Citat:
Hehe... trevligt att kritiken nu bara handlar om att förminska visselblåsaren, helt enligt spelboken. Här ägnas inte ett ord åt det hon faktiskt avslöjar... att man aktivt motarbetat studier på vaccinsäkerhet och gjort allt för att hindra kritiker från att ens komma i närheten av presidenten.
Jag attackerade dig för att du helt okritiskt köpte påståendet att en person som i årtionden kritiserat läkemedelsindustrin och även spritt antivaccinpropaganda via sin hemsida skulle vara nån sorts nyfräslt omvänd tidigare pro-vaccinist som nu sett ljuset och blivit antivaxxer..
Nu vet jag ju inte vad du kategoriserar som en "topprådgivare" - du kanske skulle kalla Trumps parkeringsvakt för topprådgivare också, men Katy Talento var en mellanchef utan beslutsfattande mandat.
Hon är så okänd att hon inte ens har en wikipediasida, den enda plats hon ens nämns på i wikipedia är i en lista över "Other contributors to project 2025" där hon kvalat in som en av 307 "other contributors". 182 av de 307 står uppräknade som att de är "tied to Trump" - men Katy är inte ens en av dem...
Nu vet jag ju inte vad du kategoriserar som en "topprådgivare" - du kanske skulle kalla Trumps parkeringsvakt för topprådgivare också, men Katy Talento var en mellanchef utan beslutsfattande mandat.
Hon är så okänd att hon inte ens har en wikipediasida, den enda plats hon ens nämns på i wikipedia är i en lista över "Other contributors to project 2025" där hon kvalat in som en av 307 "other contributors". 182 av de 307 står uppräknade som att de är "tied to Trump" - men Katy är inte ens en av dem...
Det var hur som helst under Trump 1.0... RFK Jr. HAR ju faktiskt nu tillgång till Trump 2.0. Får se hur det kommer gå... hittills tycker jag att det har gått för långsamt.
Såg på X att RFK Jr. skriver att han förlåtit Talento... vete sjutton om jag skulle förlåta någon som agerat lakej åt Big Pharma på så sätt som hon har gjort. Hon har blod på sina händer...