2026-05-03, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfiga
Jag har sunt förnuft och kan tänka

Så du är någon slags supermänniska som kan tänka mycket bättre än oss andra? Och du har dessutom "sunt förnuft" vilket vi andra saknar? Inte illa!

Men du har ju onekligen svårt för att förmedla dina tankar. Vad är det som gör att du vet att klippen på Artemis splash-down är fejkat? Snälla, förklara för oss som inte kan tänka och saknar sunt förnuft.
Citera
2026-05-04, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så du är någon slags supermänniska som kan tänka mycket bättre än oss andra? Och du har dessutom "sunt förnuft" vilket vi andra saknar? Inte illa!

Men du har ju onekligen svårt för att förmedla dina tankar. Vad är det som gör att du vet att klippen på Artemis splash-down är fejkat? Snälla, förklara för oss som inte kan tänka och saknar sunt förnuft.

Bill Kaysing sier i intervjun att kapsylen ble droppad från flygplan i ett eller flera tilfällen.
Kanske det var så det hände med Artemis också?

Kaysing har mycket trovärdiga förklaringar.
Citera
2026-05-04, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Bill Kaysing sier i intervjun att kapsylen ble droppad från flygplan i ett eller flera tilfällen.

Det finns telemetri från Artemis färd som direkt motsäger ett dropp från ett flygplan.

Dess färd följdes av flera oberoende organisationer, bland annat:
https://issinfo.net/artemis
Citera
2026-05-04, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det finns telemetri från Artemis färd som direkt motsäger ett dropp från ett flygplan.

Dess färd följdes av flera oberoende organisationer, bland annat:
https://issinfo.net/artemis

Varför uteslutar du korruption och scam när precis all gov/deep s/warmongerer är helt insyltad i korruption sen många decennier?
Hur kan du stänga av ögon och hjärna?
Jag tänker du är helt samkörd med msm propaganda och vilseledning. Då ger det mening varför du beter dig så.
Citera
2026-05-04, 15:25
Medlem
Citat:

Då hade man inte fått visuell kontakt med kapseln medans den fortfarande befann långt uppe i atmosfären. Så nej det är ingen trovärdig förklaring.
Citera
2026-05-04, 16:28
Medlem
Citat:
Varför uteslutar du korruption och scam när precis all gov/deep s/warmongerer är helt insyltad i korruption sen många decennier?
Hur kan du stänga av ögon och hjärna?
Jag tänker du är helt samkörd med msm propaganda och vilseledning. Då ger det mening varför du beter dig så.

När det gäller om Artemis och astronauterna var i rymden eller inte så finns det ingenting som tyder på "korruption och scam".

Eller har du något konkret argument att komma med? Ja då förutom din allmänna misstro mot allt i hela världen.

Citat:
... Hur kan du stänga av ögon och hjärna? ...

Vad har du sett med dina ögon som vi andra har missat? Och då talar jag om konkreta saker runt Artemis och inte något allmänt konspiratoriskt pladder om censur och MSM som du alltid hänger dig åt.
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-05-04 kl. 16:35.
Citera
2026-05-06, 16:15
Medlem
DrOutlaws avatar
Nu har ju NASA släppt över 12 000 bilder från Artemis, måste ha tagit lång tid att fejka alla bilder? Speciellt med tanke på hur lång tid det gick från att dom kom tillbaka till att bilderna släpptes.
Citera
2026-05-06, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Nu har ju NASA släppt över 12 000 bilder från Artemis, måste ha tagit lång tid att fejka alla bilder? Speciellt med tanke på hur lång tid det gick från att dom kom tillbaka till att bilderna släpptes.
Det tar nog inte många minuter att fejka 12 000 bilder.
Citera
2026-05-06, 20:34
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Vad är det som tyder på att de inte är äkta?
Citera
2026-05-06, 20:36
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Ja, har du nåt konkret att komma med, eller gillar du mest svepande intetsägande argument?
Citera
2026-05-07, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Vad är det som tyder på att de inte är äkta?
Finns det något som tyder på att dom är äkta? Jag är 50-50 om äktheten.
Citera
2026-05-07, 09:06
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Finns det något som tyder på att dom är äkta? Jag är 50-50 om äktheten.
Du insinuerade att 12 000 bilder inte är äkta.
Jag frågade vad som tyder på att de inte är äkta.
Då svarar du som ett litet barn med en fråga.
Så vad är det som tyder på att bilderna från Artemis 2 inte är äkta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in