2026-05-06, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hon har spelat tennis på elitnivå vilket har starka kopplingar till övre medelklass / överklass.

Vad gjorde Rask i samma ålder? Smetade in sig i bajs och pissade en tjej i ansiktet.

Hahahaha elitnivå? 😆 Hon var högst medioker i Tennis. Var inte ens topp3 i Skåne bland tjejer födda 2000.
Citera
2026-05-06, 05:46
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hon har spelat tennis på elitnivå vilket har starka kopplingar till övre medelklass / överklass.

Vad gjorde Rask i samma ålder? Smetade in sig i bajs och pissade en tjej i ansiktet.

Vill gärna att du delar med dig av den info om att lilla frun var så duktig på tennis. Annars är det bara blaj ifrån dig
Citera
2026-05-06, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Tjaa eller så kretsar inte hela personens liv runt det gänget, som det gör hos vissa andra

Vi kan säga så här, några tar VÄLDIGT ALLVARLIGT på vad som skrivs här på flashback. Man får inte tycka annorlunda för då kommer det en patrull. Möjligt att några borde inhandla ett eget liv.

Btw.
Jag tycker att det är sorgligt att Chrippa skiter i sitt barn. Jag har varit beredd på att faktiskt tro att det finns en människa inom Chrippa som känner kärlek för sin dotter. Lite jävlar anamma.
Men han är en tragisk person som har hamnat i klorna på ett gäng galningar som utnyttjar honom för sitt eget höga nöjes skull. Men det är hans förlust. Det finns många bra människor som har växt upp utan en pappa.

Julia behöver sluta försöka även om jag förstår varför och varför betyder inte att hon vill ha Chrippa utan för att hon förmodligen skulle ångra sig om hon inte försökte få Chrippa att träffa sin dotter. Fängelse är inte en ursäkt.
Citera
2026-05-06, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vi kan säga så här, några tar VÄLDIGT ALLVARLIGT på vad som skrivs här på flashback. Man får inte tycka annorlunda för då kommer det en patrull. Möjligt att några borde inhandla ett eget liv.

Btw.
Jag tycker att det är sorgligt att Chrippa skiter i sitt barn. Jag har varit beredd på att faktiskt tro att det finns en människa inom Chrippa som känner kärlek för sin dotter. Lite jävlar anamma.
Men han är en tragisk person som har hamnat i klorna på ett gäng galningar som utnyttjar honom för sitt eget höga nöjes skull. Men det är hans förlust. Det finns många bra människor som har växt upp utan en pappa.

Julia behöver sluta försöka även om jag förstår varför och varför betyder inte att hon vill ha Chrippa utan för att hon förmodligen skulle ångra sig om hon inte försökte få Chrippa att träffa sin dotter. Fängelse är inte en ursäkt.

Jag håller helt med dig!
Hade han haft minsta lilla intresse av lilla C, hade han kunnat ”offra” något frimärke i månaden och skickat något till henne. Tydligen är det inte säkert att han får ringa henne, vilket verkar konstigt.

Julia verkar definitivt inte vara intresserad av Christofer, annat än att han borde intressera sig för deras dotter.
Citera
2026-05-06, 07:40
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag håller helt med dig!
Hade han haft minsta lilla intresse av lilla C, hade han kunnat ”offra” något frimärke i månaden och skickat något till henne. Tydligen är det inte säkert att han får ringa henne, vilket verkar konstigt.

Julia verkar definitivt inte vara intresserad av Christofer, annat än att han borde intressera sig för deras dotter.

Håller med dig, och kan han skicka brev till och ”offra” frimärken till Aftonbladet så kan han absolut skriva ett litet brev till sin dotter också tycker man. Sen finns tanken att han kanske inte FÅR och vet att det blir ett jäkla liv om frugan får veta att han eller hans advokat haft kontakt med Julia. Känslan säger absolut att det psykopatiska kontrollbetendet kan innefatta deras gemensamma kommande barn och att han inte får ha att göra med sitt förstfödda barn. Men jag säger som Julia i sin senaste live, jag hoppas verkligen att han är en bättre pappa till sitt nya barn än han är till sitt förstfödda.
Citera
2026-05-06, 09:50
Medlem
Ny dag nya möjligheter för Chrippa att skicka brev till sitt enda barn.
Eller är han så rädd för Linneas vrede?
Citera
2026-05-06, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Håller med dig, och kan han skicka brev till och ”offra” frimärken till Aftonbladet så kan han absolut skriva ett litet brev till sin dotter också tycker man. Sen finns tanken att han kanske inte FÅR och vet att det blir ett jäkla liv om frugan får veta att han eller hans advokat haft kontakt med Julia. Känslan säger absolut att det psykopatiska kontrollbetendet kan innefatta deras gemensamma kommande barn och att han inte får ha att göra med sitt förstfödda barn. Men jag säger som Julia i sin senaste live, jag hoppas verkligen att han är en bättre pappa till sitt nya barn än han är till sitt förstfödda.

Jag tänker likadant angående lilla frun. Det kan definitivt vara så.
Vi får väl se hur länge det dröjer innan han träffar lilla C, när han kommer ut..
Citera
2026-05-06, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Btw.

Håller med dig i vart ända ord. Användarna i denna Patrull kan inte ha något liv utanför flashback, tror att en riktigt lång skogspromenad minst en gång om dagen skulle göra gott för dem, Och sen låta bli att logga in på datorn .

Låt Linnea, Christofer sköta sig själva. Förhoppningsvis blir det bra efter att Christofer avtjänat sitt fängelsestraff.
Senast redigerad av jagvetvem 2026-05-06 kl. 10:51.
Citera
2026-05-06, 12:11
Medlem
Psysations avatar
Ja jäklar.
Hörni, tänk om Julia ljuger?
Liksom. Jag förstår, eller det är uppenbart att det önskas gnida hud med Fläskpadde-Jullan här inne."EUW"

jaja.
När ska varenda live hon har bestå av:
- Jag kunde inte bry mig mindre om Linnea
- Christofer är min *spermadonator*
- jag hatar mitt liv
- HAN SKICKAR INTE BREV!

pinsamt att Jockiboi sagt upp kontakten med Julgrisen Punani-Kaka
Senast redigerad av Psysation 2026-05-06 kl. 12:14.
Citera
2026-05-06, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Ja jäklar.
Hörni, tänk om Julia ljuger?
Liksom. Jag förstår, eller det är uppenbart att det önskas gnida hud med Fläskpadde-Jullan här inne."EUW"

jaja.
När ska varenda live hon har bestå av:
- Jag kunde inte bry mig mindre om Linnea
- Christofer är min *spermadonator*
- jag hatar mitt liv
- HAN SKICKAR INTE BREV!

pinsamt att Jockiboi sagt upp kontakten med Julgrisen Punani-Kaka

Oj det känns som om någon klivit dig på tårna.
Citera
2026-05-06, 13:49
Medlem
Nejellervas avatar
Lilla frun ska ta reda på kön ”nu” enligt snap. Fick inte kriminelle maken ledigt från fängelset för att följa med tro? Blir det ett brev till Aftonbladet igen?
Citera
2026-05-06, 13:58
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Lilla frun ska ta reda på kön ”nu” enligt snap. Fick inte kriminelle maken ledigt från fängelset för att följa med tro? Blir det ett brev till Aftonbladet igen?

Så uppenbart att lilla frun hänger här i tråden också fy bövelen vilket miserabelt liv hon lever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in