2026-05-05, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Men lägg ner nu för fan.
Jag har aldrig någonsin varit i en vårdnadstvist eller använt mina barn som vapen någonstans...
Vem förväxlar du med mig din jävla mupp.

Just nu?
Kolla hennes Lives. Hon fortsätter använda barnet mot pappan hela tiden.

Det är vårdnadshavaren som har beslutanderätten. Har du missat när Julia sitter och gottar sig om det?

Jag menar att Julia kan inte kräva någonting av hans släkt - det är faktiskt hennes sak, givet hennes beteende, att upprätthålla den kontakten.

Jag vet att Chrippa bryr sig om sitt barn, därför har Julia vårdnaden, för han var den föräldern som backade för att slippa LVU på barnet p g a Julias oförmåga att samarbeta.
Chrippa vill att barnet har sina två föräldrar -- Julia vill att Jockiboi ska tycka hon är duktig.
Undrar om Jockiboi tycker hon är duktig när hon släpper in ännu en man i barnets liv.

Nu är du där och vet en massa igen, som du inte har en jävla aning om! Du lär vara den mest patetiska varelsen, på denna sida.

Och i normala fall hade farföräldrarna OCKSÅ gjort vad de kan, för att hålla kontakt med sitt barnbarn, men när inte ens fadern kan göra det, så är det väl för mycket att hoppas på.
Citera
2026-05-05, 22:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jag berättar vad Julia säger i sin live på TikTok.
Varför blandar du in Jocke här?
Hur vet du att han har ringt?
Vänta, du menar Julia, som använder barnet som maktmedel? Hon som gör allt för att svartmåla Chrippa och Linnea.

Vilka starka "bevis", roflmao
Citera
2026-05-05, 22:22
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Så föräldrarna sitter bara och rullar tummarna som vanligt och väntar? Ja nåt de gjort i 60 år nu. Båda är så jävla passiva människor. Kan se framför mig.

Annika: Jag saknar henne
Thomas skriker: Men då får väl Julia fixa det!!!!!

För Julia är så aktiv? Hon spenderar dagarna med att vapa, dricka pepsi max och dansa på tiktok (med extrema filter för att dölja...) Chrippa hindrade henne från att jobba sas det - varför jobbar hon inte nudå?

Det krävs två för att dansa tango, och Julia är fullt upptagen med sina tiktokdanser för att ha kontakt med barnets farföräldrar.
Citera
2026-05-05, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vänta, du menar Julia, som använder barnet som maktmedel? Hon som gör allt för att svartmåla Chrippa och Linnea.

Vilka starka "bevis", roflmao

Vad citerar du ens? Var har jag skrivit "starka bevis"?
HUR använder hon barnet som maktmedel? CHRIPPA har inte hört av sig till sin dotter.
Är det så svårt att förstå?
De har svartmålat varandra tillräckligt utan hennes hjälp dock.
Citera
2026-05-05, 22:30
Avslutad
Citat:
Ja exakt det berättar hon om i de lives jag pratar om och återberättandet av det.

Jupp, när du börjar länka och besvara det jag ber dig styrka så kommer du omedelbart får en länk av mig gällande detta...

När jag sa att jag var trött på att ni alltid krävde och själv aldrig visad så menade jag det .. så börja med länkar till det du själv påstår så får du länkar av mig...f

Annars kan du fråga Julia - för hon borde veta exakt vad jag pratar om .. om hon inte gör samma sak ofta.

Nu snurrar du in dig i det mesta, börjar bli trött?

Jag har bett dig visa belägg, du som konstant skriker om belägg, bevis och länkar, för att
- Julia drar hem okända män i sin lght när dottern är hemma
- att hon ljuger om att farmor och farfar inte hör av sig
- att Julia ljuger om allt
- hur hon använder barnet mot Chrippa
- att Chrippa inte fått telefontillstånd för att ringa sitt barn
- att familjen Berg inte är kappvändare och ändrar sig värre än vindflöjlar
- att jag drar igång "kreativa kampanjer" för att sprida trådsanningar

Den som påstår saker bär bevisbördan. Som en känd filosof säger.
Tänker inte lägga till "din jävla horunge". För det är väldigt lågt.
Citera
2026-05-05, 22:37
Medlem
Citat:
Jag vet absolut att jag ALDRIG varit involverad i någon vårdnadstvist och ALDRIG använt mina barn som vapen i någonting...

Är du full eller inne i ett skov?

Nej, i normala fall går inte far eller morföräldrar över huvudet på sina barn, utan det normala är föräldrar tar ställning för sina barn och låter barnen styra kontakten med barnbarn.
Alldeles oavsett om vi pratar om normalförhållanden eller vårdnadstvister.

T.om du BORDE begripa att det var detta jag kommenterade:

” Jag vet att Chrippa bryr sig om sitt barn, därför har Julia vårdnaden, för han var den föräldern som backade för att slippa LVU på barnet p g a Julias oförmåga att samarbeta.
Chrippa vill att barnet har sina två föräldrar -- Julia vill att Jockiboi ska tycka hon är duktig.
Undrar om Jockiboi tycker hon är duktig när hon släpper in ännu en man i barnets liv.”

Men jag trodde för mycket om dig.

Du kan inte utgå från dig själv, när det kommer till normalt, gällande något överhuvudtaget! Du har en sån fruktansvärd snedvriden syn på allt som gäller barn och det är, tack och lov, inte alla som delar den med dig.

Förövrigt kan du ju sluta gnälla över att Julia spelar in, då lilla frun är den som spelat in mest. Sin pojkvän/fästman/man dessutom. Friskt värre.
Citera
2026-05-05, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
För Julia är så aktiv? Hon spenderar dagarna med att vapa, dricka pepsi max och dansa på tiktok (med extrema filter för att dölja...) Chrippa hindrade henne från att jobba sas det - varför jobbar hon inte nudå?

Det krävs två för att dansa tango, och Julia är fullt upptagen med sina tiktokdanser för att ha kontakt med barnets farföräldrar.

1. som Linnea då. Förutom vape eftersom hon är gravid. Filter, fillers, fake lashes, mathauls, kaffedrycker (för hon har slutat med Nocco ) osv, dagarna i ända.

2. För att hon är sjukskriven efter att blivit utsatt av diverse karlar för både psykisk och fysisk misshandel.

3. Är säker på att om farföräldrarna försöker ringa eller messa, så avbryter hon sina tiktokdanser, som hon för övrigt gör tillsammans med sitt barn, som hon umgås med.
De kanske borde försöka åtminstone, sen kan de hävda att de inte får kontakt.

BTW, har du sett kartoteket på TikTok, när en 36-årig högröd karl försöker dansa lite obekvämt och vifta med en imaginär pistol och låtsas vara gangsta, för att tillfredsställa sin unga wannabee influencer maka, som borde tagit nån slags danslektion i sitt liv? Sjukt underhållande.
Finns en uppsjö av exempel.
Citera
2026-05-05, 22:48
Avslutad
Citat:
Om vi utesluter vad du "känner" så vad har jag fel i?

Godnattdags för dig nu, du vet inte längre vad du kommenterar eller strider för.

BTW, kommer du få first hand information från UL och när de ska kolla kön?
Du som är bästis tänker jag. De skulle gjort det igår, men har "skjutits upp" av nån anledning.
Men du vet säkert varför.
Please share.
Citera
2026-05-05, 22:56
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
1. som Linnea då. Förutom vape eftersom hon är gravid. Filter, fillers, fake lashes, mathauls, kaffedrycker (för hon har slutat med Nocco ) osv, dagarna i ända.

2. För att hon är sjukskriven efter att blivit utsatt av diverse karlar för både psykisk och fysisk misshandel.

3. Är säker på att om farföräldrarna försöker ringa eller messa, så avbryter hon sina tiktokdanser, som hon för övrigt gör tillsammans med sitt barn, som hon umgås med.
De kanske borde försöka åtminstone, sen kan de hävda att de inte får kontakt.

BTW, har du sett kartoteket på TikTok, när en 36-årig högröd karl försöker dansa lite obekvämt och vifta med en imaginär pistol och låtsas vara gangsta, för att tillfredsställa sin unga wannabee influencer maka, som borde tagit nån slags danslektion i sitt liv? Sjukt underhållande.
Finns en uppsjö av exempel.

1.Linnea har inga barn och har inte påstått att Chrippa hindrat henne från att jobba ,hon har även jobbat i perioder när de varit ihop.

2. Börjar bli rätt länge sedan hon var ihop med den där i Örebro, hur länge är det rimligt att hon ska vara "sjukskriven" för det? (hon lever snarare på socbidrag) Energi till att tiktokdansa har hon uppenbarligen.

3. Barnet får bara vara med ibland - vilket är ganska korkat då det är dessa danser som drar rejält med tittare (ofta 10-20 ggr mer än om hon bara dansar själv) Men Julia gillar väl inte konkurrensen och låter bara dottern vara med ibland för att få upp siffrorna/ algoritmens skull.
Citera
2026-05-05, 22:59
Avslutad
Citat:
Nej Julia är den som spelat in mest och dessutom lagt ut det .. Julia började spela in innan C ens var född och har fortsatt i alla kontakter efter det...

Vilket givetvis får en att undra vilken hjärndöd eller tankehandikappad kille hon fått på kroken denna gång .. För han kommer ju som alla andra får räkna med att bli inspelad och om det gagnar henne hamnar det på nätet..

Hur har jag en snedvriden syn på barn för att jag anser att man inte använder sitt barn som slagträ mot sin ex partner och/eller för att få gillande och pengar av ex partnerns bror?
Om du tycker det är normal så är det du som är sjuk.

Jag tror och tycker det är väldigt normalt att vara som mig -- du använder inte dina barn som slagträ för att du är svartsjuk och sur eller för att göra någon annan till viljes. Du använder inte dina barn för att hämnas eller för att uppnå fördelar för dig själv.
Du använder helt enkelt inte dina barn till sånt -- är det normala om du frågar mig.

Du tycker annorlunda .. och det får stå för dig. Jag hoppas du inte har barn.

Njaaa, den som började spela in allt var väl ändå Linnea, vilket hon både berättat och visat i både Youtubevideos, snap, tiktok osv.
Det Julia spred vidare var väl sånt som fanns i konversationer mellan Chrippa och Linnea.
Linnea spelade ju in oändligt med material, både mellan henne och Christofer, i Sälen, på Cypern osv.
Charmigt.

Har hon fått en "hjärndöd kille på kroken"? Visa belägg.

Trust me. Det är ingenstans normalt att vara som dig.
Citera
2026-05-05, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Att vara källkritisk är inte din starka sida

Nu måste jag gå i säng, det är inte alla som kan sitta här dag och natt och simpa för en arbetslös skitmorsa.

And yet, här kommer du galopperandes....
Citera
2026-05-06, 00:51
Avstängd
Citat:
Är du helt sänkt i såpa..?

Julia har lagt ut inspelningar på Chrippa som är daterade till före C föddes

Du måste ha knarkat högt och lågt om du missat det

Tjaa eller så kretsar inte hela personens liv runt det gänget, som det gör hos vissa andra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in