2026-05-05, 01:32
Medlem
Jag är 100% säker på att hennes pappa hatar negrar och bara för att hon vill hämnas så har hon barn/relation med en neger.

Så sjuka i huvudet är svenska tjejer.
Citera
2026-05-05, 02:44
Medlem
Det är media som är orsaken till detta. Vart man än vänder blicken så blir man matad med bilder och reklam på en svart man och en vit kvinna tillsammans.

De borde också informeras om att svarta generellt är dummare än vita och att frivilligt riskera att barnen blir tröga är oroväckande, eftersom intelligens är genetiskt.
Citera
2026-05-05, 02:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Det är media som är orsaken till detta. Vart man än vänder blicken så blir man matad med bilder och reklam på en svart man och en vit kvinna tillsammans.

Det där stämmer inte riktigt, jag såg reklam häromveckan med en vit man och en svart kvinna.

Paret som möttes av reaktioner när de sökte lägenhet verkar däremot inte bara ha sökt inte bara lägenhet utan även uppmärksamhet.

Men varför är det då så oerhört viktigt att lägga ut bilder på sig själv när folk söker en bostad?

Det enda som är viktigt är om de som söker har bra referenser från tidigare boenden och att de inte festar, knarkar eller skiter i att betala hyran i tid. Utseendet har ju ingenting alls med detta att göra. Vad skulle kopplingen vara? Betalar snygga människor alltid hyran i tid? 😁

Här är förresten en intressant tråd.

(FB) Hyr aldrig ut era bostäder i andrahands till tjejer
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2026-05-05 kl. 03:04. Anledning: Tillägg
Citera
2026-05-05, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3pBwle/carl-och-fanny-letar-lagenhet-i-goteborg-mottes-av-rasiststorm

Är detta vad ni easister ägnar er åt när ni inte hänger här på Flashback och spyr galla över svarta? Vart är Sverige på väg?

Typiskt äckligt SD beteende! Absolut ingenting svenskt med SD. Värderingar från 1940-talet Tyskland.
Citera
2026-05-05, 07:14
Medlem
All reklam är bra reklam är det inte så. Jag gissar att det löser sig med lägenhet efter det här.
Citera
2026-05-05, 08:55
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Såg inlägget och 95% utav rasisterna var andra invandrare.

Vem hade kunnat ana?
Det är just det inte den dumma svensken fattar att dom värsta rasisterna är inte svenskar. Jag va tillsammans med en arabisk tjej som jag har barn med. Helvete vad hon fick göra av andra araber vilken slyna hon va, att jag va en värdelös vit man osv. Och hon borde hängas för sitt förräderi
Arabiska snubbar är nog dom värsta rasisterna på denna planet
Citera
2026-05-05, 09:00
Medlem
löls avatar
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3pBwle/carl-och-fanny-letar-lagenhet-i-goteborg-mottes-av-rasiststorm

Är detta vad ni easister ägnar er åt när ni inte hänger här på Flashback och spyr galla över svarta? Vart är Sverige på väg?

Du bör ändra tråden till blattar är rasistiska mot andra blattar? 😂

Eller mer pk.
Invandrare är rasistiska mot andra invandrare.

Samt det är din sak nu att be Aftonbladet om ändring i deras lögn artikel
Senast redigerad av löl 2026-05-05 kl. 09:03.
Citera
2026-05-05, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Du bör ändra tråden till blattar är rasistiska mot andra blattar? 😂

Eller mer pk.
Invandrare är rasistiska mot andra invandrare.

Samt det är din sak nu att be Aftonbladet om ändring i deras lögn artikel
Har du läst artikeln eller är du helt efterbliven? Var står det att de rastistiska kommentarerna skulle komma från vita svenskar eller någon annan grupp?

Ni kan inte ens ljuga rätt där på incelhögern...
Citera
2026-05-05, 09:35
Medlem
Jag skulle inte uttrycka mig om detta direkt till dem så jag är inte en av de som hörde av sig.
Men det är en rätt stor social media-grej med att vita kvinnor är ihop med svarta män, sprider dynga för BLM och sen kan man se i deras profil att de plötsligt är lämnade. Gärna EFTER de fått barn.

Citat:

Citera
2026-05-05, 10:26
Medlem
CarlosEstevezs avatar
Det kanske bara är jag, men om det hade hänt mig så hade jag inte gått ut med det i ”nyheterna”.
Jag tycker att man ska få knulla med vem man vill bara jag slipper försörja de👍

Vem fan bryr sig🤔
Senast redigerad av CarlosEstevez 2026-05-05 kl. 10:29.
Citera
2026-05-05, 11:00
Medlem
EnLitenkilles avatar
Klart flicketösen ska få sig lite BBC
Väldigt vanligt bland svenska tjejer. Men brukar mest gälla ”vanliga” blattar.
Citera
2026-05-05, 11:04
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Det är just det inte den dumma svensken fattar att dom värsta rasisterna är inte svenskar. Jag va tillsammans med en arabisk tjej som jag har barn med. Helvete vad hon fick göra av andra araber vilken slyna hon va, att jag va en värdelös vit man osv. Och hon borde hängas för sitt förräderi
Arabiska snubbar är nog dom värsta rasisterna på denna planet
Att knulla en arab hona är helt ok, testat ett antal själv. Men att gänga sig och skaffa hybrider, då förtjänar allt skit man får, att du inte skäms.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in