Citat:
Ursprungligen postat av
Giggsy
Willam Nylander som 1C hade varit jävligt intressant i denna trupp.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kokacola
När centrade Nylander senast då..? 🤔
Det är ju det som är så intressant
Nyllet med sin lagkänsla, ansvaret att hålla ihop kedjan, samt det defensiva ansvaret en center också har.
Klart det hade varit ruskigt intressant, jag är med Giggsy på det här förslaget! Det är ändå bara Hallam som kör den här turneringen