Citat:
Ursprungligen postat av
votyaki
Så du lyckades höja dig ändå? Trodde du fortfarande var fast med 22,4 då du inte kunde höja dig i en kurs eller vad det var? Hoppas vi ses i augusti isåfall!!
Yessir! Hittade till slut en lärare från ett gymnasium som gick med på att göra en prövning, tog bara typ 2 år

Det var en speciell kurs som ingen komvux hade, därför hade jag tappat hoppet ett tag. Gjorde ju prövning i ma4 o 5 (som jag aldrig läst) enbart för att höja mig 0,01, hade 22,41 ett bra tag.
Yes, det hoppas jag verkligen.