Citat:
Har också undrat var den fantastiska världen är
Du låter osäker, så du kommer nog skaffa barn . Frivilligt barnfria ångrar sig väldigt sällan, då det är väldigt vanligt att man har som gemensamt att man vetat om det sedan ung ålder.
Ensam kan du bli när som helst, förhållanden, äktenskap kan krascha etc. Beror väl lite på vad du är gjord av. Finns ju dom som klarar av att vara själva ruggigt bra och aldrig känner sig ensamma. Även om det är ovanligt att människor är så starka mentalt. Beror väl samtidigt på vad för slags liv du levt. Om du är van att ta dig igenom mycket svåra saker på egen hand. Det går ingen nöd på dessa, tvärtom vad jag sett.
Själv har jag inte ändrat mig heller. Och undrar mest vilka som tycker det är en så fantastisk värld vi lever i. Du har massvis med olika saker som händer i världen för inte tala om hur människor blivit rent allmänt. Noll solidaritet, egoism etc. Får ångest bara av tänka på barn som ska växa upp i den skiten som håller på utveckls överlag.
Har aldrig känt mig mer lättad faktiskt, skulle inte sova speciellt bra på nätterna om jag hade barn. Med vetskapen om att dom kommer få ärva skit i princip.
Ensam kan du bli när som helst, förhållanden, äktenskap kan krascha etc. Beror väl lite på vad du är gjord av. Finns ju dom som klarar av att vara själva ruggigt bra och aldrig känner sig ensamma. Även om det är ovanligt att människor är så starka mentalt. Beror väl samtidigt på vad för slags liv du levt. Om du är van att ta dig igenom mycket svåra saker på egen hand. Det går ingen nöd på dessa, tvärtom vad jag sett.
Själv har jag inte ändrat mig heller. Och undrar mest vilka som tycker det är en så fantastisk värld vi lever i. Du har massvis med olika saker som händer i världen för inte tala om hur människor blivit rent allmänt. Noll solidaritet, egoism etc. Får ångest bara av tänka på barn som ska växa upp i den skiten som håller på utveckls överlag.
Har aldrig känt mig mer lättad faktiskt, skulle inte sova speciellt bra på nätterna om jag hade barn. Med vetskapen om att dom kommer få ärva skit i princip.
Ingen normal förälder vill se sina barn växa upp i en värld och samhälle som vi har med rån misshandel folk har fullt upp med att ta död på varandra arbete saknas psykisk ohälsa folk drogar och tror det är nyttigt fattas pengar för mat och uppvärmning i sina hus sjukdomar bristfällig sjukvård regering som skiter fullständigt i sin befolkning bara det kommer in pengar att skänka bort till andra länder och annat mer elende som blir värre för varje år
där blundar föräldrarna och fortsätter avla som råttor och tror att andra ska ta hand om deras barn bara släppa ut dom så fixar någon annan
Halvera barnbidraget eller stoppa ge bidrag efter andra barnet inför sterilisering med tvång om föräldrarna har diagnoser och inte klarat använda preventivmedel
Jag hade ingen trevlig uppväxt som barn inte sambon heller men det var då, var längesen och det är värre nu, värre blir det och folk ser inte hur det utvecklar sig från 70 talet till i dag gör synundersökning då och håll igen benen slå knut på pinnen om ni inte vill se dom växa upp i sånt, någon gång flyttar dom in i den miljön är så äkligt glad att jag inte har varit med och avlat något som kommer må dåligt I Sverige den saken är klar 😶