2026-05-04, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av förman
Deras hat mot personer med intellektuell funktionsnedsättning är svårt att förstå.

Gissar att de inte spanar enbart efter sådana människor.
Men vad ska de göra om de dyker upp? Ignorera eller?
Citera
2026-05-04, 07:24
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Haha stop där!
Jag säger ju att jag skulle vägra att jobba med en gädda och att det antingen skulle bli han eller jag som jobbar kvar.
Men på mitt jobb så är vi ansiktet utåt i företaget och vi har även en hel del kundkontakter.
Så det är ganska enkelt för företaget att välja vilket ansikte som de vill ska representera företaget

En gädda kan säkert jobba på en stor industri eller på Samhall då dom där kan smälta in i mängden och att det inte är lika viktigt vem som representerar företaget utåt.

Jag tror tex inte att en gädda med specialutbildning kan jobba mot en kommun eller i någon bransch där det är många kvinnor som jobbar. De flesta kvinnor vill troligtvis inte ha någon kontakt eller ha ett samarbete med en gädda.
pre gädda 773. Karlsson vet att du inte tycker Dumpen är perfekt, men hur ställer du dig till att att Dumpen först groomar nån med God man och sedan söker upp vederbörande på parkbänk i vårt långa land och letar igenom hans telefon?
Citera
2026-05-04, 07:57
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo det har reagerats tidigare på dessa miffon som skall vara så poppis hos fjortisar, Samhall-jacka är en penisförlängare. Imorgon måndag när den här hingsten #773 och den gode mannen Paulina promenerar till Willys och den efterblivna plockar på sig dessa färdiga rätter kommer det råda total tystnad.

Paulina skall ju se till så att flodhästen betalar räkningar, kanske något telefonsamtal med morsan men hon kunde nog inte tänka sig att besten knullade fjortisar vid sidan om.

Dumpen blir inte mycket bättre än så här. Mongot #773 ser ju helt efterbliven ut på bilderna men Saras order gäller dvs ragga som fan så lurar vi svenska folket att dessa är kungar/hingstar online.
Mina döttrar har passerat den aktuella åldern, men när de var i 13-14 års ålder sov jag aldrig mer än 1 timme o sträck. Satt i gungstolen med hagelbrakaren i knät och väntade på 773 och likn cassanovor. Det är lite lustigt att Barbie inte uppdaterat Barbie Ken med lite kissfläckar, rynkor och trivselkilon.
Citera
2026-05-04, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Han kände inte till att det finns naturvetenskaplig forskning och samhällsvetenskaplig forskning . Av den anledningen ställde jag frågan om det finns forskning som inte är vetenskap, men han förstod inte vad jag menade. Lustigt att någon tror att det finns specifik forskning just kring dumpen och inte kring dumpen som fenomen . Just uthängningar är ju inget specifikt för dumpen .

Men det fanns ju studier om Dumpen.

Hur Dumpen jobbar är väl ändå unikt. Var finns det liknande exempel menar du?
Citera
2026-05-04, 11:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Men det fanns ju studier om Dumpen.

Hur Dumpen jobbar är väl ändå unikt. Var finns det liknande exempel menar du?

Du uttalar dig men förstår inte ens skillnaden. Du svarar Fredrik lika selektivt , helt enkelt undviker det som är lite knepigt och komplext.
Likadant gjorde du med mig och vissa formuleringar är ordagrant exakt likadana.
Du är en äkta pajas och rysstroll.
Jag vill inte ha att göra med en sån oseriös och förljugen människa som du är som bara låtsas diskutera.
Ja ,ja bättre fly än illa fäkta . Har du inget bättre att komma med?
Citera
2026-05-04, 11:11
Medlem
Citat:
Du uttalar dig men förstår inte ens skillnaden. Du svarar Fredrik lika selektivt , helt enkelt undviker det som är lite knepigt och komplext.
Likadant gjorde du med mig och vissa formuleringar är ordagrant exakt likadana.
Du är en äkta pajas och rysstroll.
Jag vill inte ha att göra med en sån oseriös och förljugen människa som du är som bara låtsas diskutera.
Ja ,ja bättre fly än illa fäkta . Har du inget bättre att komma med?

Håller du med om att det fanns studier om Dumpen?
Du kanske skulle läsa tråden och hänga med i debatten innan du skriver.
Citera
2026-05-04, 11:23
Medlem
https://dumpen.se/2026/05/04/fem-ar-av-dumpen-och-vi-har-bara-skrapat-pa-ytan/

Dumpen firar fem år idag. Tiden går fort.
Ungefär 700 gäddor till då om fem år till om de håller kvar det här tempot.
Citera
2026-05-04, 11:34
Avstängd
Citat:
Håller du med om att det fanns studier om Dumpen?
Du kanske skulle läsa tråden och hänga med i debatten innan du skriver.

Jag är inte ensam om att notera ditt falska beteende där du låtsas diskutera dumpen.
Läs i tråden innan du skriver.
Jag är färdig med ditt oseriösa och oärliga sätt att diskutera.
Lek vidare , jag har lekt färdigt.
Citera
2026-05-04, 11:37
Medlem
Citat:
Jag är inte ensam om att notera ditt falska beteende där du låtsas diskutera dumpen.
Läs i tråden innan du skriver.
Jag är färdig med ditt oseriösa och oärliga sätt att diskutera.
Lek vidare , jag har lekt färdigt.

Vad menar du?
Det är en enkel fråga.

Håller du med att det finns studier om Dumpen?
Citera
2026-05-04, 11:38
Medlem
Nu blir jag riktigt ledsen och arg, som jag minns rätt sa Sara i 200sek att dom inte hänger ut folk som är förståndshandikapp.
Gädda 773 verkar vara en som inte har alla hästar hemma därav kanske han har en god man.

Så med andra ord, dom gör vad som helst för att tjäna pengar. Dom kan gå över lik om det behövs
Citera
2026-05-04, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denvitaliljan113
Nu blir jag riktigt ledsen och arg, som jag minns rätt sa Sara i 200sek att dom inte hänger ut folk som är förståndshandikapp.
Gädda 773 verkar vara en som inte har alla hästar hemma därav kanske han har en god man.

Så med andra ord, dom gör vad som helst för att tjäna pengar. Dom kan gå över lik om det behövs

Det är väl inte ofta det händer?
Citera
2026-05-04, 11:48
Medlem
Citat:
Det är väl inte ofta det händer?

Nä det är sant. Men har man sakt att dom ALDRIG så menas det med aldrig. Med andra ord så går hon över lik för att tjäna pengar på att hänga ut folk..

Sinnessjukt samhälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in