Citat:
Ursprungligen postat av
virkloppan
Lasse är Lasse, på gott och ont. Fattar han spelet, eller kör han sitt eget race och vänder kappan efter vinden? Svårt att förutspå faktiskt. Honom vet man liksom aldrig med. Helt klart är ju att han endast gör det som gynnar honom för stunden. Konsekvenstänk är inte hans starka sida. Men rolig är han!!
Jag säger inte han är fel ute hela tiden men hans sociala kompetens är ju katastrof, han drar igång olika drev och ko0nflikter helt i onödan, och det komiska är han är den som förlorar på det mest.
Sedan ska han försöka vara snitsig och rätta till det han precis ställt till med och då blir det bara mycket värre och han framstår faktiskt som mindre begåvad då.
Det är ingenting som han verkar reflektera över heller, han gräver egna gropar som han faller i hela tiden.
Lite smått och gått värdsmästare på hålla andan åkte ut först och skyllde på de som var bättre än honom, han tonade ner halils insats med att han hade minsann kunnat göra likadant för bara ett par år sedan. Just det han var grillmästare med för de fick grillat, och sist men inte minst när han sa det där med läggmatchen, att de skulle lägga sig för få ut IKI, där tror jag dock inte han skojade, det där kan jag nästan lova de diskuterat. Men säga det i det läget i en tävling nja jag hade aldrig gjort så iaf