2026-05-03, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Alla bland de 60% har inte samma tillgång som de övre 20% eftersom 40% tvingas in i en relation.

Samma tillgång? Har en man tillgång till sex med en enda kvinna, så kan han hålla fast vid henne och få tillgång till fortsatt sex med henne. Topp 60% männen har det alltså väldigt bra förspänt! Samtliga av dem!

Det är de 40% männen som står helt utan sex, som har det tufft.
Citera
2026-05-03, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej, de gör ju inte det. Kvinnor vill ha kärleksrelation. Är en kvinna kort, tjock och tråkig, så kommer hon inte vara någon som lätt blir vald för kärleksrelation. Så, nej hon kommer inte undan.

Och random sex med män som pumpar och dumpar henne, ger henne bara bitter eftersmak. Så det vill hon ju inte ha. Hon är ju inte en man som nöjer sig med sex. Hon är en kvinna som vill ha hela kärleks-kittet.

Om 40% av männen är sex-incels.
Så är förmodligen över 40% av kvinnorna kärleks-incels. Och dessa möts aldrig, så länge topp 60% männen Håller 40% kvinnornas hjärtan som gisslan genom att inge 40% kvinnorna hopp när de får plocka de brödsmulor som topp 60% männen kastar åt 40% kvinnorna.
För att generalisera.

Att tvingas ingå en relation med någon man inte delar intressen och värderingar med bara för att få sex när det behagar den andra personen är inget lockande erbjudande.

Lek med den helt bisarra tanken att män skulle villkora en relation för att ha sex med en kvinnor.
Citera
2026-05-03, 20:41
Medlem
Citat:
Samma tillgång? Har en man tillgång till sex med en enda kvinna, så kan han hålla fast vid henne och få tillgång till fortsatt sex med henne. Topp 60% männen har det alltså väldigt bra förspänt! Samtliga av dem!

Fortfarande kommer 20% av männen ha tillgång till sex UTAN en relation. De övriga 40% tvingas ingå en relation för att kanske få sex när det behagar kvinnan som ALLTID kan säga nej som maktmedel vilket även mannen kan men utan samma effekt. den som vill minst bestämmer.
Citera
2026-05-03, 20:43
Medlem
trewqs avatar
Citat:

Här är en till liknelse för dig att bita i; tänk dig att 40% av de arbetsföra männen i 18-29 års ålder var motvilligt arbetslösa, medan motsvarande siffra för kvinnor var endast 10%. Vilka generella effekter tror du det skulle ha på samhället? Mental hälsa osv?
Citera
2026-05-03, 20:44
Medlem
Jag tror det kan leda till att fler män blir NEETs. Andelen män som är NEET har ökat. Kvinnor har högre krav på män pga bättre ekonomi så de stackars männen får inte vara betabux åt kvinnor i samma utsträckning.

Egentligen så kan de flesta åka till andra länder och ha sex om de vill men jag tror de nöjer sig med porr och Lena Handen.

En annan strategi man kan ta till är att sänka sina krav. Jag tror att sex för många unga män handlar om bekräftelse mer än att faktiskt ha sex. Då vill de ha en någorlunda snygg tjej så de kan må lite bättre men sexet i sig är sekundärt. De vill inte ha sex med fula/feta tjejer och inte heller betala för sexet. Förtjänar man sympati då eller borde man få lite stryk tills man lär sig lite vett?

Själv gillar jag att sätta på lite mindre fagra damer. Det är kul att sätta på dem rejält och ge dem en upplevelse samt and de kan vara litr så där extra upphetsande faktiskt. Också kul att variera tjejer och inte knulla samma typ av kopia av tjej hela tiden.
Senast redigerad av Nyepost 2026-05-03 kl. 20:46.
Citera
2026-05-03, 21:04
Medlem
Citat:
Fast jag tror faktiskt inte att det är dessa flyktingar som har en massa kvinnor. Är nog förr till majoriteten svenska män bland de 60%.

Inget spelar någon roll , verkar vara en ide som är vanlig ,fast faktum är om det högre andel kvinnor så blir det fler män som får relationer och sex.

Det blir som ett spel mellan vänstern och högern .där vänstern ser unga män som fiender som de ska göra allt för att sabba för och högern alla fall nu försöker hjälpa männen till att få relationer.
Citera
2026-05-03, 21:11
Medlem
Citat:

Varför kan vi inte dela med oss av kvinnorna? Tex om jag hittar en dam kan jag bjuda över 2 polare som också får vara med. Sen kan de återgälda mig någon gång. Sharing is caring.

Om män inte var så snåla med sina kärringar hade alla fått ligga. Tex jag hade kunnat tänka mig att anordna ett gangbang med min kärring 1 gång per år och låta typ 50 incels få komma till. Bara man kan visa upp ett färskt std-test. Vad gör du för män TomatKungen?
Citera
2026-05-03, 21:29
Medlem
Citat:
Nej, de gör ju inte det. Kvinnor vill ha kärleksrelation. Är en kvinna kort, tjock och tråkig, så kommer hon inte vara någon som lätt blir vald för kärleksrelation. Så, nej hon kommer inte undan.

Och random sex med män som pumpar och dumpar henne, ger henne bara bitter eftersmak. Så det vill hon ju inte ha. Hon är ju inte en man som nöjer sig med sex. Hon är en kvinna som vill ha hela kärleks-kittet.

Om 40% av männen är sex-incels.
Så är förmodligen över 40% av kvinnorna kärleks-incels. Och dessa möts aldrig, så länge topp 60% männen Håller 40% kvinnornas hjärtan som gisslan genom att inge 40% kvinnorna hopp när de får plocka de brödsmulor som topp 60% männen kastar åt 40% kvinnorna.
För att generalisera.

Varför är unga kvinnor den mest sexuellt aktiva gruppen då om "random sex bara ger bitter eftersmak"?

Du slänger ju bara ur dig en massa ogenomtänkt dynga. Och du är dessutom väldigt misogyn och förminskande mot kvinnor när du framställer dom som lättmanipulerade våp och lägger över ansvaret för deras beteende på män.

Det finns fler män än kvinnor i Sverige i åldersgruppen 18-29. Alltså kan ALLA kvinnor välja EN varsin man att ha för sig själv. Men det gör dem uppenbarligen inte, eftersom 40% av männen lever i celibat, samtidigt som kvinnorna har mer sex än alla andra. Alltså har du FEL.

All fakta talar emot dina vanföreställningar om kvinnor.
Citera
2026-05-03, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Någon här har uppenbara problem att hålla sig till tråden och sanningen, ja.

Ja, du verkar inte ha några hästar i stallet.
Citera
2026-05-03, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Varför kan vi inte dela med oss av kvinnorna? Tex om jag hittar en dam kan jag bjuda över 2 polare som också får vara med. Sen kan de återgälda mig någon gång. Sharing is caring.

Om män inte var så snåla med sina kärringar hade alla fått ligga. Tex jag hade kunnat tänka mig att anordna ett gangbang med min kärring 1 gång per år och låta typ 50 incels få komma till. Bara man kan visa upp ett färskt std-test. Vad gör du för män TomatKungen?

Vad tror du din fru skulle tycka om det? Skulle hon var ok med att dina två polare kommer och har sex med henne på regelbunden basis?

Jag har i min ungdom agerat wingman många gånger. Vilket har hjälpt mina vänner när vi var unga, att få ihop det med unga kvinnor.

Nu är jag lite för gammal (närmar mig 50) för att det skulle vara en hållbar plan att jag är wingman åt några av de 40% 18-29 åriga männen. Skulle nog snarare vara avskräckande för unga kvinnor! De skulle ju kunna tro att den unga mannen som flirtar med dem har med sig sin förälder ut... Men annars var jag bra på att agera wingman, i mim ungdom.

Jag skulle aldrig dela med mig av min partner och aldrig Själv vara otrogen. Så där går min gräns.

Men wingman som sagt. Det var jag ruggigt bra på!
Citera
2026-05-03, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Här är en till liknelse för dig att bita i; tänk dig att 40% av de arbetsföra männen i 18-29 års ålder var motvilligt arbetslösa, medan motsvarande siffra för kvinnor var endast 10%. Vilka generella effekter tror du det skulle ha på samhället? Mental hälsa osv?

Varför diskutera ett hypotetiskt scenario? Bland unga är dock arbetslösheten 25% hög. Så det går väl att ta reda på. Hur både den mentala hälsan och samhället påverkas av det och sedan fundera hur det vore om det var dubbelt så många.
Citera
2026-05-03, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Varför är unga kvinnor den mest sexuellt aktiva gruppen då om "random sex bara ger bitter eftersmak"?

Du slänger ju bara ur dig en massa ogenomtänkt dynga. Och du är dessutom väldigt misogyn och förminskande mot kvinnor när du framställer dom som lättmanipulerade våp och lägger över ansvaret för deras beteende på män.

Det finns fler män än kvinnor i Sverige i åldersgruppen 18-29. Alltså kan ALLA kvinnor välja EN varsin man att ha för sig själv. Men det gör dem uppenbarligen inte, eftersom 40% av männen lever i celibat, samtidigt som kvinnorna har mer sex än alla andra. Alltså har du FEL.

All fakta talar emot dina vanföreställningar om kvinnor.

Människor över lag är i så fall det du kallar för "lättnanipulerade våp" i så fall. Tror vi människor att vi kan få det vi vill ha, så vill vi inte släppa hoppet i första stund. Vi håller kvar vid detta hopp. Som väcks på nytt vid varje brödsmula. Får Stina ligga med Petter sporadiskt, kommer hon hoppas det blir de två. Och hon kommer vara blockerad för andra män. Även om varje diss från Petter, efter sexet med Petter gör ont. Så kan hon inte låta bli... Och Petter håller även andra kvinnor på samma streckbänk. 5 stycken. Hade han satsar på en av dessa, så hade det funnits 4 kvinnor som kanske hade varit öppna för de 40% männen.

Om 60% av männen har sex. Och majoriteten håller på som Petter. Så blir det många kvinnor som är "mental gisslan" . Dessa kvinnor kommer inte titta åt 40% männen, eftersom de är kära i någon annan.

Bra för 40% männen om 60% männen gick in i varsitt monogamt förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in