2026-05-03, 18:53
  #457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, varför tar inte du en medioker 38 åring? För att du inte vill och hellre vill försöka få en snygg 20-29 åringar och tänker att du kan ha en chans på dessa, såklart!

Likadant är det för kvinnor. De vill ha topp 60% männen och tror att de har en chans på dessa. Så varför ska de då springa efter 40% männen?

Det är bara om det tillräckligt många gånger blir kalla handen från förstahandsvalet som du kanske kommer börja attraheras av den mediokra 38 åriga kvinnan som är villig, har fasta snygga tuttar, charm och ett vackert leende.

Och det är först när 40% kvinnorna tillräckligt många gånger fått kalla handen från 60% männen, som 40% männen kan börja bli attraktiva och intressanta.

När hungern är tillräckligt stor, så kommer medioker mat kännas som lyxmat!

Så jo. Det ligger på topp 60% männens ansvar att nobba kvinnor de inte vill ha något seriöst med. Dvs. inte ens ha sex med dessa kvinnor, nobba 40% kvinnorna även för sex. Först då kommer 40% kvinnorna få upp ögonen för 40% männen.

Ah, så kvinnorna bryr sig inte de 40% männen som inte får sex? Så varför skulle då de 60% männen bry sig och ändra på sitt beteende för att ge de övriga 40% männen en chans?



Fattar du inte att det är kvinnorna som har den yttersta makten här? Om kvinnor slutar ge bort sex till män som inte vill ha förhållanden så KAN inte dessa män fortsätta ha sex med kvinnor så att de blir otillgängliga för övriga 40%.

Du försöker göra vice VD:n till högre ansvarig än VD:n.

Men du vill ju aldrig under några som helst omständigheter göra kvinnor ansvariga för något, någonsin. Det är alltid mäns fel, och mäns beteenden som är orsaken. Alltid. Varje gång. I 100% av fallen.

Om kvinnor missgynnas = mäns fel
Om män missgynnas = mäns fel

Det är en äcklig sörja av rövslickeri och misogyni i ett, som du är världsmästare på.

Lyssna nu noga:

Det är KVINNOR som bestämmer vilka män som ska få ha sex med dem. Inte män. Män kan bara anpassa sig efter vad kvinnor väljer. Således ligger ansvaret och makten hos KVINNORNA.

Men hade du haft åtminstone några högskolepoäng så kanske du hade klarat av att förstå något så pass självklart och grundläggande.
Citera
2026-05-03, 19:11
  #458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jaså? Så är det så även för dig? Det är bara för dig att sluta gå till prostituerade 20-29 åringar och gifta dig och leva monogamt ned en medioker 38-åring. Kör hårt Joe88! Du fixar det!

Vadå "så är det även för mig"? Vad yrar du om? Bemöt det jag säger istället för att hitta på en massa trams.

Det är männen som är i underläge här. Det är 40% av MÄNNEN som lever i celibat, medan kvinnorna i samma åldersgrupp har mer sex än alla andra. De som sitter i maktposition är således kvinnorna. Det är dom som sitter på tillgången som understiger efterfrågan.

Men uppenbarligen hittar vi inte dina påstådda högskolepoäng inom ekonomiområdet heller. Det är väl snart bara genusvetenskap kvar. Men jag tvivlar på att dom tog emot dig där med tanke på din sanslöst misogyna kvinnosyn.
Citera
2026-05-03, 19:15
  #459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Absolut men 60% av männen är inte toppmän snarare närmare 10%.

Om kvinnorna verkligen satsar på toppmänen. Hade det varit ännu värre.. samtidigt är det bra för att kvinnor är hypergama ger männen anledning att utveckla sig själva.

En grej är väl dock att kvinnor är väldigt lättlurade och ser materiella värden som hög status. Istället för mer viktiga värden som emotionellt mogenhet osv.

Topp 60% männen är de män som har sex. De som alltså har kvinnorbsom vill ligga med dem.

Kvinnor ser till utseende, charm, humor, om han är barnkär osv. Sådant är viktigt för kvinnor.
Citera
2026-05-03, 19:35
  #460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Om kvinnorna verkligen satsar på toppmänen. Hade det varit ännu värre.. samtidigt är det bra för att kvinnor är hypergama ger männen anledning att utveckla sig själva.

Vilket kvinnor slipper. De föds ju perfekta.
Citera
2026-05-03, 19:38
  #461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Topp 60% männen är de män som har sex. De som alltså har kvinnorbsom vill ligga med dem.

Kvinnor ser till utseende, charm, humor, om han är barnkär osv. Sådant är viktigt för kvinnor.

Kvinnor kommer undan med att vara korta, tjocka och tråkiga/humorbefriade.
Citera
2026-05-03, 19:52
  #462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Fast jag tror inte på att 100% av befolkningen ska ingå i parförhållande. Det kommer nog alltid vara typ 10% män och 10% kvinnor som står utanför. Tex av hög ålder och änka/änkling eller diagnos, typ. Autism nivå 3 och IF. Eller svårt missbruk, som suddat ut stora delar av hjärnan och personligheten.

Har 90% av Sveriges befolkning förhållande, så är det en hög siffra!

Jag tror dock att Tidö-partierna gjort att situationen är mindre dålig.

Om de skulle kunna stå emot vänstern skulle det kunna ske en utjämning i åldern 18-29. Om det finns 53526 fler män där feb 2026 och om 3000 män skulle lämna Sverige får vi en bättre situation ,den blir ingen omedelbar effekt eftersom det är en långvarig process. Men slutet av 2026 skulle överskottet kunna minska till 50 000.

Tycker du det är bra.
Citera
2026-05-03, 20:05
  #463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Hur skiljer du på tvång och ansvar? Gör du ens det?

Om kvinnor villkorar en fast relation för att kanske ge samtycke till sex är ju mannen tvungen att acceptera detta om han vill ha chans till sex. Det är väl snarare mannen som inte kan villkora att han skall få sex om han ingår en fast relation. Om han använder kondom så tar han ju ansvar och är ju dessutom fri att söka sin lycka annorstädes om brunnen sinar.
Citera
2026-05-03, 20:10
  #464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Topp 60% männen är de män som har sex. De som alltså har kvinnorbsom vill ligga med dem.

Kvinnor ser till utseende, charm, humor, om han är barnkär osv. Sådant är viktigt för kvinnor.

Topp 20% männen är de som kan välja fritt och slipper tvingas ingå en relation och ändå ges tillgång till i princip obegränsat med sex av kvinnorna.
Citera
2026-05-03, 20:24
  #465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tror dock att Tidö-partierna gjort att situationen är mindre dålig.

Om de skulle kunna stå emot vänstern skulle det kunna ske en utjämning i åldern 18-29. Om det finns 53526 fler män där feb 2026 och om 3000 män skulle lämna Sverige får vi en bättre situation ,den blir ingen omedelbar effekt eftersom det är en långvarig process. Men slutet av 2026 skulle överskottet kunna minska till 50 000.

Tycker du det är bra.

Fast jag tror faktiskt inte att det är dessa flyktingar som har en massa kvinnor. Är nog förr till majoriteten svenska män bland de 60%.
Citera
2026-05-03, 20:25
  #466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Topp 20% männen är de som kan välja fritt och slipper tvingas ingå en relation och ändå ges tillgång till i princip obegränsat med sex av kvinnorna.

Det är topp 60% som får sex.
Övriga 40% får inte sex.
Citera
2026-05-03, 20:28
  #467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är topp 60% som får sex.
Övriga 40% får inte sex.

Alla bland de 60% har inte samma tillgång som de övre 20% eftersom 40% tvingas in i en relation.
Citera
2026-05-03, 20:33
  #468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Kvinnor kommer undan med att vara korta, tjocka och tråkiga/humorbefriade.

Nej, de gör ju inte det. Kvinnor vill ha kärleksrelation. Är en kvinna kort, tjock och tråkig, så kommer hon inte vara någon som lätt blir vald för kärleksrelation. Så, nej hon kommer inte undan.

Och random sex med män som pumpar och dumpar henne, ger henne bara bitter eftersmak. Så det vill hon ju inte ha. Hon är ju inte en man som nöjer sig med sex. Hon är en kvinna som vill ha hela kärleks-kittet.

Om 40% av männen är sex-incels.
Så är förmodligen över 40% av kvinnorna kärleks-incels. Och dessa möts aldrig, så länge topp 60% männen Håller 40% kvinnornas hjärtan som gisslan genom att inge 40% kvinnorna hopp när de får plocka de brödsmulor som topp 60% männen kastar åt 40% kvinnorna.
För att generalisera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in