Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
De kvinnor du känner har väl önskningar som de uttrycker. Inget fel på att ha önskningar. Det har ju även de män som säker kärlek utomlands: önskningar.
Ja, men varför gör man ett reportage om unga män som inte upplever att de finner kvinnor i Sverige och därför söker sig till andra länder och sedan utmålar dessa män som patologiska på något sätt.
Alltså de pratar ju delvis om att man söker underordnade kvinnor som skall serva osv. och det motsätter jag mig personligen.
Men det verkar också som att man helt enkelt väljer att åka till ett annat land för att träffa en partner.
Varför skulle det vara fel? Det har ju skett i alla tider. Det har bokstavligen skett i alla tider och sker hela tiden.
Själv vet jag inte om jag vill stadga mig med en svensk kvinna då jag t.ex tycker att både italienska, franska, latinas och danskor är mer attraktiva. Är det fel?
Kvinnor gör ju detta hela tiden också.
Vet inte hur många kvinnliga bekanta jag har som letat upp någon i mitt tycke sliskig spanjor. Inte alla spanjorer.
Prinsar och prinsessor förr i världen hade tom. som standard att det skulle vara från annat land för att skapa vänskap mellan nationer. Var dessa "passport bros".
Är inte detta bara ett sätt att stimatisera män som inte vill ha kvinnor som är feminister?
Själv skulle jag aldrig ta i en feminist med tång då dessa är hjärntvättade dårar som läser SCUM-manifestet och liknande sexistisk och pervers litteratur.
Är det verkligen så konstigt att människor vill hitta en partner? När det är män som gör det så är det problematiskt. När det är kvinnor är det frigörelse.
Bara för en vecka sedan hörde jag en kvinna öppet kritisera svenska män som tråkiga och värdelösa. Hon fick bara medhåll.
Hyckleriet och dubbelmoralen är slående.
Så när de unga svenska männen inte lyckas skapa relationer hånar man dem och kallar dem incels.
Kvinnor kritiserar öppet svenska män och driver tom. med dem.
Dessa män försöker skapa relationer med kvinnor som behandlar dem snällt.
Då driver man med dem för det....
De svenska kvinnorna som letar upp män i andra länder. Vad är de? Passport hoes?
Ärligt talat vad är det för pervers kultur vi skapat.
Du borde skämmas tomatcucken, hålla på och normalisera uppenbar sexism.