2026-05-27, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollesompratar
Så.. om man inte är 200 cm lång och ser ut som fotomodell vart ska man vända sig?
Utomlands.
Citera
2026-05-27, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Utomlands.

Vilka länder?Om man verkligen vill ha svenska unga tjejer vad gör man då om man inte ser ut som en fotomodell och är 190 cm?
Citera
2026-05-27, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollesompratar
Vilka länder?Om man verkligen vill ha svenska unga tjejer vad gör man då om man inte ser ut som en fotomodell och är 190 cm?
Dom du attraheras utav. Men ja jag gillar också svenska unga tjejer men jag är inte heller lång eller snygg. Jag antar att jag får leva ungkarl hela livet.
Citera
2026-05-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Dom du attraheras utav. Men ja jag gillar också svenska unga tjejer men jag är inte heller lång eller snygg. Jag antar att jag får leva ungkarl hela livet.

Vad menar du?Om man verkligen vill ha svenska tjejer som är unga och är mer söta än sexiga vad gör man då?
Citera
2026-05-27, 22:35
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Rassar åker ofta utomlands och skaffar kärringar med "traditionella värderingar"
Hur dom sen får ihop sin världsbild vet jag inte 😁

Många som gillar asiater brukar ogilla araber och afrikaner. Är själv en f.d. rasist och det blir minst sagt svårt att behålla den världsbilden när man har barn med kvinnor från andra kontinenter. Över tid har man även insett att man på många sätt har mer gemensamt med utlänningar än vad man har med svenskar.
Citera
2026-05-27, 22:45
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Han vill inte ha en asiat säger han. Han är rätt stel..

Han är rädd för att ses som en förlorare av sin omgivning för att han inte lyckas ragga i Sverige alltså. Då får han helt enkelt skylla sig själv och fortsätta vara en förlorare.
Citera
2026-05-28, 07:43
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Rassar åker ofta utomlands och skaffar kärringar med "traditionella värderingar"
Hur dom sen får ihop sin världsbild vet jag inte 😁

Och att det skulle vara du som bara misstagit dem för att vara så kallade rassar då finns inte på kartan antar jag?
Citera
Igår, 01:37
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Sorglig utveckling. Folk har blivit så totalt socialt inkompetenta och ingen verkar bry sig om Sverige och svenska folkets framtid.

När unga killar och tjejer inte längre vill veta av varandra så får man nog konstatera att det är kört för Sverige.
Det har 100 % skett med flit, varit väldigt noggrant kalkylerat. Sverige skall gå åt helvete är planen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in