2026-05-02, 17:13
Medlem
trottwells avatar
[quote=Adventuros|94876242]
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Anna kan inte förstå varför ingen i juryn kunde gissa att det var hon, uppger tidningen Hänt:

"Ledtrådarna var ju ”så basic”, utbrast hon i programmet.

– Jag har faktiskt ingen aning varför det var svårt för panelen, jag har ett väldigt tydligt ID & körde inga dubbar eller förvrängningar på sången alls. Själv sa jag hela tiden att det hörs ju glasklart att det är Anna Book, säger hon till Hänt.

Ingen falsk blygsamhet här, inte! Hon verkar snarare kränkt.

https://www.hant.se/noje/chock-i-masked-singer-juryn-nar-knasbollen-avslojas/11416625
[/QUOT

Skitförbannad och kränkt. Det märktes. Hon var ju typ sur på panelen. Skäms på er som inte visste att det var jag 🤬😵🥴😵‍💫‼️

"det hörs ju glasklart att det är Anna Book, säger hon till Hänt."

Anna Book, du kan googla på några ord: "hybris" "megalomani" och "grandiositet".
Senast redigerad av trottwell 2026-05-02 kl. 17:23.
Citera
2026-05-02, 17:59
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Måste vara det största programmet hon fått vara med i förutom mellon, så det är väl en win trots att hon inte fick riktigt den bekräftelse hon önskade. Snart blir det Bookens Värld!
Hoppas på comeback och sommarturné.
Citera
2026-05-02, 19:56
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Det gör hon!
Här söp hon med Vanessa och hennes kompis.
Pinsamt är bara förnamnet 🫣

https://postimg.cc/gallery/TxnNccg
Herregud, skämskudde på. Men inte konstigt att Vanessa inte skäms. Båda är stöpt ur samma form.
Citera
2026-05-03, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Nej nu är det klart för denna gång. Anna hon dyker upp, sedan inget, så dyker hon upp, sedan inget.Något återtåg blir det inte. Var säkert enbart med som reserv. Hon borde få pris för denna tråd på Flashback med tanke på hur lite tid hon har synts i TV. Hade inte Flashback funnits så hade INGEN kommit ihåg henne, eller vetat vem hon är.
Citera
2026-05-03, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Jag tror inte alls hon blev hemskickad.
Det var ungefär då snoppviftaren blev tvångsintagen på psyk bland annat för för ”våld av närstående”, så jag tror att hon åkte hem frivilligt och eftersom anledningen var så allvarlig valde alla (deltagarna och de i produktionen) att hålla tyst och inte kommentera öht.
Så hon missade detta tillfälle att tala om hur god och uppoffrande hon är? Tillåt mig tvivla.
Citera
2026-05-03, 08:41
Medlem
Anna har lagt ut delar av sin låtskatt o lite annat

https://postimg.cc/gallery/FH87Lkq
Citera
2026-05-03, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

Samba Sambero 2: Sambero Day släpps inom kort
Citera
2026-05-03, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
Anna har lagt ut delar av sin låtskatt o lite annat

https://postimg.cc/gallery/FH87Lkq
🤣🤣🤣...tänk så lägligt just nu ! Nu lobbar hon för karriär 2.0.
Citera
2026-05-03, 11:50
Medlem
Tuttlutts avatar
Kolla Annas tiktok.
Glöm inte skämskudden 🫣
Citera
2026-05-03, 11:56
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Så hon missade detta tillfälle att tala om hur god och uppoffrande hon är? Tillåt mig tvivla.

Hon har ju aldrig t ex pratat om stt både Antonio och Felicias har blivit hämtade av polis i hemmet. Hon har inte berättat om deras rättegångar eller deras drogmissbruk. (Felicia satt väl dessutom inne i några månader).
Men hon skickar ändå ständigt budskap om hur hon lidit, hur tungt livet hennes varit och hur hon har kämpat.

När hon lämnade Fångarna på fortet hade hon (enligt henne själv) panikångest i 10 timmar. Men hon kunde självklart inte berätta varför. Att hennes lille ”prins” betett sig som en galning och tvångsintagits på psyk.
Citera
2026-05-03, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Hon har ju aldrig t ex pratat om stt både Antonio och Felicias har blivit hämtade av polis i hemmet. Hon har inte berättat om deras rättegångar eller deras drogmissbruk. (Felicia satt väl dessutom inne i några månader).
Men hon skickar ändå ständigt budskap om hur hon lidit, hur tungt livet hennes varit och hur hon har kämpat.

När hon lämnade Fångarna på fortet hade hon (enligt henne själv) panikångest i 10 timmar. Men hon kunde självklart inte berätta varför. Att hennes lille ”prins” betett sig som en galning och tvångsintagits på psyk.
Tror aldrig att hon skulle få panikångest om ens sonen tvångsomhändertagits 1000 gånger. Hon bryr sig inte om honom känns det som. Hon bryr sig bara om han på något sätt skulle ge henne dåligt rykte, skämma ut henne mm. Jag jag jag är det enda och den enda hon bryr sig om....
Citera
2026-05-03, 15:40
Medlem
anna är i jönköping

https://postimg.cc/XB6c1gch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in