2026-05-01, 21:37
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilythepixie
Knasbollen i Masked Singer var Booken! Precis som några här, inklusive jag, gissade. Så alla som inte trodde att hon kunde studsa runt så på scen hade fel. Hon är spänstigare än man tror. Och hon nämner även sina öknamn, Tunnan och Badbollen.

Japp! Och då ingen i panelen gissade på henne så tycker jag priset borde gå till den som gissade först här!
Citera
2026-05-01, 22:18
Medlem
flugornass avatar
Oj oj Anna knasbollen, har hon verkligen haft epitetet knasboll?
En ledtråd var juridik, syftade det verkligen på allt kriminielt inom familjen, om inte vad då.
Lite kul för Anna att få stå i rampljuset igen och träffa Pernilla, undrar om dom tog en fika ihop efter att inspelningen var klar.
Jag trodde aldrig hon kunde studsa och röra sig som hon gjorde, så lite creed får hon.
Citera
2026-05-01, 22:33
Medlem
Hoppas hennes medverkan i MS får henne att börja köra lite röjiga live igen. Smal och i ropet nu, bara kör! Bam bam bam!
Citera
2026-05-01, 23:09
Medlem
GodSosses avatar
Nu har hon rultat i rutan hos TV4.
Nästa säsong blir: "Bounce with Book!"
Senast redigerad av GodSosse 2026-05-01 kl. 23:16.
Citera
2026-05-02, 03:04
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Oj oj Anna knasbollen, har hon verkligen haft epitetet knasboll?
En ledtråd var juridik, syftade det verkligen på allt kriminielt inom familjen, om inte vad då.
Lite kul för Anna att få stå i rampljuset igen och träffa Pernilla, undrar om dom tog en fika ihop efter att inspelningen var klar.
Jag trodde aldrig hon kunde studsa och röra sig som hon gjorde, så lite creed får hon.
Ja, såg det, och Pernilla sa den här personen kan sjunga, så det måste varit en revansch.
Citera
2026-05-02, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Ja, såg det, och Pernilla sa den här personen kan sjunga, så det måste varit en revansch.
Men det syntes ju att slutet var playback. Aldrig ever att hon kan sjunga och studsa samtidigt. Tycker hon kändes rätt "off" i sitt prat.Finns liksom inget att säga förutom ABC och en bok. Pinsamt att inte en enda hade henne i huvudet i resonemaget alls. Kunde lika gärna vara Sonja från Gullspång typ. Har ju ändå gått några veckor nu.Hade kanske blivit tillsagd att inte gråta så ovanligt torrlagd avslutning må jag säga. .🤣 Åter till anonymiteten då
Citera
2026-05-02, 08:10
Medlem
Tuttlutts avatar
"Schlagerstjärnan och legenden Anna Book" 🙄😁
Vanessa är "så stolt över sin mami"
Citera
2026-05-02, 08:11
Medlem
så fick hon då äntligen lägga ut ett låååångt inlägg om masked singer , när blir det sjärnorna på slottet tro? Eller stjärnan på slottet för anna kommer mala över allt o alla
Citera
2026-05-02, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
"Jag ÄLSKAR dina omgjorda skatter & de nya smyckena är 10/10 ✨
Det är så fint hur vi funnit varandra och jag uppskattar att du känner dig så bekväm med mig, det går åt båda hållen. Allt du gör & gjort för mig kommer jag INTE att glömma."

https://i.postimg.cc/j2H8rJc6/IMG-5455.jpg

Har vi hört det förr?
Anna verkar ha en ny BFF i några veckor

Har Anna glömt att reklammarkera?
Citera
2026-05-02, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Hoppas hennes medverkan i MS får henne att börja köra lite röjiga live igen. Smal och i ropet nu, bara kör! Bam bam bam!
Ja tack! Undrar vad Pernilla sa? Jag skulle tro att hon knappt kommer ihåg deras "konflikt", men att Anna är nära explosionsgränsen men vill också vara kompis med pernilla och därför håller tyst.

Men ja, kör nu Anna! BAM BAM BAM
Citera
2026-05-02, 09:46
Medlem
"Ni har sett mig maskerad på vita duken?"

?
Citera
2026-05-02, 10:14
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Den stora skvallertråden om Anna Book

Anna kan inte förstå varför ingen i juryn kunde gissa att det var hon, uppger tidningen Hänt:

"Ledtrådarna var ju ”så basic”, utbrast hon i programmet.

– Jag har faktiskt ingen aning varför det var svårt för panelen, jag har ett väldigt tydligt ID & körde inga dubbar eller förvrängningar på sången alls. Själv sa jag hela tiden att det hörs ju glasklart att det är Anna Book, säger hon till Hänt.

Ingen falsk blygsamhet här, inte! Hon verkar snarare kränkt.

https://www.hant.se/noje/chock-i-masked-singer-juryn-nar-knasbollen-avslojas/11416625
Senast redigerad av MercedesDeAcosta 2026-05-02 kl. 10:30. Anledning: korrigering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in