2026-05-02, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
"Ni har sett mig maskerad på vita duken?"

?

Hon har dubbat en del tecknade filmer.
Citera
2026-05-02, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Anna kan inte förstå varför ingen i juryn kunde gissa att det var hon, uppger tidningen Hänt:

"Ledtrådarna var ju ”så basic”, utbrast hon i programmet.

– Jag har faktiskt ingen aning varför det var svårt för panelen, jag har ett väldigt tydligt ID & körde inga dubbar eller förvrängningar på sången alls. Själv sa jag hela tiden att det hörs ju glasklart att det är Anna Book, säger hon till Hänt.

Ingen falsk blygsamhet här, inte! Hon verkar snarare kränkt.

https://www.hant.se/noje/chock-i-masked-singer-juryn-nar-knasbollen-avslojas/11416625
Någon i redaktionen har jävlats med juryn. Alla trodde hon var bannad från tv4 sedan hon blev hemskickad från fortet. Därför ingen gissade på henne tror jag.
Citera
2026-05-02, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
dubbat

Så ännu en book-försköning av verkligheten
Citera
2026-05-02, 11:47
Medlem
Ganska otroligt att hon var helt fine med att bli instoppad i en badboll när hennes ena öknamn i skolan var badbollen Hon blev helt lycklig istället och tyckte masken var gullig. Masken hette inte så men den stora bollen runt kroppen var bokstavligen en badboll. Och E-Type blev en mumie. Det har gått upp för maskmakaren att den kan jävlas hur mycket den vill för det är redan försent att backa ur när kändisen får se masken Om inte Mona redan varit med hade hon väl blivit en chokladbit
Citera
2026-05-02, 12:00
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Anna kan inte förstå varför ingen i juryn kunde gissa att det var hon, uppger tidningen Hänt:

– Jag har faktiskt ingen aning varför det var svårt för panelen, jag har ett väldigt tydligt ID & körde inga dubbar eller förvrängningar på sången alls. Själv sa jag hela tiden att det hörs ju glasklart att det är Anna Book, säger hon till Hänt.

https://www.hant.se/noje/chock-i-masked-singer-juryn-nar-knasbollen-avslojas/11416625
Haha!
Grattis till alla här inne som gissade på Anna!

Hon verkar tro att hela svenska folket följer henne, och har lika bra koll
Citera
2026-05-02, 12:12
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Har Anna glömt att reklammarkera?
Det ser inte bättre ut
Ofta brukar hon ju markera vissa inlägg med "reklam från hjärtat".
Här blev hon väl så till sig i trasorna, att hon råkade glömma bort det?
Senast redigerad av osnuten 2026-05-02 kl. 12:22.
Citera
2026-05-02, 12:27
Medlem
[quote=MercedesDeAcosta|94875485]

[/QUOT

Skitförbannad och kränkt. Det märktes. Hon var ju typ sur på panelen. Skäms på er som inte visste att det var jag 🤬😵🥴😵‍💫‼️
Citera
2026-05-02, 12:52
Medlem
Måste vara det största programmet hon fått vara med i förutom mellon, så det är väl en win trots att hon inte fick riktigt den bekräftelse hon önskade. Snart blir det Bookens Värld!
Citera
2026-05-02, 14:45
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Någon i redaktionen har jävlats med juryn. Alla trodde hon var bannad från tv4 sedan hon blev hemskickad från fortet. Därför ingen gissade på henne tror jag.
Jag tror inte alls hon blev hemskickad.
Det var ungefär då snoppviftaren blev tvångsintagen på psyk bland annat för för ”våld av närstående”, så jag tror att hon åkte hem frivilligt och eftersom anledningen var så allvarlig valde alla (deltagarna och de i produktionen) att hålla tyst och inte kommentera öht.
Citera
2026-05-02, 14:53
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Jag tror inte alls hon blev hemskickad.
Det var ungefär då snoppviftaren blev tvångsintagen på psyk bland annat för för ”våld av närstående”, så jag tror att hon åkte hem frivilligt och eftersom anledningen var så allvarlig valde alla (deltagarna och de i produktionen) att hålla tyst och inte kommentera öht.
Det låter faktiskt som en trolig förklaring.
Citera
2026-05-02, 15:12
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Det låter faktiskt som en trolig förklaring.
Håller med. Skulle kunna vara en förklaring!

Men satt hon inte 8-10 timmar på ett franskt hotell med en påstådd ångestattack, innan hon i så fall åkte hem och kollade läget med sonen?
Kanske bara så Anna funkar
Citera
2026-05-02, 15:26
Medlem
nu blir lfer parmiddag me bff pw o bauer, pasta o annat med benjamin o antonio, glitter o guld med felicia o bianca
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in