2026-05-02, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Enda gången en sån matchning är okej är ju om den andre har sagt samma sak. Och det hade han uppenbarligen inte.

Ananas är ett gammalt husmorsknep 🤣
Det handlar inte om att ta bort äcklig smak/lukt utan att få det att bli fruktigt/gott.

Men ja, väldigt filterlösa samtal 🤣 Och jag tror det är Suzann som.pushar fram detta i rutan med sin totala fixering. Med andra sexologer brukar det ju inte bli på den nivån.

Tycker i vilket fall det är rätt osmakligt när hon står och flinar med en ananas. Hon sexologen är ju uppenbart pervers, hade inte velat ha mina barn nära henne direkt.
Citera
2026-05-02, 11:05
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Tycker i vilket fall det är rätt osmakligt när hon står och flinar med en ananas. Hon sexologen är ju uppenbart pervers, hade inte velat ha mina barn nära henne direkt.
Pervers vet jag inte men ett nödvändigt ont. Glad att slippa den galna tanten i blått med sliskig stämma. Vill ha tillbaka de två normala experterna: Fredrik och Calle. De andra experterna tillför inget. Kunde lika gärna vara utan dem. Känns som om deras nunor visas upp bara för sakens skull.
Citera
2026-05-02, 11:12
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Bra poäng. Verkar för övrigt urtråkig så inte konstigt hon är singel. Lätt överviktig, två innekatter, sättet hennes hem är inrett på. Sebastian är betydligt mer framåt, matar hennes husdjur etc. trots han inte gillar katter. Lite "ovanligt" tycka en födelsedag är så viktig när man är 36 bast.
Hur kunde de para ihop Katt-Kerstin med nån som inte gillar katter? Han får väl klä ut sig till katt när de ska ligga.
Citera
2026-05-02, 11:18
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Pervers vet jag inte men ett nödvändigt ont. Glad att slippa den galna tanten i blått med sliskig stämma. Vill ha tillbaka de två normala experterna: Fredrik och Calle. De andra experterna tillför inget. Kunde lika gärna vara utan dem. Känns som om deras nunor visas upp bara för sakens skull.

Håller med, det hade räckt med Fredrik och Kalle!!

Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Hur kunde de para ihop Katt-Kerstin med nån som inte gillar katter? Han får väl klä ut sig till katt när de ska ligga.

OM de ska ligga 🙈 De synkar ju inte där heller. Ingen vidare match, förutom att de båda verkar snälla och med ett behov av att ha ordning på saker och lugn och ro- och det är inte sånt som tänder gnistan. Hon hade behövt någon som tog henne lite med storm och han hade behövt någon som är väldigt framåt.
Citera
2026-05-02, 17:31
Medlem
Citat:

Allmänt känt med ananas/exotisk frukt hos hetero också, inget perverst. Kanske lite billigt att göra en grej av det i TV dock.

Kollar på Mafs australia säsong 12 nu. Stor skillnad! Men ser fram emot när Sverige börjar med middagar som experterna kommenterar.
Citera
2026-05-03, 08:22
Medlem
Det bara osar passion och livsglädje och ett framgångsrikt äktenskap över följande citat.

-"sex två gånger i månaden vid luchtid"

Fly mannen medan det finns tid, du förtjänar bättre.
Citera
2026-05-03, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paddnacke
Det bara osar passion och livsglädje och ett framgångsrikt äktenskap över följande citat.

Vilket avsnitt sägs det?
Citera
2026-05-03, 14:44
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddnacke

Citat:
Ursprungligen postat av Undbd
Vilket avsnitt sägs det?

I senaste avsnittet pratade Amanda och Sebastian om hur ofta de vill ha sex. Sebastian svarade 8-12 gånger, Amanda svarade "Hur ska man hinna 8-12 gånger??"
Sedan sa de olika om vad Amanda svarat, Sebastian sa att hon hade sagt "1-2 gånger på lunchtid" och själv sa hon att hon hade sagt "2-4 gånger".
Jag tror att det där med lunchtid måste handlat om att hon anser sig för trött och stressad på kvällarna? Så någon gång då och då, på helgen, vid lunch, orkar och hinner hon. Vilket låter som en utarbetad, heltidsjobbande trebarnsmamma.

Återigen är det inget fel i att ha olika sexlust eller ork, men MATCHNINGEN, nej det blir så fel.
Citera
2026-05-03, 20:43
Medlem
Citat:
I senaste avsnittet pratade Amanda och Sebastian om hur ofta de vill ha sex. Sebastian svarade 8-12 gånger, Amanda svarade "Hur ska man hinna 8-12 gånger??"
Sedan sa de olika om vad Amanda svarat, Sebastian sa att hon hade sagt "1-2 gånger på lunchtid" och själv sa hon att hon hade sagt "2-4 gånger".
Jag tror att det där med lunchtid måste handlat om att hon anser sig för trött och stressad på kvällarna? Så någon gång då och då, på helgen, vid lunch, orkar och hinner hon. Vilket låter som en utarbetad, heltidsjobbande trebarnsmamma.

Återigen är det inget fel i att ha olika sexlust eller ork, men MATCHNINGEN, nej det blir så fel.

Jag får en känsla av att Sebastian varit så desperat att komma med i programmet att han inte uttryckt hur viktigt sex är för honom i intervjuerna. Jag har lyssnat på många f.d. deltagare och de säger att sexet är en jättestor del i intervjuerna inför matchningen. Jätteviktigt att man har samma preferenser och gillar samma saker. Och ungefär samma sexdrift, så klart.

Eftersom vi vet att han var nyskild när han sökte till programmet så tänker jag att han har safeat och sagt att han anpassar sig efter sin partner, eller liknande.
Citera
2026-05-03, 21:15
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinneibrasan
Jag får en känsla av att Sebastian varit så desperat att komma med i programmet att han inte uttryckt hur viktigt sex är för honom i intervjuerna. Jag har lyssnat på många f.d. deltagare och de säger att sexet är en jättestor del i intervjuerna inför matchningen. Jätteviktigt att man har samma preferenser och gillar samma saker. Och ungefär samma sexdrift, så klart.

Eftersom vi vet att han var nyskild när han sökte till programmet så tänker jag att han har safeat och sagt att han anpassar sig efter sin partner, eller liknande.

Det kanske han dessutom gör, om 8-12 gånger i månaden är vad han önskar kan han nog anpassa sig rätt bra, ett väldigt nykärt par får in det där på en vecka typ.
Men han hade inte räknat med att någon som egentligen inte är intresserad av sex, utan ser det som något man trycker in i schemat ibland, skulle söka sig till GVFÖ.

Förstår inte varför det har pratats om Henriks skilsmässa men inte Sebastians? Han framstår som en som varit singel LÄNGE. Vet vi verkligen om han varit gift eller var det bara ett rykte från Twitter?
Citera
2026-05-03, 21:35
Medlem
DeppJohnnys avatar
Ja flera stycken

Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Han är tunnhårig, han kammar inte över. Och det är väldigt mycket sämre att åka till Turkiet i vilket skäl som helst och helt onödigt. Har du träffat 1 verklig person med en lyckad hårtransplantation?
Citera
2026-05-03, 22:50
Medlem
Citat:
Det kanske han dessutom gör, om 8-12 gånger i månaden är vad han önskar kan han nog anpassa sig rätt bra, ett väldigt nykärt par får in det där på en vecka typ.
Men han hade inte räknat med att någon som egentligen inte är intresserad av sex, utan ser det som något man trycker in i schemat ibland, skulle söka sig till GVFÖ.

Förstår inte varför det har pratats om Henriks skilsmässa men inte Sebastians? Han framstår som en som varit singel LÄNGE. Vet vi verkligen om han varit gift eller var det bara ett rykte från Twitter?

Jag har gjort efterforskningar och hittat Sebastians exfru (genom hans tidigare efternamn som syns på mrkoll och vilka med det efternamnet som gillat hans gamla profilbild på Facebook. Ledde till en artikel om exet i Gotlands allehanda, där han var omnämnd i faktarutan. Exfrun är alltså Gotlänning från början, så risk finnes att Jasmine vet vem det är). De flyttade ifrån varandra vid årsskiftet 24/25, så han gifte om sig ett halvår efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in