2026-04-30, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Jag funderar (efter gömda flinten) på Johns dialekt.
Han drar ut så på ändelserna…….. var kommer han från?

Han är ursprungligen från Eskilstuna.
Citera
2026-04-30, 22:01
Medlem
Är Amanda 30 eller 80? Snark vilken trist tjej. Vill hon ligga 1 gång i månaden pga att hon egentligen hatar män och biter ihop? Skulle förklara varför hon äger ”liten handbok i konsten att vara lesbisk”… Jag har för mig att de som castar frågar specifikt om sexuella erfarenheter och behov? Känns som att hon gör problem av allt, tom packning. Hon har en vibe av att vara utbränd och desperat efter barn.

För övrigt är Suzann inte ihop med transkillen, hon har varit tsm med en blond tjej i några år nu.
Citera
2026-05-01, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShaneMcCutcheon
Är Amanda 30 eller 80? Snark vilken trist tjej. Vill hon ligga 1 gång i månaden pga att hon egentligen hatar män och biter ihop? Skulle förklara varför hon äger ”liten handbok i konsten att vara lesbisk”… Jag har för mig att de som castar frågar specifikt om sexuella erfarenheter och behov? Känns som att hon gör problem av allt, tom packning. Hon har en vibe av att vara utbränd och desperat efter barn.

För övrigt är Suzann inte ihop med transkillen, hon har varit tsm med en blond tjej i några år nu.

Ju mer man tänker på det, desto mer bisarrt blir det hon vill ha sex 1-2 gånger per månad. Vem hade funnit sig i det? Direkt elakt mot prospekterande partner.
Citera
2026-05-01, 06:41
Medlem
Motbjudande med allt sexsnack, experten och PH-värden. Då vet vi alltså att utan ananas som tillskott så smakar/luktar de äckligt. Fräscht att veta.
Citera
2026-05-01, 12:54
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Ju mer man tänker på det, desto mer bisarrt blir det hon vill ha sex 1-2 gånger per månad. Vem hade funnit sig i det? Direkt elakt mot prospekterande partner.

Enda gången en sån matchning är okej är ju om den andre har sagt samma sak. Och det hade han uppenbarligen inte.

Citat:
Motbjudande med allt sexsnack, experten och PH-värden. Då vet vi alltså att utan ananas som tillskott så smakar/luktar de äckligt. Fräscht att veta.

Ananas är ett gammalt husmorsknep 🤣
Det handlar inte om att ta bort äcklig smak/lukt utan att få det att bli fruktigt/gott.

Men ja, väldigt filterlösa samtal 🤣 Och jag tror det är Suzann som.pushar fram detta i rutan med sin totala fixering. Med andra sexologer brukar det ju inte bli på den nivån.
Citera
2026-05-01, 16:43
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ha, ha, underbart.
Längtar till Daniel Norberg kommer med sin parodi på deltagarna och snusktanten.

Jag vill minnas att du rekommenderade honom till mig en gång, och jag tänkte titta, men sen föll det i glömska. Hur var det nu, fanns han bara på Instagram? Jag har inga sociala medier, men använder YouTube. Är väldigt sugen nu när ni alla hajpar honom så 🤣
Citera
2026-05-01, 17:01
Medlem
SnutteFia03s avatar
Amanda verkar generellt sett vilja ha och göra saker på ett väldigt specifikt sätt. Hur hon vill bli firad på sin födelsedag. Att hon vill ha pepparkvarnar i present. Hur hon packar på ett speciellt sätt. Att hon redan innan de har börjat ha sex har en väldigt bestämd uppfattning kring hur ofta det ska ske. Att sex ska ske vid lunchtid osv.

Undrar hur mycket hon är villig att kompromissa kring sättet hon vill ha saker på nu när hon är gift?
Senast redigerad av SnutteFia03 2026-05-01 kl. 17:38.
Citera
2026-05-01, 17:02
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Jag vill minnas att du rekommenderade honom till mig en gång, och jag tänkte titta, men sen föll det i glömska. Hur var det nu, fanns han bara på Instagram? Jag har inga sociala medier, men använder YouTube. Är väldigt sugen nu när ni alla hajpar honom så 🤣

Jo, instagram hittar jag honom på.
Citera
2026-05-01, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Amanda verkar generellt sett vilja ha och göra saker på ett väldigt specifikt sätt. Hur hon vill bli firad på sin födelsedag. Att hon vill ha pepparkvarnar i present. Hur hon packar på ett speciellt sätt. Att hon redan innan de har börjat ha sex har en väldigt bestämd uppfattning kring hur ofta det ska ske. Att sex ska ske vid lunchtid osv.

Undrar hur mycket hon är villig att kompromissa kring sättet hon vill ha saker på nu när hon är gift?
Väldigt oanpassningsbar.
Citera
2026-05-01, 18:37
Medlem
Citat:

Finns snart 1000 fiskar på dumpen som som nog tyckt det vore rätt ok.
Citera
2026-05-01, 20:49
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roadwornandweary
Vasily Stepanov, jävla udda referens 😅
https://m.youtube.com/watch?v=bJ1oaPUSJdg&pp=ygUQdmFzaWxpeSBzdGVwYW5vdg% 3D%3D Tror du Verkligen Fniss Bruden hade sagt 1-2 gånger I månaden med Vasily I sänghalmen
Citera
2026-05-02, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

Bra poäng. Verkar för övrigt urtråkig så inte konstigt hon är singel. Lätt överviktig, två innekatter, sättet hennes hem är inrett på. Sebastian är betydligt mer framåt, matar hennes husdjur etc. trots han inte gillar katter. Lite "ovanligt" tycka en födelsedag är så viktig när man är 36 bast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in