2026-05-02, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Precis! Han var ju skapligt snygg pre PW om man ska vara helt ärlig. Nu? Plufsig, lite småsvettig och gubbig.

Alla har rätt att åldras men PW blir ju bara snyggare och snyggare.

OT: M Wist*m är bra mycket mer pudding än vad CB är! Eller den där Pepp*.

Tror CB är 100% övertygad om att han har PW i sin lilla hand...
Jag undrar just om PW verkligen bara har Adhd? Tycker att både hon och dottern är så oerhört barnsliga emellanåt, på gränsen till retarderat. Mycket kiss och bajshumor och flams / trams för att vara vuxna människor. Det tror jag är största problemet. Hon är så förbannat barnslig...ofta, typ jämt.. Likaså Bianca, som super med tonåringar på Ibiza. Inga vänner i egen ålder. Vem som helst skulle väl bli galen på dessa barnsligheter eller? Gillar verkligen inte Bauer men han som vill ha ordning har ju verkligen dragit en nitlott för dessa människor har inte ett uns ordning ens i huvudet. Har en kompis som är gift med en persson med Adhd och där blir det säkert skilsmässa också för han känner sig mer och mer som en personlig assistent. Förhållandet hålls ihop enbart med hans ork och ansvar men som han säger själv, att vara assistent är det mest erotikdödande du kan tänka dig. Säger ju en del.....
Citera
2026-05-02, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Hon har hittat Chrille.
Han var alltså borta?

Haha ja o hur jävla sur ser gubben ut på bilderna
Citera
2026-05-03, 12:29
Medlem
Hor-Ullas avatar
Hahaha värst vad det var depp stämning här inne nu när Pernilla hittat Bauer och inte alls håller på skilja sig (eller håller sig undan från han)

Skönt att se att dom är så pass trygga med varandra att dom inte behöver umgås med varandra varenda sekund. Pernilla har ju ett friare jobb så det är ju självklart att hon då kan vara ute å resa.

Ryck upp er nu och sluta vara så jävla bittra
Citera
2026-05-03, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Hahaha värst vad det var depp stämning här inne nu när Pernilla hittat Bauer och inte alls håller på skilja sig (eller håller sig undan från han)

Skönt att se att dom är så pass trygga med varandra att dom inte behöver umgås med varandra varenda sekund. Pernilla har ju ett friare jobb så det är ju självklart att hon då kan vara ute å resa.

😂😂😂‼️
Citera
2026-05-03, 14:04
Medlem
Citat:

Ja hon verkar ju så jäkla glad över att hänga med honom så hon hellre tillbringar tiden med att bläddra fram gamla minnen på telefonen
Citera
2026-05-03, 14:27
Medlem
Citat:

😂

Ryck upp dig själv och gör som vi andra - sitt lugnt i båten...

Snart är de igång igen och då är det du som framstår som "Vad vet jag!".
Citera
2026-05-03, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Ja hon verkar ju så jäkla glad över att hänga med honom så hon hellre tillbringar tiden med att bläddra fram gamla minnen på telefonen

Eller hur!
Citera
2026-05-03, 15:34
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
😂

Ryck upp dig själv och gör som vi andra - sitt lugnt i båten...

Snart är de igång igen och då är det du som framstår som "Vad vet jag!".

Du menar att ni andra bittra avundsjuka människor här inne sitter lugnt i eran båt? så fort Bauer inte syns till på en dag på Pernillas Instagram, så får ni ju fontänorgasmer och börjar pladdra på om att dom håller på skiljer sig, Bauer har flyttat till sin dotter, Bauer bor kvar i huset men vägrar flytta ur o.s.v
Citera
2026-05-03, 15:56
Medlem
Varför har PW inte lagt upp någon egen bild från pensionatet? Hon tokpostar istället massa minnen och repostar CB:s inlägg där för övrigt ingen av dem syns.
Citera
2026-05-03, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Varför har PW inte lagt upp någon egen bild från pensionatet? Hon tokpostar istället massa minnen och repostar CB:s inlägg där för övrigt ingen av dem syns.
Precis o nu ska det skrivas om Bauer hela tiden på insta- ett tappert försök att dölja hur skit dåligt de har det
Citera
2026-05-03, 20:11
Medlem
De verkar ha haft en trevlig dag på Kolmården med barn och barn-barn men fortfarande verkar de inte vilja tillbringa tid på tu man hand. Det behovet borde vara stort efter att PW har varit så mycket på resande fot de senaste veckorna.
Citera
2026-05-03, 20:31
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Ju mer jag tänker på saken desto mer tycker jag att Bianca och Bauer borde slå till.

Jag tror faktiskt att det skulle kunna bli ett bra förhållande, för dem båda.

Och samtalsämne skulle de inte sakna - Pernillas fel och brister kunde de stöta och blöta för lång tid framöver.

Hur eller hur så hoppas jag att Bauer försvinner från Wahlgrens Värld, jag tycker att han är sjukt obehaglig.

(Inte för att jag önskar Bianca olycka, men de känns faktiskt som en bra match.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in