2026-05-03, 10:18
Medlem
Haha driver människan eller?! 😅 Hon har alltså önskat sig en Nutribullet i FLERA år och är nu så tacksam att hon har fått den.... gratis 😅

en mixer som kostar typ 800 kronor på Elgiganten.😅

Oj tänk vad hon ska använda den. Säkert lika ofta som man använder sin gåmaskin. 😅
Citera
2026-05-03, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Till fru🐊:s försvar så är vi fler som missat denna rikstäckande nyhet. I min kommun har ännu ingen fsk, vad jag vet, tagit bort dessa leksaker.
Jag har heller inte hört ett ord om det och vi har kvar dem på min fsk.
Så jag tror Lars kan fortsätta leka med dem i lugn o ro.
Citera
2026-05-03, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Kattungarna kanske har sagt att dom inte vill visa sin identitet på sociala medier! 😆🤣
Ja och vi vet ju hur noga Hanna är med att respektera sådant 😂😎
Citera
2026-05-03, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Haha driver människan eller?! 😅 Hon har alltså önskat sig en Nutribullet i FLERA år och är nu så tacksam att hon har fått den.... gratis 😅

en mixer som kostar typ 800 kronor på Elgiganten.😅

Oj tänk vad hon ska använda den. Säkert lika ofta som man använder sin gåmaskin. 😅
Hon fick ju en glassmaskin också...gratis. Tänk vad mycket hon tjänade här. Nu får hon råd till en vända till gekås och handla lite mer plastblommor och söta kläder till Lars 😁😁
Citera
2026-05-03, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Har hon nånsin nämnt att hon vill ha en mixer? Nämen snälla. Hon köper en kaffebryggare för tusentals kronor, hon har plastblommor för samma summa som USAs BNP men kan inte köpa en mixer för 500;kr. Så löjlig.

Prioriteringar vettu. Får hoarder-vibbar av henne. Sanslöst mkt prylar och krafs
Citera
2026-05-03, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Prioriteringar vettu. Får hoarder-vibbar av henne. Sanslöst mkt prylar och krafs

Helt ärligt så bryr sig ingen om att hon har fått någon gratis pryl. Men där hade det varit mycket mer genuint om hon hade skrivit gud vad roligt, vi har fått en gratis mixer och vi ska prova att göra massa glassar i sommar. Jag kommer lägga ut lite recept på olika hemmagjorda glassar. Men det är just den här texten om att *jag har alltid drömt om en mixer nuu jag fått en..asså ni ska bara veta hur länge jag önskat mig en. Ok varför inte köpa en? . Wow. Det är ju så falskt och det är därför man inte tror på någonting hon skriver. Hon är en mytoman rakt igenom
Citera
2026-05-03, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Ja och vi vet ju hur noga Hanna är med att respektera sådant 😂😎

Hahah men hon kunde väl ha pixlat som hon gör med Lars!!
Citera
2026-05-03, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Helt ärligt så bryr sig ingen om att hon har fått någon gratis pryl. Men där hade det varit mycket mer genuint om hon hade skrivit gud vad roligt, vi har fått en gratis mixer och vi ska prova att göra massa glassar i sommar. Jag kommer lägga ut lite recept på olika hemmagjorda glassar. Men det är just den här texten om att *jag har alltid drömt om en mixer nuu jag fått en..asså ni ska bara veta hur länge jag önskat mig en. Ok varför inte köpa en? . Wow. Det är ju så falskt och det är därför man inte tror på någonting hon skriver. Hon är en mytoman rakt igenom

Ja det är ju inte direkt bra reklam för något företag att hon inte kan tänka sig att lägga pengar på deras produkter 🙃 Ingen annan influencer uttrycker sig så klumpigt som Hanna.
Citera
2026-05-03, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy

Blir stressad av att se hur mycket leksaker Lars 2 år gammal har.
Citera
2026-05-03, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Blir stressad av att se hur mycket leksaker Lars 2 år gammal har.

Min barn hade inte en bråkdel av vad Lars har och jag ångrar ändå att jag köpte så mycket. Hade varit bättre att sätta in dem på ett konto - vips är de 18 år och vill ta körkort, studentfester, studentbal, läger, språkresa m.m som verkligen kostar pengar!!
Citera
2026-05-03, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Exakt. Varför skriva ATT hon ska ta hand om kattungar men inte lägga ut något när hon gör det? Så värdelös influencer.

Varför tog hon inte med sig L när hon gick för att gosa med små kattungar🤔
Det hade väl varit roligt för ett barn som annars mest får besöka div olika lågprisbutiker.
Citera
2026-05-03, 18:15
Medlem
Nej men vad är det för ful tavla att ge bort Jättekul för Lars att få blanda alla färger men att Hanna sen tryckt dit hennes händer och fötter för att göra en tavla till mormor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in