2026-05-02, 20:18
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Eller så borde hon inte det eftersom just dessa dominerat hennes målgrupps nyhetsflöden senaste veckan. De har tagits bort från förskolor. Förvånar mig snarare att hon har med dem på bild över huvud taget.
Men hon ser väl inga nyheter. Inte du heller uppenbarligen.

Då tillhör jag väl fel målgrupp för jag har missat det trots att tv-nyheterna ses varje dag.
Sen är det inte Temu versionen jag talar om utan originalet som både är svindyra och säkra för barn.

Edit: efter lite googling så har ett par förskolor ute på landet tillfälligt taget bort leksaken efter ETT stickprov. Då förstår jag hur jag kunnat missa denna enorma lokala nyhet 😅. Gud vad löjligt, jag står bakom både Hanna och Magnatiles i detta.
Senast redigerad av FruKrokodil 2026-05-02 kl. 20:27.
Citera
2026-05-02, 21:25
Medlem
Komiskt att hon skyller dålig uppdatering på att de åkt bil en dag. Det är ju alltid dålig uppdatering från hennes håll.
Citera
2026-05-02, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grainger-13
Icke godkända kemikalier i dem, Göteborg tex har plockat bort dem från alla sina förskolor...

Magnetkärnan innehåller det men inte plasten runtomkring.
Citera
2026-05-02, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Har Hanna börjat ge upp? Så få och tråkiga inlägg och länkar

Hon har väl verkat vara på gång att ge upp hur länge som helst. Samma samma samma. Frågan är varför hon fortsätter spela in samarbeten om hon har tänkt sluta med influenceriet? Kommer hon hålla på tills karriären självdör när det finns 0 företag kvar som kan tänka sig att samarbeta med henne? Hade varit lite mer värdigt att avsluta själv.
Citera
2026-05-02, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Hon har väl verkat vara på gång att ge upp hur länge som helst. Samma samma samma. Frågan är varför hon fortsätter spela in samarbeten om hon har tänkt sluta med influenceriet? Kommer hon hålla på tills karriären självdör när det finns 0 företag kvar som kan tänka sig att samarbeta med henne? Hade varit lite mer värdigt att avsluta själv.
Ja hon vill nog dra ut på det så länge som möjligt för om hon inte kan fortsätta att leva som influenser blir det nog att bara leva på Kebabens lön och det vill nog ingen av dem bara göra
Citera
2026-05-03, 09:38
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Jag hade hellre kollat på kattungarna än den där maskinen som hon velat ha hur länge som helst men ändå aldrig köpt trots att hon köper skit för tusentals kronor hela tiden…
Citera
2026-05-03, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Jag hade hellre kollat på kattungarna än den där maskinen som hon velat ha hur länge som helst men ändå aldrig köpt trots att hon köper skit för tusentals kronor hela tiden…

Exakt. Varför skriva ATT hon ska ta hand om kattungar men inte lägga ut något när hon gör det? Så värdelös influencer.
Citera
2026-05-03, 09:47
Medlem
Haha på Lars leksakskök ser man hur hon egentligen målar 💩 Jämför med hennes ”målning” i inlägget den 24 mars 😂
Citera
2026-05-03, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Haha på Lars leksakskök ser man hur hon egentligen målar 💩 Jämför med hennes ”målning” i inlägget den 24 mars 😂

HAHAHA spot on. Miralelbarnet var inte så begåvat trots allt
Citera
2026-05-03, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Det blev en riksnyhet. Så nej, det är inte en löjlig lokal nyhet.
OT, som ni brukar säga, så ska väl lägga ner diskussionen. Men kul att du och Hanna hittat något gemensamt att leka med!
Till fru🐊:s försvar så är vi fler som missat denna rikstäckande nyhet. I min kommun har ännu ingen fsk, vad jag vet, tagit bort dessa leksaker.
Citera
2026-05-03, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting

Har hon nånsin nämnt att hon vill ha en mixer? Nämen snälla. Hon köper en kaffebryggare för tusentals kronor, hon har plastblommor för samma summa som USAs BNP men kan inte köpa en mixer för 500;kr. Så löjlig.
Citera
2026-05-03, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Exakt. Varför skriva ATT hon ska ta hand om kattungar men inte lägga ut något när hon gör det? Så värdelös influencer.
Kattungarna kanske har sagt att dom inte vill visa sin identitet på sociala medier! 😆🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in