2026-05-02, 22:28
Medlem
Varför i helvete ger du idioter uppmärmsamhet?
Citera
2026-05-02, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
På YouTube, sedan har både Jocke och Jonna har flera gånger gjort reklam för YouTube-medlemskapet på Instagram och utlovat att mördarna ingår i medlemskapet, senast för en vecka sedan från Jonnas Instagram (men inte Jockes).

Kan det vara så illa att Jocke vet att mördarna inte blir av men att han lämnat Jonna ovetandes så att hon fortsätter göra reklam för det?

Tom du måste ju hörda vilket skitsnack, eller spökar nån ååååå Mormor vill att du swischar pengar till.......
Citera
2026-05-02, 23:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Alltså detta är ju rent påhitt tycker du ska läsa länken som jag publicerade igår varför ändra narrativet på varenda sätt när media var där och körde liverapportering? kolla även sociala medier så är ju folk bara positiva och tycker det var kul.
Men trist att din vän hade så tråkigt fast andra verkar vara helnöjda.
Har naturligtvis inte hittat på något. Elevkåren har koll på hur många biljetter som har sålts.
Många ungdomar i Motala tyckte det var uselt, alltså riktigt uselt. Då jag nämnde sociala mediers rapportering om succé så gapskrattande ett rum fullt med Motalabor- 19-20 år som alltid är på ute och festar, bla i Lokverkstan. De sa att det inte stämmer alls och att folk hoppade i kanske 10 min och mestadels fulla killar. Sedan började folk gå, drog till Linköping istället. Låtarna lät som AI, var jättedåliga och Joakim hade gått iväg och varit jättearg för att ingen sjöng med och hoppade i låtarna. En usel DJ och bortkastade 250:-. Tyckte dem. Förmedlar bara vad som sägs i Motala om Joakims framträdande. I Joakims skvallertråd.
Citera
2026-05-03, 00:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Har Jocke gjort något offentligt uttalande överhuvudtaget om baktaktsdiscot? Har inte sett något och var det så otroligt framgångsrikt hade han såklart lagt ur det överallt…

…fast han kanske helt plötsligt blivit ödmjuk och postar inget om sina framgångar? Att du sitter här och lipar om hur fantastiskt det var säger absolut ingenting. Det är precis som du själv anklagade en annan skribent här för: ”rent påhitt”.

Om man ska gå på media så ser det ju väldigt bra ut och enligt intervjuerna verkar folk haft väldigt roligt.
Citera
2026-05-03, 00:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Alltså detta är ju rent påhitt tycker du ska läsa länken som jag publicerade igår varför ändra narrativet på varenda sätt när media var där och körde liverapportering? kolla även sociala medier så är ju folk bara positiva och tycker det var kul.
Men trist att din vän hade så tråkigt fast andra verkar vara helnöjda.
Jockeboy är inte guds gåva till mänskligheten bara för du tycker det.

Har fö hört samma, att folk lämnar långt innan det är klart för han är så kass. Det måste tära på den grandiosa narcissisten.
Citera
2026-05-03, 00:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Varför i helvete ger du idioter uppmärmsamhet?
?
Citera
2026-05-03, 00:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Tom du måste ju hörda vilket skitsnack, eller spökar nån ååååå Mormor vill att du swischar pengar till.......

Vem är Tom?
Hur mår du .....?
Citera
2026-05-03, 00:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du inser väl att även om han har snott hela konceptet och bara kopierar ett annat program så kostar det ändå att gör en produktion - även om det blir lågbudget skit.
Nej, 5000 betalande är INTE lyckat.
Dessutom är det väl inte den enda skitet han ska trycka ut på kanalen, utan det är mer som kostar pengar ...

Men om du jämför med dina idoler så har dom inte ens så många medlemmar fast dom ser gratis.
Jag tänker också att dom fick 5000 följare till första avsnittet.
Vilket koncept har han snott tycker du? hur många medlemmar ska dom ha för att du känner att ja men dom har ju faktiskt många betalda medlemmar.
Citera
2026-05-03, 00:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrbevling
Har naturligtvis inte hittat på något. Elevkåren har koll på hur många biljetter som har sålts.
Många ungdomar i Motala tyckte det var uselt, alltså riktigt uselt. Då jag nämnde sociala mediers rapportering om succé så gapskrattande ett rum fullt med Motalabor- 19-20 år som alltid är på ute och festar, bla i Lokverkstan. De sa att det inte stämmer alls och att folk hoppade i kanske 10 min och mestadels fulla killar. Sedan började folk gå, drog till Linköping istället. Låtarna lät som AI, var jättedåliga och Joakim hade gått iväg och varit jättearg för att ingen sjöng med och hoppade i låtarna. En usel DJ och bortkastade 250:-. Tyckte dem. Förmedlar bara vad som sägs i Motala om Joakims framträdande. I Joakims skvallertråd.

Jag är förvånad att dina vänner ändå valde att köpa biljetter och gå på spelningen.
Nej du jag litar faktiskt mer på Mvt där.
Citera
2026-05-03, 00:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
https://www.facebook.com/reel/1882493679089107

Arrangören verkar ju ändå vara väldigt nöjd.
Och publiken.

Pinsamt ändå att sitta och kriga om detta för en del.
Tråkigt också att överåriga "vuxna" kämpar för att förminska ungdomars kväll, som de säkert tyckte var lyckad, 50-dagars är en once in a lifetime ändå, sen skiter de säkert i vem som uppträdde, de ville parta....

Ja dom var jättenöjda kul att det blev så bra, alltid skön när man gör arrangörerna nöjda.
Klippen man ser så är det mycket dans och glada människor.
Citera
2026-05-03, 00:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
https://www.facebook.com/reel/1882493679089107

Arrangören verkar ju ändå vara väldigt nöjd.
Och publiken.

Pinsamt ändå att sitta och kriga om detta för en del.
Tråkigt också att överåriga "vuxna" kämpar för att förminska ungdomars kväll, som de säkert tyckte var lyckad, 50-dagars är en once in a lifetime ändå, sen skiter de säkert i vem som uppträdde, de ville parta....
Krigat? Skrev ett inlägg om vad många ungdomar i Motala tyckte om Joakims framträdande.
Överårig ” vuxen” som kämpar för att förminska ungdomarnas kväll? Då är Joakim också en ”överårig vuxen” menar du.
Många av dem var inte nöjda och hade gärna firat sin 50 dagars utan DJ Lundell.
Citera
2026-05-03, 00:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Var nånstans har Jocke gått ut med när Mördarna ska "sändas"?
Det sista på Youtube utlovar premiär i början av april.

Har han informerat de som betalar för hans youtube-innehåll nån annanstans?
Det verkar konstigt.
Borde han inte informera i en youtube-video att Mördarna är försenat och ge en ny prognos?

Det kanske har blivit försenat nu när dom har spelat in som mycket i tv.
Han har allt på det klara med YouTube & sina medlemmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in