2026-05-02, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Man måste träna och lägga om kosten under tiden man står på Ozempic och andra liknande medel.

Annars riskerar man inte enbart skelettet. Träning förebygger benskörhet.

Ozempic är till för diabetes sen vet jag att det har utnyttjats men nu gör det inte det på samma sätt.
Du pratar som du vet att Jonna tar Ozempic men det vet du inte och du vet ingenting om henne matvanor & träning.
Citera
2026-05-02, 12:31
Avslutad
Citat:
Lilla fröken Dubbelmoral som kommer springande för att kontrollera o h fördöma vad som skrivs om Jonna.

Aldrig sett dig komma till undsättning när det gäller vad som skrivs om Linnea.

Vad har L med denna tråd att göra? sluta jämföra dom med J & J.

Tycker det är sjukt att allt som Jonna gör är fel ena stunden är hon fet den andra stunden tycker du att hon måste förklara hur hon tappat vikt.
Citera
2026-05-02, 12:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vad har L med denna tråd att göra? sluta jämföra dom med J & J.

Tycker det är sjukt att allt som Jonna gör är fel ena stunden är hon fet den andra stunden tycker du att hon måste förklara hur hon tappat vikt.

Hon måste ingenting och jag har inte klagat på att hon tappat vikt. Säger enbart att som förebild för många unga så har man ett ansvar.

Jonna börjar tom bli söt nu när hon gått ner i vikt.

Du är fröken Dubbelmoral.
Citera
2026-05-02, 12:50
Avslutad
Citat:
Hon måste ingenting och jag har inte klagat på att hon tappat vikt. Säger enbart att som förebild för många unga så har man ett ansvar.

Jonna börjar tom bli söt nu när hon gått ner i vikt.

Du är fröken Dubbelmoral.

Men vad är det då du vill att hon ska göra? så om man går upp eller ner i vikt så måste man berätta om det för sina följare?
Citera
2026-05-02, 12:55
Avstängd
Citat:
Men vad är det då du vill att hon ska göra? så om man går upp eller ner i vikt så måste man berätta om det för sina följare?

Jag uttrycker min åsikt om Jonna.

Det är det du har problem med. Det problemet ligger inom dig själv.
Citera
2026-05-02, 12:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrbevling
Lokverkstan rymmer 3000 pers, ska ha varit runt 1500 där igår.
Sorry, fick den infon av min 19-åring som var där. Såg i efterhand att Lokverkstan rymmer 2500 pers- precis som Micro skrev.
Hen är där ofta så man kan iaf konstatera att intresset var ljummet och långt ifrån slutsålt, trots uppgifter om annat.

Min 19-årings sammanfattning av kvällen:
-Det var jättedåligt, så pinsamt när han stod där och hoppade.
” Bajsmusik”. Tror inte han vet vad ungdomar gillar för han spelade gamla radiolåtar som typ 35-åringar lyssnar på. Mina kompisar tyckte likadant men de gillar hans egna låtar.
Jag gick och gjorde annat efter typ 5 minuter. Ska ha varit många där som tyckte det var dåligt. Det var någon som sa att han var jättearg efteråt, han stod och blängde surt efter spelningen. Han tyckte väl det gick dåligt. Det var inte så mycket folk som det brukar vara när någon ”stor” artist spelar där.”

Hen gick dit för att fira 50- dagars och Valborg med sina vänner- inte för att JL spelade.
Jag blev förvånad att hen kom hem så tidigt, brukar stanna till stängning.

Totalt ointressant -men Lokverkstan kollar leg på besökarna.
Senast redigerad av Herrbevling 2026-05-02 kl. 13:36.
Citera
2026-05-02, 13:19
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Givetvis gjorde de det. Ber om ursäkt för min fråga, att Jockiboi själv skulle kommit på något är alltid out of question, kopierarnas okrönte konung.

Rasks WT-ungar heter ju faktiskt Astrid, Walter och Edward så helt osannolikt vore det väl inte.

En av få saker Rask ska ha cred för:

Walter och Edward med W är helt normala namn inom deras generation. Verkligen inte någon som måste skaffa barn med Tindra-Lee och föda upp kamphundar och inte ha råd med radhus i utkanten av Sunne, utan totalt neutala namn.

Du kan plugga ekonomi på Högskolan Väst i Trollhättan och bli affärsområdeansvarig på Länstrafiken Regionbuss i Kronoberg och heta Walter. Du kan också bli VVSare och få gott rykte i Skellefteå. Eller jobba upp dig till personalchef på Bodins Åkeri i Trelleborg. Eller bli mellanstadielärare i Åkersberga.

I kontexten är det extra perfekt och god sed att pojkarna får leva med top 5 populära namn med W för undvika framtida förvirring med andra barn som bär soldatnamnet Rask.

Jämför med om de hetat Sven och John Rask som hade signalerat att du måste fejka en axelskada för att slippa medge du aldrig spelat golf, när du är på konferens.
Citera
2026-05-02, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Svårt att förklara för nån som aldrig gör såna saker, eller aldrig har gjort, aldrig haft roligt, umgåtts eller haft nån typ av socialt sammanhang, vänner mm. Tragiskt ändå, men så är det för vissa...
Då är det lätt att fastna bakom tangenbordet, bitter, ensam, funderandes på hur allt kunde ha varit om man ändå hade haft ett sammanhang.
Mane blir faktiskt lite ledsen i ögat när man tänker på det......
Jag vet inte, är det mindre tragiskt att du (eller Ninetone) sitter här och skriver hånfulla kommentarer till ensamma människor som aldrig haft roligt?

JL har ju familj, 1.2 miljoner följare, är tydligen otroligt framgångsrik, lycklig och har fans som kommer till hans spelningar, så varför så angeläget om någon inte gillar honom eller det han gör?

Om det är sant att det gör dig ledsen är ju ditt krigande lite märkligt?
Citera
2026-05-02, 14:03
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
- Vissa menar att man inte ska kommentera utseendet på Jonna och skriver flera inlägg om detta, men varför ser man inte samma resonemang i Chrippa-tråden...
Det där har varit uppe ett otal gånger. Du får inget svar på det så det handlar helt enkelt om att det är ok att prata om Jockes fiender men inte om Jocke och de runt honom.

Just därför diskvalificerar dessa hundar sig i allt de säger.
Citera
2026-05-02, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
5000 tittare
Det låter väldigt lukrativt.

Det är väl bra med tanke på att dom nyss börjat med detta, medlemmar betalar 79 kr i månaden så dom tjänar ju ungefär 395 000 kr i månaden inte så dåligt tycker jag, och det lär ju öka med medlemmar.
Fattar att du tycker illa om Jocke men även du måste kunna se att det går bra för honom.
Citera
2026-05-02, 16:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrbevling
Sorry, fick den infon av min 19-åring som var där. Såg i efterhand att Lokverkstan rymmer 2500 pers- precis som Micro skrev.
Hen är där ofta så man kan iaf konstatera att intresset var ljummet och långt ifrån slutsålt, trots uppgifter om annat.

Min 19-årings sammanfattning av kvällen:
-Det var jättedåligt, så pinsamt när han stod där och hoppade.
” Bajsmusik”. Tror inte han vet vad ungdomar gillar för han spelade gamla radiolåtar som typ 35-åringar lyssnar på. Mina kompisar tyckte likadant men de gillar hans egna låtar.
Jag gick och gjorde annat efter typ 5 minuter. Ska ha varit många där som tyckte det var dåligt. Det var någon som sa att han var jättearg efteråt, han stod och blängde surt efter spelningen. Han tyckte väl det gick dåligt. Det var inte så mycket folk som det brukar vara när någon ”stor” artist spelar där.”

Hen gick dit för att fira 50- dagars och Valborg med sina vänner- inte för att JL spelade.
Jag blev förvånad att hen kom hem så tidigt, brukar stanna till stängning.

Totalt ointressant -men Lokverkstan kollar leg på besökarna.

Alltså detta är ju rent påhitt tycker du ska läsa länken som jag publicerade igår varför ändra narrativet på varenda sätt när media var där och körde liverapportering? kolla även sociala medier så är ju folk bara positiva och tycker det var kul.
Men trist att din vän hade så tråkigt fast andra verkar vara helnöjda.
Citera
2026-05-02, 16:49
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Alltså detta är ju rent påhitt tycker du ska läsa länken som jag publicerade igår varför ändra narrativet på varenda sätt när media var där och körde liverapportering? kolla även sociala medier så är ju folk bara positiva och tycker det var kul.
Men trist att din vän hade så tråkigt fast andra verkar vara helnöjda.
Har Jocke gjort något offentligt uttalande överhuvudtaget om baktaktsdiscot? Har inte sett något och var det så otroligt framgångsrikt hade han såklart lagt ur det överallt…

…fast han kanske helt plötsligt blivit ödmjuk och postar inget om sina framgångar? Att du sitter här och lipar om hur fantastiskt det var säger absolut ingenting. Det är precis som du själv anklagade en annan skribent här för: ”rent påhitt”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in