Citat:
Ursprungligen postat av
curlingstaten
Precisera vad det är för BEHOV svenska kvinnor har så ensamma män vet vad de ska ge svenska kvinnor.
Denna specifikation är ju helt nödvändig eftersom dessa BEHOV SKALL UPPFYLLAS då det framgår av inlägget att de ingår i svenska kvinnors "KRAVSPECIFIKATION" för att en man över huvud taget skall kunna vara valbar.
1. Gör dig attraktiv genom att ta hand om hår, kläder, kropp.
2. Uppvakta kvinnan du dejtar. Och nej, uppvaktning är inte detsamma som presenter.
En dåre blev skitkränkt av att jag blev förbannad och ifrågasatte om han hört talas om uppvaktning och han svarade med "vad tror du om en sida som Badoo"? Det var tio år sedan. Jag
tror att
jag har rätt att bestämma vad jag dejtar med för mål men idioten ansåg att jag inte hade rätt att ställa egna krav och söka efter vad jag bille ha utan skulle finna mig i hans och andra mäns syn om att det var en ligg sida och jag därmed inte hade rätt att söka seriös kille utan att killen kunde skita i allt vad jag sa eftersom det inte hade något värde för honom.
Det absolut vidrigaste "knull" jag någonsin upplevt dessutom. Han hade den mest obehagliga snopp jag upplevt och var fruktansvärt dålig i sängen. Den var som en pinne. Vem fan skulle vilja ha en sådan för "skoj"?
Män som inte ser bra ut, inte har rätt utrustning. Inte är bra i sängen, de bordd veta att kvinnor generellt inte är intresserade av dem för sex när det finns snygga, muskulösa män med perfekta snoppar isådant fall.
Ska det sex man får verkligen vara sådana katastrofer att man slutligen går i celibat för att man spyr i munnen av att tänka på de män man träffat?
Det var jättemånga år sedan jag hade sex sist och kan definitivt säga stt det har med de män jag träffade från den där pinnkillrn och några andra. Dessutom arbetade fanskapet med unga killar där en sökte upp mig så han levde väl egentligen i garderoben och visade upp mig som något skryt för att få unga killars kuk i sig. Jag hade inte skickat några olämpliga bilder men ändå fuck jag en riktig jävla idiot till "pojkvän" som respons på pinnkillen.