2026-05-02, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Ja vittnesmålen,
Finns länkat i TS

Det styrker ju inte alls ditt påstående i trådstarten
Citera
2026-05-02, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB-konto
Det styrker ju inte alls ditt påstående i trådstarten
Ja du bevisar att du inte är läskunnig
Citera
2026-05-02, 14:12
Medlem
Citat:
Euromed Monitor är en NGO baserad i Schweiz och har släppt en rapport: ”Another Genocide behind walls”

Vittnen säger:

https://euromedmonitor.org/uploads/reports/En-Another-Genocide.pdf

Detta är nog bland det sjukaste jag har hört en stat syssla med. Använda hundar för att våldta fångar? Stämmer verkligen detta? Det låter som en skräckfilm. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro?

Haha, vad tror du usa sysslade med på Guantanamo då?

Alla stater som sysslar med krig är samma sa.
Dom mördar, våldtar, och torterar, ingt nytt direkt.
Citera
2026-05-02, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ja du bevisar att du inte är läskunnig

Ja eller att du har missförstått innehållet i din länk
Citera
2026-05-02, 20:48
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Min trådstart gjorde inte sådant antagande.

I TS så presenterade jag:
Uppgift
Beskrivande vittnesmål
Källa

Frågeställningen jag skriver är om detta verkligen stämmer. Det är knappast ett antagande.

Du invänder med att jag saknar källkritik eftersom du menar att källan är Hamas, genom att hänvisa till en extremistisk israelisk källa. Du påstår sedan mycket riktigt att en extremistisk israelisk källa kan ha rätt. Varpå jag säger att källan i TS oxå kan ha rätt under samma premisser. Jag pekar bara ut dina ologiska invändningar - du applicerar bara din ”källkritik” åt ett håll.

Mycket ordsallad där.

Men , det glädjer mig att du inte har koll på saken, utan bara återger div. Pro-Palestinsk snömos. Baserat på att du blir så förvirrat av minsta möjliga kritik av din trådstart , och går in 100% försvarsläge . Inte direkt ett tecken på källkritik för det första.

För det andra - Det låter inte ett dugg trovärdigt . Liksom alla andra pro.palestina fantaster. Hundar som är tränade att penetrera människors anus ? WTF . Är ni helt tappade ?
Citera
2026-05-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Mycket ordsallad där.

Men , det glädjer mig att du inte har koll på saken, utan bara återger div. Pro-Palestinsk snömos. Baserat på att du blir så förvirrat av minsta möjliga kritik av din trådstart , och går in 100% försvarsläge . Inte direkt ett tecken på källkritik för det första.

För det andra - Det låter inte ett dugg trovärdigt . Liksom alla andra pro.palestina fantaster. Hundar som är tränade att penetrera människors anus ? WTF . Är ni helt tappade ?

Sexsadism i israeliska fängelser är ett riktigt fenomen som SVT och israeliska människorättsgrupper och IDF själva rapporterat om.

Att sexsadism är en grej, som dessutom Netanyahu verkar stödja, gör ju att hundvåldtäkterna blir mycket mer sannolika. Det hoppas jag du förstår, annars är du intellektuellt tappad.
Citera
2026-05-02, 21:50
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Sexsadism i israeliska fängelser är ett riktigt fenomen som SVT och israeliska människorättsgrupper och IDF själva rapporterat om.

Att sexsadism är en grej, som dessutom Netanyahu verkar stödja, gör ju att hundvåldtäkterna blir mycket mer sannolika. Det hoppas jag du förstår, annars är du intellektuellt tappad.

SVT ? har du några källor där ? Vi kan börja där

Hundvåädtaäker på internerade är inte en grej. Har aldrig varit i historien. Det är ett ett nytt påfund av div. Propagandacenraler
Senast redigerad av Upplyften 2026-05-02 kl. 21:52.
Citera
2026-05-02, 21:55
Medlem
Citat:
SVT ? har du några källor där ? Vi kan börja där

Hundvåädtaäker på internerade är inte en grej. Har aldrig varit i historien. Det är ett ett nytt påfund av div. Propagandacenraler
Ja, jag länkade det tidigare i tråden.

Okej du får tro det absolut. Jag tycker dock inte du argumenterar för din sak.
Citera
2026-05-03, 08:01
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ja, jag länkade det tidigare i tråden.

Okej du får tro det absolut. Jag tycker dock inte du argumenterar för din sak.

Finns inga bevis att plocka fram.

organisationer som Hamasanstrykna MedWatch , CAIR ( Council on American-Islamic Relations (CAIR) är USA:s största muslimska organisation för medborgerliga rättigheter och påverkansarbete) ....

Tehran Times + en handfull div. organisationer och div. Palestinaaktivistiska kretsar i väst . ( SOMO

Gemensamt för dem är att de är muslimer eller aktivister som vill skruva upp temperaturen i sin generella Antisemitism i väst. Det är hatpropaganda som inte har något annat syfte än att avhumanisera judar generellt .
Citera
2026-05-03, 12:51
Medlem
Citat:
Finns inga bevis att plocka fram.

organisationer som Hamasanstrykna MedWatch , CAIR ( Council on American-Islamic Relations (CAIR) är USA:s största muslimska organisation för medborgerliga rättigheter och påverkansarbete) ....

Tehran Times + en handfull div. organisationer och div. Palestinaaktivistiska kretsar i väst . ( SOMO

Gemensamt för dem är att de är muslimer eller aktivister som vill skruva upp temperaturen i sin generella Antisemitism i väst. Det är hatpropaganda som inte har något annat syfte än att avhumanisera judar generellt .
Du bara namedroppar random organisationer och försöker få det till att hundvåldtäkterna därför inte har hänt.

Det är exakt 0 logik i dina alster.
Citera
2026-05-03, 14:11
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Du bara namedroppar random organisationer och försöker få det till att hundvåldtäkterna därför inte har hänt.

Det är exakt 0 logik i dina alster.

Logiken är glasklar för alla som har en hjärna att tänka med - Att maximera antisemitism genom mussepropaganda som (genom Iran) arbetar övertid och alla andra som inte ens lyssnar på alla Israeliska dementier - Därför att man redan bestämt sig för att det är bara lögner.

Praktexempel på sekteristisk aktivism, så att säga och vad värre är - fjärrstyrd propaganda av ett fundamentalt mördarslödder IRAN . Något att vara stolt över ? Något att fundera över om inte ....
Senast redigerad av Upplyften 2026-05-03 kl. 14:16.
Citera
2026-05-12, 19:55
Avstängd
Uppgifterna anses så trovärdiga att t o m Amerikanska New York Times rapporterar om dem:
https://www.nytimes.com/video/opinion/100000010886586/the-horror-of-sexual-assault-in-israeli-prisons.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in