2026-05-02, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Att Israel skulle ha problem med sextortyr har debunkats gång på gång. Det är bara propaganda i vanlig ordning för att få sprida judehatet. Nu är det muslimer som ligger på för fullt med hjälp av vänstersnusket i väst för att sprida judehatet. Det eftersom muslimerna har för avsikt att utrota judarna.

I övrigt så är ju judar människor som alla andra så ganska troligt att en å annan jude går över gränsen som alla människor gör. Däremot så låter det inte troligt att judar blandar sig i när muslimerna har sex med hundar och andra djur. Det låter helt enkelt som desinformation i vanlig ordning.
SVT har somsagt bildbevis på tortyren.

Menar du att palestinier i fängelset har sex med dom israeliska militärhundarna frivilligt?
Citera
2026-05-02, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Intressant att du påstår att det är möjligt.

Jag vet att det är möjligt, hur man gör det och vad för kriterier som måste uppfyllas. Gör du? Kan du förklara?

Bonus, kan du förklara varför den grundläggande detaljen som måste ske för att det hela ska vara möjligt är frånvarande i de s k vittnesmålen?
Vilken detalj är det du menar?
Citera
2026-05-02, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aakerbock
Njaaaa.....det där tror jag inte en sekund på. Vilken normalt funtad man skulle få erektion i en sådan situation?

Du slipper. Rasmea Odeh har dock berättat om händelsen flera gånger. Ex. i följande videointervju: https://www.facebook.com/reel/2328404514349417
Odeh stated that interrogators “once [] brought in my father and tried to force him under blows to take off his clothes and have sexual relations with me.”2 Later, interrogators “tore my clothes off me while my hands were still tied behind my back. They threw me to the ground completely naked and the room was full of a dozen or so interrogators and soldiers who looked at me and laughed sarcastically as if they were looking at a comedy or a film. Obviously they started touching my body.” Interrogators threatened to rape Odeh while her father was in the interrogation room and then they “tried to introduce a stick to break my maidenhead [hymen].” She explains how interrogators hung her from the ceiling by her handcuffed wrists and “tied my legs, which were spread-eagled, and they started to beat me with their hands and also with cudgels.”

https://upr-info.org/sites/default/files/documents/2015-04/aaan_upr22_usa_e_main.pdf
Citera
2026-05-02, 01:29
Medlem
Hur får man en hund att våldta en människa? smetar man in dom i löptiksblod för att tända hunden då eller vad? handlar det om oralsex månne där hundarna slickar offret?
Citera
2026-05-02, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Hur får man en hund att våldta en människa? smetar man in dom i löptiksblod för att tända hunden då eller vad? handlar det om oralsex månne där hundarna slickar offret?
Ingen aning, men jag skulle gissa att det inte är speciellt svårt att runka upp en hund så att den får stånd och i och med det också bli kåt. Och om fången då är fastbunden på alla fyra eller tvingas stå så under vapenhot så är det nog bara att låta hundens naturliga instinkter ta över. I synnerhet om man har tränat hunden till det först.

Har sett hundar med stånd jucka mot folks ben, så det verkar inte jättesvårt.
Citera
2026-05-02, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87

Det finns något som kallas ”tidelag” (sex mellan djur och människa) och jag antar att samma tekniker används här. Jag vet inte riktigt vad det är för tekniker i detalj, men jag antar att det finns annars hade det inte varit ett fenomen.

Förövrigt var det aktuellt för ca 10 år sedan att Centerpartiet ville avkriminalisera tidelag. Jag gissar att det är många inom Centern som också är välvilligt inställda till Israel.

Eskil Erlandsson (C) verkar ha insikt i teknikaliteterna:
https://youtu.be/IBrybugODSA
Senast redigerad av Devalvera 2026-05-02 kl. 10:21.
Citera
2026-05-02, 10:28
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
SVT har somsagt bildbevis på tortyren.

Menar du att palestinier i fängelset har sex med dom israeliska militärhundarna frivilligt?
Länk?
Citera
2026-05-02, 10:32
Bannlyst
Citat:
Euromed Monitor är en NGO baserad i Schweiz och har släppt en rapport: ”Another Genocide behind walls”

Vittnen säger:

https://euromedmonitor.org/uploads/reports/En-Another-Genocide.pdf

Detta är nog bland det sjukaste jag har hört en stat syssla med. Använda hundar för att våldta fångar? Stämmer verkligen detta? Det låter som en skräckfilm. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro?

Palestinska män kanske njuter av att bli tagna av hundar? Det kan ju faktiskt vara en sexlek? Hur vet du att det är våldtäkt? Kan ens hundar 'våldta' en fullvuxen man? Hur då i så fall, hur gör de?
Citera
2026-05-02, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB-konto
Palestinska män kanske njuter av att bli tagna av hundar? Det kan ju faktiskt vara en sexlek? Hur vet du att det är våldtäkt? Kan ens hundar 'våldta' en fullvuxen man? Hur då i så fall, hur gör de?
Enligt vittnesmålen i TS så har detta skett utan medgivande. Alltså våldtäkt.
Citera
2026-05-02, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Länk?
Jag har länkat till SVT tidigare i tråden där man ser att israeliska fängelsevakter tar en palestinsk fånge och våldför sig på denne. Fången fick stora skador på rektum och interna blödningar.

Händelsen skedde 2024 och ledde till stora rubriker i världen. Israelen som läckte filmen blev av med sitt jobb och blev stämplad som förrädare. Fängelsevakterna blev i dagarna precis frikända från brott och Netanyahu välkomnande beslutet. Dom styrande i Israel ser alltså inga problem med att tortera sina fångar och våldta dom med sin sexsadism.
Citera
2026-05-02, 11:09
Bannlyst
Citat:
Enligt vittnesmålen i TS så har detta skett utan medgivande. Alltså våldtäkt.

Har du belägg för att muslimerna sagt 'nej' tydligt? Annars hur vet du att de inte ville bli tagna av hundarna? Jag tror faktiskt att flertalet palestinier tänder på djursex.
Citera
2026-05-02, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB-konto
Har du belägg för att muslimerna sagt 'nej' tydligt? Annars hur vet du att de inte ville bli tagna av hundarna? Jag tror faktiskt att flertalet palestinier tänder på djursex.
Ja vittnesmålen,
Finns länkat i TS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in