2026-05-01, 15:07
Medlem
Euromed Monitor är en NGO baserad i Schweiz och har släppt en rapport: ”Another Genocide behind walls”

Citat:
Sources also reported disturbing instances where trained military dogs were used to perform anal sexual assaults on detainees openly in front of soldiers. Detainees were also subjected to electric shocks and were hit directly in the crotch with hands or military boots. These abuses led to documented cases of permanent physical injuries, including
loss of reproductive or excretory functions, removal of testicles, and, in some cases, death under torture.

Vittnen säger:

https://euromedmonitor.org/uploads/reports/En-Another-Genocide.pdf

Detta är nog bland det sjukaste jag har hört en stat syssla med. Använda hundar för att våldta fångar? Stämmer verkligen detta? Det låter som en skräckfilm. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro?
Senast redigerad av Devalvera 2026-05-01 kl. 15:28.
Citera
2026-05-01, 15:12
Medlem
Onanikrems avatar
Hamas våldtog, skändade och mördade så varför inte? Jo jag tycker synd om hundarna som får utföra detta smutsiga jobb. Egentligen tycker jag avrättning är det bästa ändå. Tortyr är lågt, men sjunker fienden till nivån för våldtäkt så... Varför inte? Hade någon våldtagit och mördat en släkting till mig skulle jag mycket väl kunna tortera den med ett brännbollsträ i anus ett par veckor innan jag lät den dö.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-05-01 kl. 15:17.
Citera
2026-05-01, 15:21
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Att fångar förnedras är ingen nyhet.
Citera
2026-05-01, 16:06
Avstängd
One2Manys avatar
Vi arkiverar det tillsammans med alla andra lögner Hamas rutinmässigt hasplar ur sig
Citera
2026-05-01, 16:14
Medlem
Israeliska soldater och fängelsevakter har inga spärrar öht. Det enda de vill är att åsamka så stort lidande som möjligt för så många som möjligt. Detta var vidrigt att läsa men jag blev exakt 0% förvånad.
Citera
2026-05-01, 16:17
Medlem
Undrar om det är möjligt att få en hund att knulla en människa
Citera
2026-05-01, 16:27
Medlem
Det är naturligtvis bara ytterligare en lögn judehatarna sprider. Alla normalintelligenta inser detta direkt. Ändå bra med den sådan här tråd där svagbegåvade personer kan lista sig själva.
Citera
2026-05-01, 16:28
Medlem
kalkryggars avatar
De har kritiserats förut för att vara partiska med islam (din källa). Så du ska nog inte ta det på allvar då det sannolikt är propaganda.

Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Detta är nog bland det sjukaste jag har hört en stat syssla med.

Du tycker inte att det är sjukare att muslimerna slänger ut homosexuella från hustak bara för att de är homosexuella?
Citera
2026-05-01, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
De har kritiserats förut för att vara partiska med islam (din källa). Så du ska nog inte ta det på allvar då det sannolikt är propaganda.

Du tycker inte att det är sjukare att muslimerna slänger ut homosexuella från hustak bara för att de är homosexuella?
Det låter jävligt sjukt att mörda folk för att dom är homosexuella. Vilken stat gör det?

Dock tycker jag nog det är ännu sjukare att tortyrmörda fångar med hund för att dom har ett visst ursprung.
Citera
2026-05-01, 16:35
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Euromed Monitor är en NGO baserad i Schweiz och har släppt en rapport: ”Another Genocide behind walls”

Vittnen säger:

https://euromedmonitor.org/uploads/reports/En-Another-Genocide.pdf

Detta är nog bland det sjukaste jag har hört en stat syssla med. Använda hundar för att våldta fångar? Stämmer verkligen detta? Det låter som en skräckfilm. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro?

Den infon ska man vara försiktig med.

Euromed Monitor är grundad av en Palestinier

Ramy Abdu är en palestinsk finansexpert och människorättsförespråkare som föddes i Gazaremsan. Han är grundare och ordförande för Euro-Mediterranean Human Rights Monitor, etablerad 2011.

NGO-Monitor har länge kritiserat Euromed

" Critics, primarily led by NGO Monitor, allege that the Euro-Mediterranean Human Rights Monitor (Euro-Med Monitor) is a highly politicized organization that promotes anti-Israel narratives, acts as a source of "blood libels," and has links to Hamas. They accuse the Geneva-based group of bias, spreading misinformation, and neglecting evidence of Palestinian abuses

M.a.o. En helt och hållet mussel intresseorganisation under en falsk täckmantel

Citat:
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro?

Lära sig KÄLLKRITIK, är en bra början
Senast redigerad av Upplyften 2026-05-01 kl. 16:38.
Citera
2026-05-01, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Den infon ska man vara försiktig med.

Euromed Monitor är grundad av en Palestinier

Ramy Abdu är en palestinsk finansexpert och människorättsförespråkare som föddes i Gazaremsan. Han är grundare och ordförande för Euro-Mediterranean Human Rights Monitor, etablerad 2011.

NGO-Monitor har länge kritiserat Euromed

" Critics, primarily led by NGO Monitor, allege that the Euro-Mediterranean Human Rights Monitor (Euro-Med Monitor) is a highly politicized organization that promotes anti-Israel narratives, acts as a source of "blood libels," and has links to Hamas. They accuse the Geneva-based group of bias, spreading misinformation, and neglecting evidence of Palestinian abuses

M.a.o. En helt och hållet mussel intresseorganisation under en falsk täckmantel

NGO Monitor is a right-wing organization based in Jerusalem that reports on international NGO (non-governmental organisation) activity from a pro-Israel perspective.

https://en.wikipedia.org/wiki/NGO_Monitor

Citat:
Lära sig KÄLLKRITIK, är en bra början
Tillbaka-kaka
Citera
2026-05-01, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shallfin
Undrar om det är möjligt att få en hund att knulla en människa
Jadå, det är fullt möjligt att göra. Både med män och kvinnor.

Att fångar förnedras med hjälp av hundar är tyvärr ingen nyhet, historiskt sett, och uppgifterna i TS låter fullt trovärdiga. IDF anser i stort sett att de har rätt att "act with impunity" när det gäller araber och palestinier.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in