Citat:
Du borde kanske kolla lite närmare på vad Google AI svaren länkar till.
Då vet jag inte var du har gjort dina personliga efterforskningar. Själv googlade jag på första försöket fram det här:
explosive device triggerd by loud audioOch dessa kallas tydligen "acoustic triggers" av branschen.
Inte direkt nånting som skulle vara som din beskrivning nedan
Citat:
Citat:
Såret som jetstrålen skulle orsaka, vad trodde du onopono?
Igen, det är kontexten som ger en slående likhet.
På samma sätt som du vet hur långt ett rep är?
Var T-shirten genomskinlig, menar du?
Om jet-strålen riktas innåt kroppen så exploderar past och annat ut åt sidorna mellan T-shirt och kropp.
Spåren finns där i form av en T-shirt och ett halsband i metall som våldsamt kastas uppåt millisekunden efter en gevärsknall och därpå hit och dit och att halsbandet går av.
Vad gäller spår i och på kroppen så är det bara att invänta obduktionsrapporten och ta det därifrån. Men med tanke på att chefskirurgen förvägrades inträde i operationssalen av en "federal officer" kort efter CKs dödförklaring så köper vi ingenting som inte är bevisat fullt ut.
Självklart.
Ja, vilket sår är det du svamlar om?
Ja du repeterar hyfsat korrekt det du här citerar av mig.
Duttit.
Förmodligen precis där vi kan se magneten den är fäst vid. Höger övre bröstkorg.
Hur så?
Vilka de? siktar vad?
På samma sätt som du vet hur långt ett rep är?
Var T-shirten genomskinlig, menar du?
Om jet-strålen riktas innåt kroppen så exploderar past och annat ut åt sidorna mellan T-shirt och kropp.
Spåren finns där i form av en T-shirt och ett halsband i metall som våldsamt kastas uppåt millisekunden efter en gevärsknall och därpå hit och dit och att halsbandet går av.
Vad gäller spår i och på kroppen så är det bara att invänta obduktionsrapporten och ta det därifrån. Men med tanke på att chefskirurgen förvägrades inträde i operationssalen av en "federal officer" kort efter CKs dödförklaring så köper vi ingenting som inte är bevisat fullt ut.
Självklart.
Ja, vilket sår är det du svamlar om?
Ja du repeterar hyfsat korrekt det du här citerar av mig.
Duttit.
Förmodligen precis där vi kan se magneten den är fäst vid. Höger övre bröstkorg.
Hur så?
Vilka de? siktar vad?
Bestäm dig, är chaped charge så som Aaron Bray beskrivit det som?
dvs den "strålar" ut från en av kortsidorna?
https://x.com/jonaaronbray/status/1971965690619089131/photo/1
Så som Jon Aaron bray ritat den här, så är det varken kortsida eller långsida.
Citat:
Menar du att enheten bestått av något annat än plast på låbgsidorna, för att inte gå sönder?Där idiotförklarar du dig själv.
En fråga till dig onopono, är du seriös, eller larvar du dig bara?