Citat:
Ursprungligen postat av
cinmik
Jag tycker det är positivt att feta tar hjälp att gå ner i vikt eftersom det påverkar hälsan positivt.
Lite töntigt att hålla Ozempic hemligt bara när det syns så väl.
Det är så vanligt numera med Semaglutid-läkemedel. Inget att skämmas för och produktionstakten har ökat så ingen "stjäl" läkemedel från diabetiker längre vad jag förstår.
Dessutom används inte Ozempic för fetma vanligtvis utan oftast Wegovy eller Mounjaro som inte förskrivs till diabetiker utan enbart är för fetmabehandling.
Jonna har inget att skämmas för om hon använder läkemedel, ej heller nån plikt att berätta för omvärlden hur hon går ner i vikt.
Det är väl bara att njuta av att kilon rasar och förbereda sig nedtrappningen.