2026-05-01, 22:15
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillfisk
Ja, jag blev lite förvånad och tänkte: nog att jag inte har musiköra men så bra sjunger ändå inte bananskrället
Nä det är rejäl skillnad i sångkvalitet mellan de båda. Ska lyssna på Stekarn som om det är Garplind nästa gång.
Citera
2026-05-01, 23:17
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legoboy
Sorry för att vara otydlig, "Låt bli att klicka" betyder helt enkelt klicka inte. Någonstans. Känner man inte till att spoilern visas när man klickar "Citera" för att svara ett inlägg blir man brutalt varse när det gömda meddelandet ploppar upp. Sen förstår jag inte vad du tänkte svara på, jag hade vare sig en fråga eller ett påstående som var värt besvara utan enbart en spoiler.

Fast varför har du behovet att avslöja innan överhuvudtaget? Oavsett om du sätter spoiler eller inte.
Låt bli bara.
Citera
2026-05-01, 23:23
Medlem
Jag undrar vem sheriffen, älgen, är? Sist gissade jag på Loa Falkman eller Tommy Körberg, men nu vet jag inte alls. Men jag är jättenyfiken på vem det kan vara.
Citera
2026-05-01, 23:37
Medlem
Hallonet11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Har svårt att se att Karatekatten kan vara någon annan än Kim Sulocki. Likt på rösten och många ledtrådar som stämmer. Men framförallt kroppspråket och dansen är väldigt likt. Pernilla gissade på det så då lär det vara sant eftersom hon jobbat så mycket med honom och borde ha koll på hur han låter och rör sig.
Jag tror oxå det Han har dessutom varit med i Karatefylla Måste vara därför han har den outfiten
Citera
2026-05-02, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Lite långsökt kanske men hans röst sprack eller nåt under en av Bingolottos uppesittarkvällar så det kan vara det ledtråden "min bas gick i kras framför hela Sverige..." anspelar på
En teori så god som någon.
Sheriffen är svår faktiskt , men David är en rätt bra gissning ändå.
Citera
2026-05-02, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet11
Jag tror oxå det Han har dessutom varit med i Karatefylla Måste vara därför han har den outfiten
Ja karatekatten känns lika klockren och given som Stekaren.
Sheriffen är däremot svår faktiskt.
Citera
2026-05-02, 01:11
Medlem
Är det typ samma jävla idioter som röstar här som det var på Let´s Dance???
Den sämste måste absolut hållas kvar!
Likadant förra freda´n.
Citera
2026-05-02, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag undrar vem sheriffen, älgen, är? Sist gissade jag på Loa Falkman eller Tommy Körberg, men nu vet jag inte alls. Men jag är jättenyfiken på vem det kan vara.

Jag har inte ens sett hela avsnittet från igår men kollade klippen på denna och röstmässigt är det supersvårt. Skolad röst som kan förvränga sig. Jag hoppas dock fortfarande att det är Ola Salo som kan sjunga på dessa sätt! Dessutom hörde jag det var ledtrådar om hockey denna vecka och målvakten Salo ligger inte långt borta dock.
Citera
2026-05-02, 09:28
Medlem
Vad menar Knasbollen med att den varit med på vita duken? Nu när vi vet vem det är så framstår det som ren mytomani
Citera
2026-05-02, 12:52
Medlem
Hallonet11s avatar
Jag tror Sheriffen är Richard Söderberg
Han kommer från ett litet ställe i Halland därav den outfiten Han hade män klädda till kvinnor i en scen och han klär sig ofta i kvinnokläder Tyckte oxå att det lät som hans röst när han sjöng California dreaming
Citera
2026-05-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Jag har inte ens sett hela avsnittet från igår men kollade klippen på denna och röstmässigt är det supersvårt. Skolad röst som kan förvränga sig. Jag hoppas dock fortfarande att det är Ola Salo som kan sjunga på dessa sätt! Dessutom hörde jag det var ledtrådar om hockey denna vecka och målvakten Salo ligger inte långt borta dock.

Ja, Ola Salo vore härligt. Nu hoppas jag på det.
Citera
2026-05-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Ja, Ola Salo vore härligt. Nu hoppas jag på det.

Ja jag är partisk men de sa också att han gått från en grupp och nu är ensam. Men vi får se. Killar i tjejkläder funkar också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in