2026-05-01, 21:32
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utanw
Näää fyfan se och höra henne böla i tv igen var inget jag pallade ikväll.

Finns det nåt program hon inte bölat i?
Citera
2026-05-01, 21:32
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legoboy
Här kommer vem som åker ut ikväll. Låt bli att klicka om du inte vill veta.

Hatten av för dig, det trodde jag aldrig. juridiken torskade jag på.
Citera
2026-05-01, 21:33
Medlem
Citat:
Ja rent förfärligt! Alla kvinnor som visar benen är horor!

Hade en man klätt sej så hade d blivit folkstorm
Citera
2026-05-01, 21:35
Medlem
lillfisks avatar
Tyckte stekaren lät som Garplind.
Kommer från Oslo, gjort en dokumentär om Kent, varit manusförfattare till Guldbaggegalan och P3 guld men jag kanske är och cyklar enhjuling
Citera
2026-05-01, 21:36
Medlem
icons avatar
Har svårt att se att Karatekatten kan vara någon annan än Kim Sulocki. Likt på rösten och många ledtrådar som stämmer. Men framförallt kroppspråket och dansen är väldigt likt. Pernilla gissade på det så då lär det vara sant eftersom hon jobbat så mycket med honom och borde ha koll på hur han låter och rör sig.
Senast redigerad av icon 2026-05-01 kl. 21:39.
Citera
2026-05-01, 21:38
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Hade en man klätt sej så hade d blivit folkstorm
Nej det hade det inte. Men ett förvånat ögonbryn hade höjts eftersom det inte är couture för en man.
Citera
2026-05-01, 21:42
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillfisk
Tyckte stekaren lät som Garplind.
Kommer från Oslo, gjort en dokumentär om Kent, varit manusförfattare till Guldbaggegalan och P3 guld men jag kanske är och cyklar enhjuling
Haha! Det hade chockat totalt. Känns så långt från vad jag tror att han skulle ställa upp på. Vore otroligt om han hade en sån bra sångröst utan att det kommit fram förrän nu. Det hade varit riktigt kul om det var det.
Citera
2026-05-01, 21:46
Medlem
lillfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Haha! Det hade chockat totalt. Känns så långt från vad jag tror att han skulle ställa upp på. Vore otroligt om han hade en sån bra sångröst utan att det kommit fram förrän nu. Det hade varit riktigt kul om det var det.

Tycker rösten låter exakt som Garplind. Han har väl även gjort en fåfängedokumentär och ett reseprogram och i cyklopernas land vilket gör att jag tror på honom men som sagt, jag kan vara helt fel ute
Citera
2026-05-01, 21:48
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Här kommer vem som åker ut ikväll. Låt bli att klicka om du inte vill veta.

Vilka är resten? Har du inside information eller gissade du på Anna Book?
Citera
2026-05-01, 21:55
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillfisk
Tycker rösten låter exakt som Garplind. Han har väl även gjort en fåfängedokumentär och ett reseprogram och i cyklopernas land vilket gör att jag tror på honom men som sagt, jag kan vara helt fel ute
Insåg att jag läste fel och svarade först som om du skrev Sheriffen. Nu kopplade hjärnan rätt att det var Stekaren. Den sångrösten hade inte chockat lika mycket om det var Garplind. Men att han skulle ställa upp i Masked Singer känns osannolikt. Fast vad vet jag, just därför kanske han skulle göra det.
Citera
2026-05-01, 21:57
Medlem
lillfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Insåg att jag läste fel och svarade först som om du skrev Sheriffen. Nu kopplade hjärnan rätt att det var Stekaren. Den sångrösten hade inte chockat lika mycket om det var Garplind. Men att han skulle ställa upp i Masked Singer känns osannolikt. Fast vad vet jag, just därför kanske han skulle göra det.

Ja, jag blev lite förvånad och tänkte: nog att jag inte har musiköra men så bra sjunger ändå inte bananskrället
Citera
2026-05-01, 21:59
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilovecakes
Aha, man ser spoilern när man svarar. Tråkigt.
Hade det inte varit roligare att bara låta folk spekulera istället för att slänga ur sig den där som första inlägg när programmet börjat?
Sorry för att vara otydlig, "Låt bli att klicka" betyder helt enkelt klicka inte. Någonstans. Känner man inte till att spoilern visas när man klickar "Citera" för att svara ett inlägg blir man brutalt varse när det gömda meddelandet ploppar upp. Sen förstår jag inte vad du tänkte svara på, jag hade vare sig en fråga eller ett påstående som var värt besvara utan enbart en spoiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in