2026-05-01, 20:01
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jadå, det är fullt möjligt att göra. Både med män och kvinnor.

Att fångar förnedras med hjälp av hundar är tyvärr ingen nyhet, historiskt sett, och uppgifterna i TS låter fullt trovärdiga. IDF anser i stort sett att de har rätt att "act with impunity" när det gäller araber och palestinier.

Intressant att du påstår att det är möjligt.

Jag vet att det är möjligt, hur man gör det och vad för kriterier som måste uppfyllas. Gör du? Kan du förklara?

Bonus, kan du förklara varför den grundläggande detaljen som måste ske för att det hela ska vara möjligt är frånvarande i de s k vittnesmålen?
Citera
2026-05-01, 20:42
Medlem
Vad har dessa hundar för trauman med sig är första frågan jag ställer mig?

Nästa fråga är hur lär man hundar våldta människor? Lärs detta ut i israeliska brukshundsklubbar? Då borde de titta över sitt regelverk.

Jag har inte läst hela tråden men jag tycker det borde vara ett övertramp med råge som lätt kan åtgärdas. Jag vet verkligen inte, aldrig ägt en hund, än mindre en brukshundsklubb.
Citera
2026-05-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Intressant att du påstår att det är möjligt.

Jag vet att det är möjligt, hur man gör det och vad för kriterier som måste uppfyllas. Gör du? Kan du förklara?

Bonus, kan du förklara varför den grundläggande detaljen som måste ske för att det hela ska vara möjligt är frånvarande i de s k vittnesmålen?
Du får själv gräva ner dig i dina sjuka detaljer, men försök inte pådyvla din fixering på någon annan.

Jag påpekade at det är möjligt att få en hund att genomföra penetration av en fånge, och det är helt riktigt. Den formella frågan ifall jycken kan anses ha haft "uppsåt att våldta" är ointressant, eftersom den i praktiken används som ett instrument, en proxy.
Citera
2026-05-01, 21:10
Medlem
Liter fullständigt vansinnigt.
Citera
2026-05-01, 21:18
Medlem
PlanetCaravans avatar
Undrar om det är olika hundar baserat på vad fången är skyldig till för brott?

En cocker spaniel vid ett mindre brott och en pitbull terrier vid ett större brott?
Citera
2026-05-01, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Euromed Monitor är en NGO baserad i Schweiz och har släppt en rapport: ”Another Genocide behind walls”

Vittnen säger:

https://euromedmonitor.org/uploads/reports/En-Another-Genocide.pdf

Detta är nog bland det sjukaste jag har hört en stat syssla med. Använda hundar för att våldta fångar? Stämmer verkligen detta? Det låter som en skräckfilm. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro?

Nej det är självklart inte sant och särskilt inte att en staten gör det. Du ska naturligtvis inte tro på tomma påståenden som är helt absurda.

Fråga dig istället på vilken sida våldtäkter är legitima och försvaras. Det vara bara förra veckan eller den här när boende i Gaza berättade om Hamas övergrepp mot sin egna befolkning.
Citera
2026-05-01, 21:52
Avstängd
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Hamas våldtog, skändade och mördade så varför inte? Jo jag tycker synd om hundarna som får utföra detta smutsiga jobb. Egentligen tycker jag avrättning är det bästa ändå. Tortyr är lågt, men sjunker fienden till nivån för våldtäkt så... Varför inte? Hade någon våldtagit och mördat en släkting till mig skulle jag mycket väl kunna tortera den med ett brännbollsträ i anus ett par veckor innan jag lät den dö.

Bra inställning.
De andra gjorde det först, således är det ok.
SD i september, va?
Citera
2026-05-01, 22:01
Medlem
Aakerbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Ofta använder de flaskor och andra föremål. Många våldtäkts"män" är faktiskt kvinnliga soldater. Sedan sysslar inte alla israeliska soldater med sexualsadism. Men de som har sådana böjelser tar uppenbarligen tillfället i akt...

En kvinnlig palestinsk PFLP-krigare berättade om hur israeliska soldater klädde av henne naken och kedjade fast henne. Sedan tog de in hennes far i rummet och satte en pistol mot huvudet på honom och beordrade honom att våldta sin egen dotter. Han vägrade och sa att han föredrog att bli skjuten. Det var på 1970-talet. De har raffinerat sina metoder sedan dess.
Njaaaa.....det där tror jag inte en sekund på. Vilken normalt funtad man skulle få erektion i en sådan situation?
Citera
2026-05-01, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurstudenten2000
Nej det är självklart inte sant och särskilt inte att en staten gör det. Du ska naturligtvis inte tro på tomma påståenden som är helt absurda.

Fråga dig istället på vilken sida våldtäkter är legitima och försvaras. Det vara bara förra veckan eller den här när boende i Gaza berättade om Hamas övergrepp mot sin egna befolkning.
Det är vittnesmål som säger detta. Jag vet inte. Hur vet du så säkert att det inte hänt?

Israeler själva om sexsadism i deras fängelser:
https://www.btselem.org/publications/202601_living_hell

Det var inte så länge sedan det dök upp sexsadism på film inifrån israeliskt fängelse:
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/lackt-video-uppges-visa-israeliska-soldaters-overgrepp-pa-palestinska-fangar

Dessa vakter blev förövrigt i dagarna frikända. Sexsadismen verkar mao vara understödd av staten i det landet.

Så vad baserar du dina påståenden på?
Citera
2026-05-01, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det handlar inte om vilken stat som gör detta. Det handlar om vilken folkgrupp som gör det. Det är muslimerna som gör det och de hänvisar till koranen. Googla på det så kan du få väldigt mycket träffar på ämnet.

Fast det är inte troligt att det händer som du säger. Som jag sa så är din källa ifrågasatt då den tar ställning för muslimernas folkmord på judarna.
Israelers sexsadism finns till och med på videobevis. Jag förstår inte hur du kan försvara hundvåldtäkt och sextortyr av fångar.

Tycker du det är okej att använda hundar för att våldta fångar?

Tycker du det är okej att sextortera fångar i deras anus?
Citera
2026-05-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Det är vittnesmål som säger detta. Jag vet inte. Hur vet du så säkert att det inte hänt?

Israeler själva om sexsadism i deras fängelser:
https://www.btselem.org/publications/202601_living_hell

Det var inte så länge sedan det dök upp sexsadism på film inifrån israeliskt fängelse:
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/lackt-video-uppges-visa-israeliska-soldaters-overgrepp-pa-palestinska-fangar

Dessa vakter blev förövrigt i dagarna frikända. Sexsadismen verkar mao vara understödd av staten i det landet.

Så vad baserar du dina påståenden på?

Kollade du ens videon? Soldater greps, det i sig visar att staten inte accepterar beteendet. Självklart finns individer som begår brott, Israel är inget undantag men det beivras. Jämför det med Hamas behandling av fångar, civila och sin egen befolkning.
Citera
2026-05-01, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurstudenten2000
Kollade du ens videon? Soldater greps, det i sig visar att staten inte accepterar beteendet. Självklart finns individer som begår brott, Israel är inget undantag men det beivras. Jämför det med Hamas behandling av fångar, civila och sin egen befolkning.
Soldaterna är frikända och Netanyahu är glad för det.

The military said the indictments were withdrawn in part due to "exceptional circumstances that negatively affected the ability to prosecute the case while also preserving the right for a fair trial of the defendants".

Prime Minister Benjamin Netanyahu praised the decision.

But the move was condemned by human rights activists, who say abuse of Palestinians is systematic in Israeli jails and rarely investigated properly.”
https://www.bbc.com/news/articles/cm2xrz71zm3o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in