2026-05-01, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Detta gjorde ju nazisterna mot judar och andra fångar i lägren... Men i stället för att visa att de själva är bättre och högre stående (vilket väl borde vara det naturliga, dessutom har det gått 80-90 år, och mänskligheten borde ha mognat bara därför), så gör judarna nu exakt samma hemska sak mot SINA finder. Så'na är di...

För övrigt tycker jag synd om hundarna.

Snack. Tyskland behandlade judiska fångar långt mer humant än vad israelerna behandlar Palestinierna.
Citera
2026-05-01, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Din trådstart gjorde liksom antagandet att hundar används i sexuellt våld , helt och hållet taget från en källa med starka band till Hamas-intressesfär. Är det inte något problem tycker du ? Finns det inga intressekonfilkter här ?

Men ge dig. EuroMed har inget samröre med Hamas. Att sionazisterna våldtar palestinska fångar är välbelagt. Här är ett klipp med den palestinske journalisten As Sami al-Sai där han väldigt detaljerat berättar om hur fyra till sex israeliska soldater våldtog honom i Megiddo-fängelset:

https://www.middleeasteye.net/big-story/palestinians-raped-israeli-jailers-speak-out

Han berättar om hur soldaterna tryckte in saker i röven på honom. Samt hur de våldtog en annan fånge med en hund.

Vågar du titta på hela klippet? Det är fem minuter långt.
Citera
2026-05-01, 18:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Varför inte? Hade någon våldtagit och mördat en släkting till mig skulle jag mycket väl kunna tortera den med ett brännbollsträ i anus ett par veckor innan jag lät den dö.

Det är ju förstås lätt att förstå dig - men detta är ju även skälet till att det inte finns någon lösning på Israel/palestina-krisen.. du var dum - då får/måste/bör jag vara dum osv osv

Here we go - och det är skälet till att jag anser att båda sidor är lika dumma i huvudet.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-05-01 kl. 18:54.
Citera
2026-05-01, 18:54
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Men ge dig. EuroMed har inget samröre med Hamas.

Jo, ledaren för EuroMed träffar Hamas regelbundet. Finns mängder med foton.
Citera
2026-05-01, 19:11
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det är ju förstås lätt att förstå dig - men detta är ju även skälet till att det inte finns någon lösning på Israel/palestina-krisen.. du var dum - då får/måste/bör jag vara dum osv osv

Here we go - och det är skälet till att jag anser att båda sidor är lika dumma i huvudet.
Visst är det så. Men skulle du någonsin vila innan din syster, bror, mor, far var hämnad?
Jag skulle inte. Det rådde fred, det var inte krig och de mördade och kidnappade 1200 israeler. Alla av dessa 1200 har minst 150 anhöriga i livet. Att tortera de som gjorde det är inte rätt, men jag förstår varför. Jag skulle göra samma, kanske inte med hundar utan mata resterna till hundarna.
Citera
2026-05-01, 19:24
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Visst är det så. Men skulle du någonsin vila innan din syster, bror, mor, far var hämnad?
Nej - aldrig!
Jag menar inte att jag har en lösning, barra en förklaring till skiten de sitter i
Citera
2026-05-01, 19:26
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Det låter jävligt sjukt att mörda folk för att dom är homosexuella. Vilken stat gör det?

Det handlar inte om vilken stat som gör detta. Det handlar om vilken folkgrupp som gör det. Det är muslimerna som gör det och de hänvisar till koranen. Googla på det så kan du få väldigt mycket träffar på ämnet.

Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Dock tycker jag nog det är ännu sjukare att tortyrmörda fångar med hund för att dom har ett visst ursprung.

Fast det är inte troligt att det händer som du säger. Som jag sa så är din källa ifrågasatt då den tar ställning för muslimernas folkmord på judarna.
Citera
2026-05-01, 19:32
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Det sker penetrationsvåldtäckter mot män av andra män i krig.
Det är vedervärdigt.
Jag har dock aldrig förstått hur detta ens går till. Är de soldater som utför övergreppen homosexuella?
Hur lyckas de få erektion?

Riktigt riktigt hemskt är det.
Citera
2026-05-01, 19:48
Medlem
Snälla. Det här är uppenbart uppdiktat skitsnack ämnat att distrahera från de vittnesmål om sexuellt våld som nyligen givits av israeliska kidnappningsoffer. Hela historien speglar en undertryckt sexfantasi med tydligt muslimska/arabiska undertoner så som hundar och homosexualitet. Säger mer om Hamas än om israeler.

Tror iaf jag…
Citera
2026-05-01, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Vi arkiverar det tillsammans med alla andra lögner Hamas rutinmässigt hasplar ur sig
Japp. Kan nog läggas till högen med Gretas tortyr.
Citera
2026-05-01, 19:57
Avstängd
Att IDF använder hundar mot palestinska fångar är i alla fall klart, liksom att de begår olika former av sexuella övergrepp. Inte alltför långsökt att de också kombinerar det.
https://www.btselem.org/publications/202408_welcome_to_hell
Citera
2026-05-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad
Det sker penetrationsvåldtäckter mot män av andra män i krig.
Det är vedervärdigt.
Jag har dock aldrig förstått hur detta ens går till. Är de soldater som utför övergreppen homosexuella?
Hur lyckas de få erektion?

Ofta använder de flaskor och andra föremål. Många våldtäkts"män" är faktiskt kvinnliga soldater. Sedan sysslar inte alla israeliska soldater med sexualsadism. Men de som har sådana böjelser tar uppenbarligen tillfället i akt...

En kvinnlig palestinsk PFLP-krigare berättade om hur israeliska soldater klädde av henne naken och kedjade fast henne. Sedan tog de in hennes far i rummet och satte en pistol mot huvudet på honom och beordrade honom att våldta sin egen dotter. Han vägrade och sa att han föredrog att bli skjuten. Det var på 1970-talet. De har raffinerat sina metoder sedan dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in