2026-04-30, 07:52
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Ja, men jag har inte kommit mig för att testa fler sorter utan höll mig till UGNs vapes.
Jag funderar på att köpa en bit brunt, vilken rökte du som du blev nöjd med?
Citera
2026-04-30, 08:59
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Jag funderar på att köpa en bit brunt, vilken rökte du som du blev nöjd med?
Himoods pollen var nog det jag gillade mest. Pusher Street var inte så dumt heller men den var egentligen lite väl kryddig för min smak.
Citera
2026-04-30, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Då jag pratade med ägaren så har dom haft massiv dator krasch o ligger efter i order. Din är ej glömd utan skickas så snart det är din tur. Nu får dom ta alla manuellt, gå igenom o packa därav mkt extra lev tid.
Ok.önskade dom kunde svara på mejl så man vet
Citera
2026-04-30, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joker20
Någon som testat US grown som ska vara helt naturliga?

Köpte från Snozy, tycker det är mycket bättre än budsen som jag köpt tidigare med isolat. Vet inte om någon annan som säljer dom?
Citera
2026-05-01, 13:02
Medlem
TagetJumbos avatar
Levt på ”99% THC-A” (vad det nu innebär) vapes från sw*zzle i ungefär ett halvår nu. Beställde nyss indica super mix från UN som jag ska testa när dom förhoppningsvis rullar in nästa vecka.

Har ni andra testat vapes från olika tillverkare? Vilka funkar bäst för er?
Citera
2026-05-01, 13:09
Medlem
Bodbud275s avatar
Beställningar THC-A vapes på väg:

Swizzle
Dr Herbal
Uforia

Recensioner kommer nästa vecka

Booom!!
Citera
2026-05-01, 14:45
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TagetJumbo
Levt på ”99% THC-A” (vad det nu innebär) vapes från sw*zzle i ungefär ett halvår nu. Beställde nyss indica super mix från UN som jag ska testa när dom förhoppningsvis rullar in nästa vecka.

Har ni andra testat vapes från olika tillverkare? Vilka funkar bäst för er?
Bäst har Himoods Live Resin-baserade vapes fungerat med UGNs som tvåa, Pharoah (eller hur det stavas) och som total jumbo '99%' från Magic Farmers.
Citera
2026-05-01, 17:18
Medlem
TagetJumbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Bäst har Himoods Live Resin-baserade vapes fungerat med UGNs som tvåa, Pharoah (eller hur det stavas) och som total jumbo '99%' från Magic Farmers.

Total jumbo?
Citera
2026-05-01, 17:55
Medlem
Någon som testat dr herbals vapes som ska vara 95% thca och som ska vara noga med labbrapporter osv det finns olika smaker och priset ligger typ mellan 479 och 599 eller är det bortkastade pengar precis som med en del annat?
Citera
2026-05-01, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TagetJumbo
Total jumbo?

Betyder sistaplats.
Citera
2026-05-01, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impulsivos
Någon som testat dr herbals vapes som ska vara 95% thca och som ska vara noga med labbrapporter osv det finns olika smaker och priset ligger typ mellan 479 och 599 eller är det bortkastade pengar precis som med en del annat?

Ja, jag har testat en 95% därifrån. För mig var den precis som den svagare sorten, jag fick en vag, vag come up-känsla första gången jag blosssade och ingenting egentligen av resterande bloss. Och många bloss blir det ju inte eftersom det verkar vara 0.5 ml i dem som ska se ut som 1.0 ml (??) och de är noga med att inte skriva ut volymen på förpackning eller hemsida.

Men jag bedömer att labbrapporterna är ärliga. Det är väldigt låg effekt (watt) på vapesen och jag tror inte de egentligen duger till THCA-dekarb bortom nån %. De har tillsatta söta smaker som funkar OK om man bryr sig om det, men det verkar ju då också vara PG/VG tillsatt. Så köp bara vid kraftig rabatt eller inte.
Citera
2026-05-01, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenSvavelsyra
Köpte från Snozy, tycker det är mycket bättre än budsen som jag köpt tidigare med isolat. Vet inte om någon annan som säljer dom?

Är de bättre just i smak eller även i verkan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in