2026-04-29, 14:54
Medlem
Bluebeast72s avatar
Swizzle, Thca cart 1ml kiwi sorbet, väldigt god smak o ren o fin olja. Sköna bloss o rejält drag 99 % thca, ca 400 bloss. Rek verkligen,en av de bästa cartsen jag provat.
Citera
2026-04-29, 15:05
Medlem
grekkoz1s avatar
nån som vet om upg vapes (sativa, kanske gäller alla) om viskositeten ska vara trög eller hög? när man tittar på libellen så är den väldigt trög och jag har hållt den i handen och haft den i usb'n jag bara tänker och undrar vad ni kör på?
Citera
2026-04-29, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
nån som vet om upg vapes (sativa, kanske gäller alla) om viskositeten ska vara trög eller hög? när man tittar på libellen så är den väldigt trög och jag har hållt den i handen och haft den i usb'n jag bara tänker och undrar vad ni kör på?

Alla vejpar jag provat har varit som melass i minusgrader, samtliga från un och mf. Finns där en luftbubbla tar det evigheter innan den rör på sig.
Citera
2026-04-29, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joker20
Jag har testat blue mist och Supper lemon Haze blue mist va helt okej ser fin ut och den känns naturlig men väldigt torr och luktar inte mycket alls o supper lemon Haze va inte alls bra starka för halsen bara små torra buds pudtadd med tjca isolat

Då finns det hopp, ska bli intressant att se hur(om) de slår
Citera
2026-04-29, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strashmahs
Beställde i torsdags och har fortfarande inte fått bekräftat att det skickats efter drygt en vecka. Mailade för några dagar sedan men inget svar!
nu kommer det inte komma fram imorgon sen är det röd dag. Detta gör att jag tappar förtroende för upgradenatural
Citera
2026-04-29, 18:08
Medlem
Fantens avatar
Vilka har vettiga 510-carts? Jag tänker inte röra något från Magic Farmers igen. 99% min röv. Plus att dom hade ju vapes som inte ens innehöll THC-A.

Jag kan tänka mig att beställa från utlandet.
Citera
2026-04-29, 19:49
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Terpenerna har inget att göra med om det är CBD-buds eller inte. Jag hade en period då jag bodde i Schweiz och rökte CBD-buds då jag sökte jobb samtidigt och kände att det inte var läge att vara positiv utifall det var dags att ta prov. I deras headshops hade dom olika burkar med strains och dom luktar precis som vanligt trots <1% THC.

Det sker en del spännande saker med strains med högre THCA som skördas tidigt så man inte behöver bespruta alls, dock tror jag inte riktigt på detta med 50%. Jag tror Gemini läser in träffar på t.ex. "50% THCA buds" och dylikt och tolkar det som att det är en ny strain då det egentligen är besprutat CBD-gräs. Som exempel, om du mognar en strain med 50% THCA under varma ljus i ytterligare någon vecka så bör du då få en strain med 50% THC vilket hade varit världens starkaste med råge. Du får gärna be Gemini om en källa så man kan läsa mer isf.

Nej fan eller. Så fungerar det absolut inte. Testa och fråga ordentligt, att han ska skiva som att det är en tidningsartikel.
Citera
2026-04-29, 20:07
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
nu kommer det inte komma fram imorgon sen är det röd dag. Detta gör att jag tappar förtroende för upgradenatural
Jag beställde något helt annat från ett annat ställe och det skrevs direkt att det skickas på måndan. Men på Postnord står det bara att dom fått en hämtning, men det gjorde dom först igår.
Citera
2026-04-29, 23:21
Medlem
Någon som testat US grown som ska vara helt naturliga?
Citera
2026-04-30, 04:44
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag måste säga att nästan allt weed jag har testat har varit meh. Hasch har varit klart bättre.
Jag läser igenom tråden lite och undrar om du fortfarande tycker det?
Citera
2026-04-30, 05:53
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Jag läser igenom tråden lite och undrar om du fortfarande tycker det?
Ja, men jag har inte kommit mig för att testa fler sorter utan höll mig till UGNs vapes.
Citera
2026-04-30, 06:37
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Då jag pratade med ägaren så har dom haft massiv dator krasch o ligger efter i order. Din är ej glömd utan skickas så snart det är din tur. Nu får dom ta alla manuellt, gå igenom o packa därav mkt extra lev tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in