2026-05-01, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Varför kunde inte den själviska kärringen offrat sig till Gränslandet när hon ändå var tvungen att åka hem?
Hon sa ju att hon var less på att de pratade om henne som en sak och om henne när hon satt bredvid dem, som hon inte fanns eller var osynlig. Riktig mobbing och härskarteknik av Ola och gänget. Ola är en hemsk människa, det är en lek/tävling men man kan fortfarande vara anständig mot människor. Hon sa även något att nu får de kanibalisera på varandra :-) Tycker det var ett smart drag på ett sätt, hennes sista hämnd på de som pissade på henne.
Senast redigerad av bridge 2026-05-01 kl. 07:00.
Citera
2026-05-01, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hon sa ju att hon var less på att de pratade om henne som en sak och om henne när hon satt bredvid dem, som hon inte fanns eller var osynlig. Riktig mobbing och härskarteknik av Ola och gänget. Ola är en hemsk människa, det är en lek/tävling men man kan fortfarande vara anständig mot människor. Hon sa även något att nu får de kanibalisera på varandra :-) Tycker det var ett smart drag på ett sätt, hennes sista hämnd på de som pissade på henne.

Ja, jag tror hon mycket väl kunnat offra sig mer om de hade visat sig trevliga. Även om de kanske menar att de spelade med ”öppna kort” så blir det ju inte så härligt när man blir pratad om som tredje person och som nån att offra när man står precis brevid.
Citera
2026-05-01, 07:16
Medlem
Citat:
Hon sa ju att hon var less på att de pratade om henne som en sak och om henne när hon satt bredvid dem, som hon inte fanns eller var osynlig.

Det var väl hennes egen attityd som gjorde att det blev så. "Jag ska lämna när JAG vill lämna". Och dessutom offrade hon laget också, dels i förhandlingen men också genom att stappla runt och inte bidra med nåt som helst och känna sig som ett offer. Typisk narcissistbeteende.

Jag vet inte om de pratade så om henne i hennes närhet, att hon måste ut och som en sak, men det var ju så läget var. Men på grund av sin grandiosa självbild så överdrev hon säkert detta, jag la inte märke till nåt iögonfallande. Och hade hon varit en normal person så hade hon fattat och haft förståelse för hur de tänkte, att hon faktiskt var en stor belastning.

Tragisk människa.
Citera
2026-05-01, 08:44
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatterattsjurist
Ja det var inte schyst spelat från hennes sida. Ungefär som en medarbetare som vet att kicken är runt hörnet och vill göra absolut mest skada för teamet innan det formella avskedet, sådana brukar normalt inte komma långt i livet, men hon närmar sig ändå pensionsålder....

Hon har tydligen enligt en annan i tråden deltagit i många olika tävlingsprogram tidigare så hon är väl mediak*t
Citera
2026-05-01, 09:35
Medlem
Skidlifts avatar
Citat:
"jag vill lämna när JAG är redo att lämna"

Vilken jävla lagspelare. Det var så viktigt att gå runt handikappad några dagar till bara för hennes egen själviska skull.

Hade hon tagit med sig Sonja till Gränslandet eller försökt tävla så att hennes lag hade någon att rösta ut så kunde hon gjort någon sorts nytta i alla fall, men inte ens det klarade hon av.

Fattar inte vad hon gjorde där ens för hon klarade ju knappt att resa sig upp rent fysiskt i tävlingar även i början när hon var frisk.

Hon vart ju bortplockad av produktionen för att hon fortfarande inte kunde tävla.

Helt stört att hon får det till att hon lämnade självmant.
Citera
2026-05-01, 12:49
Medlem
Citat:

Enda anledningen till att hon fick åka på förhandlingen var för att hon uppgav att hon skulle till Gränslandet, sen ångrade hon sig mitt under förhandlingen.

Hon har ju förstört för laget från första början, inte konstigt att dom tröttnade på att torska pga henne.

Varför får man för sig att vara med i Robinson när man knappt orkar ställa sig upp från hukande position även som frisk?
Citera
2026-05-01, 13:09
Medlem
vichy6s avatar
Är jag ensam om att kocken från Brasilien är 100% obehaglig.

Har tjejer inte mer med sig och kan säga ifrån?
Citera
2026-05-01, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Hon har tydligen enligt en annan i tråden deltagit i många olika tävlingsprogram tidigare så hon är väl mediak*t

Det stämmer!

https://www.tv4.se/artikel/1q1lXmQb7B8VzFgX0v3YO1/nio-anledningar-daerfoer-kaenner-du-igen-melina-bozioti

Robinson
Postkodmiljonären
Bingolotto
Deal or no deal
Smartare än en femteklassare
Alla för en
Bingolottos upp till miljonen
Vem vet mest, tre gånger

Snart dyker hon nog upp i några andra tävlingar oxå!

Hon säger ju att hon trivs framför kameran!

Och så säger hon att hon har ju ändå en stelopererad rygg och trasiga knän.

Ja men då är det ju helt perfekt att vara med i Robinson!
Senast redigerad av InteMuhammed 2026-05-01 kl. 13:48.
Citera
2026-05-01, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Är jag ensam om att kocken från Brasilien är 100% obehaglig.

Har tjejer inte mer med sig och kan säga ifrån?
Nej, han är obehaglig. Lätt att säga ”immunitet är för fegisar” när man vet att ingen kommer rösta ut en. Och veckan efter ”nu är det ett annat läge”. Slemmobert!
Citera
2026-05-01, 14:41
Medlem
Citat:
Enda anledningen till att hon fick åka på förhandlingen var för att hon uppgav att hon skulle till Gränslandet, sen ångrade hon sig mitt under förhandlingen.

Hon har ju förstört för laget från första början, inte konstigt att dom tröttnade på att torska pga henne.

Varför får man för sig att vara med i Robinson när man knappt orkar ställa sig upp från hukande position även som frisk?
Fast de torskade ju även när hon inte tävlade.
Citera
2026-05-01, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Fast de torskade ju även när hon inte tävlade.

Dock har de iaf en MÖJLIGHET när hon inte är med. Kan inte vara så jävla kul att vara helkörd på förhand.
Citera
2026-05-01, 16:25
Medlem
Melina Förstörde fruktansvärt mycket för lag syd!

Hade hon bara hållit ut till örådet så hade de kunnat rösta ut henne och och ha kvar Hanna. Då hade lag syd haft en stark pakt till sammanslagningen beroende på vilken sida Hanna och Halil skulle spela.

Tycker det var fruktansvärt ansvarslöst av Melina att bara lämna när hon hade kunnat hålla ut en dag till...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in