2026-04-30, 22:41
Medlem
jcockers avatar
Fan va gött att Johan kukat ur ett par gånger. Så att det blir twistar och inte känns så förutsägbart.

Såtillvida han inte har någon slags förstadie till demens eller nåt sånt, då är det inte kul utan tråkigt. Eller om han skulle vara en mullvad, då faller väl hela programidén.

Det är intressant att studera Gunnar. Han är medveten om att man inte kan tro på alla övertygelser som hjärnan matar en med, men att man ändå måste hålla en linje (som man naturligtvis kan revidera). Han är skarp på att hitta skyldiga, men svajig på att försvara sig när han blir anklagad. Där skulle man vilja veta mer…
Citera
2026-04-30, 23:01
Medlem
fonders avatar
Jag gillar rollen Carl har där han varje gång ser att två trogna tjafsar så vill han bara att de ska sluta så det finns tid till att anklaga de riktiga förrädarna.
Citera
2026-04-30, 23:12
Medlem
shitholecitizens avatar
Johan, vilket dement jävla mongo.
Citera
2026-05-01, 00:16
Medlem
Kukaslan verkar ju helt hjärndöd?

Usch så otroligt pinsamt för honom. Han måste ju gå ut och pudla och förklara hur han kan vara så korkad i detta programmet. Man kan ju inte ta någon analys han gör på TV på allvar efter det här.
Citera
2026-05-01, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaskammare
Detta avsnitt var svårt att titta på tack vare mongot Johan. Förstår inte vad fan han håller på med. Idiotnivåerna var så höga att jag mot slutet började undra om han var en hemlig förrädare eftersom han ljög så mycket rörande Gunnar. Har han minnet av en jävla guldfisk? Tvivlar på det. Jag tror snarare att Johan är ett praktexempel på ett pucko som uppenbarligen ser sig själv som intelligent, trots att han aktivt missleder alla andra genom sitt konstanta babbel. Usch.
Nu minns jag inte allt från tidigare säsonger. Men Johan ikväll måste vara det mest korkade i förrädarnas historia?!
Citera
2026-05-01, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pottsork
Johan måste ju genomgå en psykos eller nåt. Han själv sprang omkring och trashtalkade Bibi, och sen bölar han ner sig när det är dags att rösta. Det är som om han disassocierat sig från hela situationen och byggt upp nåt alternativt scenario över var allt kom ifrån.
I snacket efter utröstningen verkade han helt uppe i limningen. Helt plötsligt är det Luay som gäller.
Sånt här måste psykologer älska! Jag tror faktiskt Johan själv är helt övertygad om vad han själv säger är sant
Citera
2026-05-01, 05:10
Medlem
Riktigt skönt att utlänningen Adelina Nikolic försvann.
Hennes vidriga röst och störiga beteende var för bara för mycket.
Citera
2026-05-01, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vgjeekpf123
Julia med sin lapp. ”Miriam låter som en trogen” det här är fakta.
Nej julia det är din åsikt och din teori. Doggar inte henne i förrädarna. Fick en helt annan bild av henne här.

Har du fel på din hjärna?
Julia säger ju att Miriam är en förrädare, vilket stämmer.
Det är ju fakta. Du verkar lika korkad som Kukukarslen.
Citera
2026-05-01, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Tror att Johan kan vinna hela programmet.
Skulle de inte mörda mytomanen? Miriam ville ju de
Ser jag Johan ute ska jag spotta på idioten hatar folk som ljuger
Citera
2026-05-01, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaskammare
Detta avsnitt var svårt att titta på tack vare mongot Johan. Förstår inte vad fan han håller på med. Idiotnivåerna var så höga att jag mot slutet började undra om han var en hemlig förrädare eftersom han ljög så mycket rörande Gunnar. Har han minnet av en jävla guldfisk? Tvivlar på det. Jag tror snarare att Johan är ett praktexempel på ett pucko som uppenbarligen ser sig själv som intelligent, trots att han aktivt missleder alla andra genom sitt konstanta babbel. Usch.
Jag hade hoppats att någon sa rätt ut. "Johan, antigen är du en förrädare eller så är du Sverige dummaste idiot nolla. Är du en förrädare?"
Citera
2026-05-01, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vgjeekpf123
Har julia hybris efter spelet?
”Sluta spela chockade” vem är du att säga vad andra ska känna?
- jag jag jag. Räcker jag upp handen ska ni lyda.
Julia med sin lapp. ”Miriam låter som en trogen” det här är fakta.
Nej julia det är din åsikt och din teori. Doggar inte henne i förrädarna. Fick en helt annan bild av henne här.
Hon är ju smart, istället för att gå på en känsla som de flesta kvinnor och idioter gör så sammanställer hon fakta och tänker logiskt. Sen är Miriam och Torbjörn så jävla dåliga på hålla masken. De argumenterar inget att de är trogna som alla andra har gjort när drevet går.
Sen tycker jag att det är besynnerligt att Julia fd lyx-hora (Googla!) får sån spridning i Sverige.
Senast redigerad av bridge 2026-05-01 kl. 07:13.
Citera
2026-05-01, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogslycka
Kan Johan vara en mullvad/dold förrädare för oss tittare (och även förrädarna?) eftersom han strular till det så mycket?
Man hoppas faktiskt det för annars är hans intellektuella förmåga väldigt , väldigt låg. Har han gått särskola?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in