2026-04-30, 21:09
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Måste vara svårt för Julia att sitta runt bordet med så många lättlurade idioter.. Och Johan.. vilken idiot

Och citatet ”Hans intellektuella förmåga har visat sig vara jämnad med marken”.. Spot on
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2026-04-30 kl. 21:14.
Citera
2026-04-30, 21:12
Medlem
Haha vilka dumskallar som inte bara röstar ut Miriam...dom e ju sämst!
Citera
2026-04-30, 21:14
Medlem
Haha vad i helvete Johan.. Säger att Gunnar har sagt att han tror Bibi är förrädare, så var det Johan själv som tjatade om det.
Citera
2026-04-30, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Måste vara svårt för Julia att sitta runt bordet med så många lättlurade idioter.. Och Johan.. vilken idiot
De som är ärliga och de som är förrädare sympatiserar jag med. Ingen vet vilken roll man kommer att tilldelas. För Johan finns därför tre val:

Han är inköpt för att ljuga. En sån person förstör hela spelet och om det är sant så är han en äcklig människa som jag skulle avsky att känna i verkligheten. TV4 har dessutom förstört hela konceptet med programmet.

Han ljuger helt medvetet. Varför vill han ljuga för att få ut en medspelare, som han inte kan misstänka är förrädare? Är han dum i huvudet?

Han har svåra hjärnskador och har inte den allra minsta aning om vad som har hänt.

Jag tycker egentligen inte om drev mot enskilda personer och om Johan är hjärnskadad ska han förlåtas, men annars hoppas jag att han kommer att hatas på alla möjliga sätt. Den värsta vidriga amöban i programmets historia. Plocka bort honom från all kontakt med TV!
Citera
2026-04-30, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Long cool woman (The Hollies)

Tack!
Passar mig då 😉 187 cm cool 🤘
Citera
2026-04-30, 21:30
Medlem
Har julia hybris efter spelet?
”Sluta spela chockade” vem är du att säga vad andra ska känna?
- jag jag jag. Räcker jag upp handen ska ni lyda.
Julia med sin lapp. ”Miriam låter som en trogen” det här är fakta.
Nej julia det är din åsikt och din teori. Doggar inte henne i förrädarna. Fick en helt annan bild av henne här.
Citera
2026-04-30, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vgjeekpf123
Nej julia det är din åsikt och din teori. Doggar inte henne i förrädarna. Fick en helt annan bild av henne här.
Oj då!! Jag har alltid tyckt illa om Julia tidigare, men just i Förrädarna har hon visat en helt annan positiv sida. Visst är det lätt att tycka det när man har sett programmets äckligaste deltagare någonsin (Johan), men hon hade ju trots allt rätt i sina åsikter. Varför måste hon vara tyst och inga andra?
Citera
2026-04-30, 21:42
Medlem
Att den där Adelina är säker på att Gunnar varit förrädare ända sedan början bevisar ju bara ännu en gång att "paranormala" eller "mediala" människor som känner av energier och dylikt trams är 100% FEEEEJK.

Acceptera att ni är helt vanliga människor som inte kan känna av ett skit. Och dina målningar är inget annat än vanlig jävla färg på ett papper!
Citera
2026-04-30, 21:44
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Kan inte detta skada Johans rykte lite grann? Andra kändisars rykte också givetvis, men just i Johans fall så framstår han ju som en riktigt oskön person. Han måste ju vara medveten om att han bara satt och gaslightade Gunnar.
Citera
2026-04-30, 21:46
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Att den där Adelina är säker på att Gunnar varit förrädare ända sedan början bevisar ju bara ännu en gång att "paranormala" eller "mediala" människor som känner av energier och dylikt trams är 100% FEEEEJK.

Acceptera att ni är helt vanliga människor som inte kan känna av ett skit. Och dina målningar är inget annat än vanlig jävla färg på ett papper!

Ja, vilken idiot denna kärring och vilken jobbig röst, skönt att hon är borta.

Däremot gråter jag nästan för att trevlige Gunnar åkte ut, hade gärna varit vän med denne trevlige mannen.
Citera
2026-04-30, 21:50
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Gunnar är skön.. ”De där energierna får du jobba på” Tokig tant.
Citera
2026-04-30, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vgjeekpf123
Vadå, hon har ju helt rätt i allt hon säger, till skillnad från många andra. Hon är helt säker på att Miriam är förrädare, slutsatser som hon drar genom att pussla ihop vem som har blivit utröstade och vilka de trodde var förrädare.

Hon är också helt övertygad om att Gunnar är trogen och ser hur pöbeln röstar ut henne för att jubelidioten Johan anklagar honom för att ha pekat ut Bibi.

Jag skulle också vara förbannad, tycker att Julia verkar ganska vass.

Tycker för övrigt att Johan verkar ganska skön men undrar lite över hans journalistiska förmåga med tanke på vilka slutsatser han drar i programmet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in