2026-04-23, 21:12
Medlem
Sveppss avatar
Tycker förrädarna är så dåliga denna säsongen. Alla är redan misstänkta och sen saknar de det där lilla extra. Torbjörn kommer ryka först, tror förrädarna som blir kvar kan rädda sig själva ifall de värvar Julia eller Sebbe.

Tycker Julia är helt grym. Hoppas hon står i finalen.
Citera
2026-04-23, 21:18
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Lite trist att den svenska versionen känns så lågbudget jämfört med den brittiska The Traitors UK.
Citera
2026-04-23, 21:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Lite trist att den svenska versionen känns så lågbudget jämfört med den brittiska The Traitors UK.
vad bra kolla på det då och skriv i den tråden hej då
Citera
2026-04-23, 21:24
Avstängd
Jag räknade ut miriam var förrädare direkt, hur kan de misslyckas med rösta ut henne? är de utvecklingstörda?
Citera
2026-04-23, 21:27
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Jag räknade ut miriam var förrädare direkt, hur kan de misslyckas med rösta ut henne? är de utvecklingstörda?
Dom är ovanligt korkade i år dom trogna. Den där snuskgubbe-liknande Patrik Norqvist har ju noll pokerface. Det står FÖRRÄDARE i pannan på gubbuschlingen. Ändå får han inga röster.
Citera
2026-04-23, 21:27
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
vad bra kolla på det då och skriv i den tråden hej då

Det gör jag såklart, det borde du också titta på Hehe.
Citera
2026-04-23, 21:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Dom är ovanligt korkade i år dom trogna. Den där snuskgubbe-liknande Patrik Norqvist har ju noll pokerface. Det står FÖRRÄDARE i pannan på gubbuschlingen. Ändå får han inga röster.
Ja kommer det inte in någon svarting ibland förrädarna snart är de körda, det räcker inte vara svartingknullare som miriam tyvärr
Citera
2026-04-23, 21:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jag tror allt är uppgjort av tv4 nu ska de visa babbar minsann är bäst på vara trogna och vinna med.

Herregud aödrig sett så dåliga förrädare någonsin, någon av dem brukar ju vara hyffsat vass, nu är den ena värre än den andra
Citera
2026-04-23, 21:47
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Exakt! Sjukt trist säsong detta, gäsp.
Citera
2026-04-23, 21:53
Medlem
picapicans avatar
Har rymdforskaren någon bokstavskombination, typ Aspergers? Programmet var roligast första säsongen.
Citera
2026-04-23, 21:55
Medlem
Tycker Mona är Sveriges coolaste politiker någonsin. Dominerar över ett rum bara genom att existera och kan driva med sig själv
Citera
2026-04-23, 21:57
Avstängd
fan vilka fläskpattar hon Lundell har, visste inte hon var så fläskig.

Vet inte vem jag tycker mest synd om hon jockiboi anjo eller chrippa för hon är väl med allihopa de där rånnördarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in