2026-04-30, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Ytterligare en post som skriker efter bekräftelse så här kommer det:
Hållbarheten i din argumentation visar på svagt intellekt och analytisk förmåga. Tyvärr, någon måste informera dig.

Vad bra då stör det väl inte dig att någon som mig med svagt intellekt fortsätter att peka ut den här gruppen. Är jag så dum som du säger så spelar väl inte det någon roll?
Citera
2026-04-30, 19:47
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Vad bra då stör det väl inte dig att någon som mig med svagt intellekt fortsätter att peka ut den här gruppen. Är jag så dum som du säger så spelar väl inte det någon roll?

Egentligen inte, jag skiter generellt i konspiratörer, men i praktiken spelar du och alla antisionister och antisemiter islamisterna i händerna vilket är ett enormt problem. Ni borde lägga all er tid, energi och kraft på att upplysa folk om vilken varböld islam är - för det är inte en konspiration, det är fakta.
Citera
2026-04-30, 20:00
Medlem
Christopher Hitchens har sagt det länge...
Citera
2026-04-30, 20:13
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
En terrorgrupp brukar definieras som en icke-statlig aktör som använder våld mot civila för politiska syften. Israel är däremot en internationellt erkänd stat
Man kan diskutera huruvida Israel verkligen är en stat, men det spelar ingen roll just här. En stat som har terrorism som tillvägagångssätt är fortfarande en typ av terrorgrupp. Ordet terrorism har sitt ursprung som beskrivning av stater som härskar genom att godtyckligt mörda och misshandla befolkningen.

Israel har som taktik att döda så många civila som möjligt för att knäcka sina motståndare, t.ex. när man oupphörligt fortsatte att bomba civila mål i Libanon medan man påstod sig ha vapenvila. Det är terrorism.
Senast redigerad av Nix-registret 2026-04-30 kl. 20:21.
Citera
2026-04-30, 20:31
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
Man kan diskutera huruvida Israel verkligen är en stat, men det spelar ingen roll just här. En stat som har terrorism som tillvägagångssätt är fortfarande en typ av terrorgrupp. Ordet terrorism har sitt ursprung som beskrivning av stater som härskar genom att godtyckligt mörda och misshandla befolkningen.

Israel har som taktik att döda så många civila som möjligt för att knäcka sina motståndare, t.ex. när man oupphörligt fortsatte att bomba civila mål i Libanon medan man påstod sig ha vapenvila. Det är terrorism.

Du använder en egen definition av terrorism som inte stämmer med hur begreppet normalt används. Påståendet att Israel medvetet försöker maximera civila dödsfall är också kraftigt överdrivet. Det är väl det enda landet i världen som i sin krigsföring frekvent använt varningar genom sms, telefonsamtal, flygblad osv för att få civila att lämna områden inför attacker. Iranierna hänvisade direkt till detta faktum när de bad Israel, inte USA, att bomba Iran.
Citera
2026-04-30, 21:39
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Fast det här stämmer ju inte. Afrikaner och Indier kan inte anpassa sig efter brittiska kultur för de är helt enkelt inte britter. Och de kommer aldrig att bli det heller. Tar du in massor med indier och afrikaner in i England så är det inte England längre. Då är det Indien. Eller Afrika.

Det är samma med Sverige. Områden i Sverige där inga svenskar bor är ju inte svenska längre. För de bor en annan folkgrupp där. Dessa kan inte återskapa svenska områden och svensk kultur för de är helt enkelt inte svenskar och kan aldrig bli det.

"Vår sida" är dem som fortfarande vill bevara svenska områden i Sverige. Men för att göra det behöver svenskar bli erkända som en egen folkgrupp och även få ha egna områden i Sverige. Håller man på med tramset där man kallar alla svenskar oavsett ursprung då kämpar man för massinvandring och globalism.
Fast nu är ju inte Storbritanniens största problem indier och afrikaner med liknande värderingar som britterna. Bott fullt med svarta från tidigare brittiska kolonier i decennier och de är "brittiska" De pratar klockren engelska och beter sig precis som en vit britt, har samma värderingar, samma kultur osv. Finns fullt med svarta "britter" som protesterar mot Islam. Precis som den andra som citerade mig skrev gäller det att lägga fokus på det som är det största hotet.

Fast varför är det så då? För de flesta av dem är muslimer. Det finns integrerade "svenskar" som kommit hit från andra länder eller har föräldrar från andra länder som beter sig mer svenskt än vissa vita som varit här i flera generationer men har näsring, röstar på MP, går runt med palestinasjal och firar aldrig midsommar.

Jag håller för det mesta med om sista stycket. Därför jag skriver "svenskar" och inte svenskar och svenskar bör definitivt skyddas under HMF bland mycket annat. Men problemet är ju de vita svenskar jag skrev om ovan. Det är ju etniskt vita svenskar som låtit detta ske och för det mesta etniskt vita svenskar som fört politiken åt det här hållet. Detsamma gäller i Storbritannien.
Citera
2026-04-30, 21:42
Medlem
ManySuchCasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
På vilket sätt är han sponsrad av sionister? Förstår du vad ordet sponsrad betyder? Om han var sponsrad av sionister skulle han säga att judarna ska lämna UK och flytta till Israel.
Sionismen är internationell och Israel är en tillflyktsort om juden torskat för pedofilbrott eller en klassiker "ekonomisk brottslighet "
Citera
2026-04-30, 21:50
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Sionismen är internationell och Israel är en tillflyktsort om juden torskat för pedofilbrott eller en klassiker "ekonomisk brottslighet "

Sionism betyder att judar ska ha ett hemland.
Citera
2026-04-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Fast nu är ju inte Storbritanniens största problem indier och afrikaner med liknande värderingar som britterna. Bott fullt med svarta från tidigare brittiska kolonier i decennier och de är "brittiska" De pratar klockren engelska och beter sig precis som en vit britt, har samma värderingar, samma kultur osv. Finns fullt med svarta "britter" som protesterar mot Islam. Precis som den andra som citerade mig skrev gäller det att lägga fokus på det som är det största hotet.

Fast varför är det så då? För de flesta av dem är muslimer. Det finns integrerade "svenskar" som kommit hit från andra länder eller har föräldrar från andra länder som beter sig mer svenskt än vissa vita som varit här i flera generationer men har näsring, röstar på MP, går runt med palestinasjal och firar aldrig midsommar.

Jag håller för det mesta med om sista stycket. Därför jag skriver "svenskar" och inte svenskar och svenskar bör definitivt skyddas under HMF bland mycket annat. Men problemet är ju de vita svenskar jag skrev om ovan. Det är ju etniskt vita svenskar som låtit detta ske och för det mesta etniskt vita svenskar som fört politiken åt det här hållet. Detsamma gäller i Storbritannien.

Det finns inga "svarta britter". Det här är globalistiskt påhitt som du driver. Självklart beter sig dessa inte alls som ursprungsbefolkningen, de är ju ett helt annat folk med ett annat ursprung. Britterna uppfattar dessa som främmande för de beter sig inte som dem.

Du låter som SD när de talar för "öppen svenskhet" att människor från jordens alla hörn kan bli svenskar. Det kan de naturligtvis inte. Oavsett om de äter surströmming eller firar midsommar. De kommer alltid att uppfattas som främmande för de är från en annan folkgrupp och beter sig inte som oss.

Men visst, de är ursprungsbefolkningens fel att vi släppte in en annan folkgrupp som högg oss i ryggen. Våra länder fylls nu med främmande folkgrupper på grund av att vi välkomnade dem hit och lät dem driva sina affärer här. Det får bli en dyr läxa för framtiden att aldrig upprepa detta igen.
Citera
2026-04-30, 22:07
Medlem
Vem bryr sig.

Muslimer, precis som Judar hatar oss Svenskar.

Tänk på det.
Citera
2026-04-30, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Sa du att inga judar blev dödade den 7e oktober heller eller? Missade du att det var en ny stabby stab-stab idag?

Jag hoppas verkligen att du inser att det var judarna som möjliggjorde terror attacken för att kunna utplåna en stor del av Gaza! Israel offrar sina egna för "The Greater Israel".

Både judarna och induktinerade muslimer kan hålla sig i sina egna länder. Båda vill utplåna alla som inte följer deras sagor.
Citera
2026-04-30, 22:47
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Vad är alternativet enligt dig, ska du slåss mot muslimerna och ge de som styr det heliga kriget de önskar? De har helt enkelt satt oss i rävsaxen nu och situationen är allvarlig. Det är orimligt att tro att det går att återställa landet till det som fanns förut.

Vi kanske kan ordna någon form av etno-pluralism med segregering. Det fungerar. Men de som styr är inte intresserade av ett fungerande land de vill ha kaos.

Det enda jag vet med säkerhet är att man aldrig ska acceptera att bli driven från sitt egna land. Kolla Israel, kolla Palestina
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in