Citat:
Ursprungligen postat av
Finporslinet
Fast det här stämmer ju inte. Afrikaner och Indier kan inte anpassa sig efter brittiska kultur för de är helt enkelt inte britter. Och de kommer aldrig att bli det heller. Tar du in massor med indier och afrikaner in i England så är det inte England längre. Då är det Indien. Eller Afrika.
Det är samma med Sverige. Områden i Sverige där inga svenskar bor är ju inte svenska längre. För de bor en annan folkgrupp där. Dessa kan inte återskapa svenska områden och svensk kultur för de är helt enkelt inte svenskar och kan aldrig bli det.
"Vår sida" är dem som fortfarande vill bevara svenska områden i Sverige. Men för att göra det behöver svenskar bli erkända som en egen folkgrupp och även få ha egna områden i Sverige. Håller man på med tramset där man kallar alla svenskar oavsett ursprung då kämpar man för massinvandring och globalism.
Fast nu är ju inte Storbritanniens största problem indier och afrikaner med liknande värderingar som britterna. Bott fullt med svarta från tidigare brittiska kolonier i decennier och de är "brittiska" De pratar klockren engelska och beter sig precis som en vit britt, har samma värderingar, samma kultur osv. Finns fullt med svarta "britter" som protesterar mot Islam. Precis som den andra som citerade mig skrev gäller det att lägga fokus på det som är det största hotet.
Fast varför är det så då? För de flesta av dem är muslimer. Det finns integrerade "svenskar" som kommit hit från andra länder eller har föräldrar från andra länder som beter sig mer svenskt än vissa vita som varit här i flera generationer men har näsring, röstar på MP, går runt med palestinasjal och firar aldrig midsommar.
Jag håller för det mesta med om sista stycket. Därför jag skriver "svenskar" och inte svenskar och svenskar bör definitivt skyddas under HMF bland mycket annat. Men problemet är ju de vita svenskar jag skrev om ovan. Det är ju etniskt vita svenskar som låtit detta ske och för det mesta etniskt vita svenskar som fört politiken åt det här hållet. Detsamma gäller i Storbritannien.