Citat:
Ursprungligen postat av
Comitium
Seinfeldt är en serie som fortfarande står sig. Alla är väldigt bra. Det enda som inte är bra är början när Jerry Seinfeldt agerar ståuppkomiker. Det är aldrig ett dugg roligt. Men i serien är han bra annars.
Jag tycker precis tvärtom om. Framför Jerry, George och Elaine är så jävla osköna.
Citat:
Ursprungligen postat av
jcocker
Lite lustigt, men har råkat se lite på en ny sitcom som heter St Denis Medical. Påminner mycket om gamla The Office, Parks & Rec, osv. Och den är faktiskt riktigt schysst. Så min analys går väl i korgen antar jag!
Oh! Såg precis klart The Office US och under seriens gång blev till en klar favorit. Tillsammns med övriga serier som var typ samtida på NBC, så tack för tipset.