2026-04-30, 14:57
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Nu tar ni och googlar islams expansion sedan 600 ekr.
Därefter kan ni antisemiter och antisionister googla judendomens expansion sedan 2000 fkr.

Kortsiktiga får. Googla på du.
Senast redigerad av Wyrdkin 2026-04-30 kl. 15:09.
Citera
2026-04-30, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Vad står det i inlägg nummer två igen, eller försvann "tråden" för dig där? Klarade du läsa hela två inlägg innan minnet försvann för dig?
Ja, han är ju sponsrad av sionister? Och islam är ett hot. Take your pick. Vad vill du diskutera?
Citera
2026-04-30, 15:00
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Ja, han är ju sponsrad av sionister? Och islam är ett hot. Take your pick. Vad vill du diskutera?

På vilket sätt är han sponsrad av sionister? Förstår du vad ordet sponsrad betyder? Om han var sponsrad av sionister skulle han säga att judarna ska lämna UK och flytta till Israel.
Citera
2026-04-30, 15:04
Avstängd
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Och Mellanöstern då?
Är de oxå betalda av sionisterna?
Mellanöstern är en geografisk och geopolitisk region. Vad yrar du om?
Citera
2026-04-30, 15:07
Medlem
Citat:
På vilket sätt är han sponsrad av sionister? Förstår du vad ordet sponsrad betyder? Om han var sponsrad av sionister skulle han säga att judarna ska lämna UK och flytta till Israel.
Nu hänger jag verkligen inte med i ditt resonemang. Varför skulle han vilja att sina finansiärer ska lämna UK? Vill du försöka förtydliga?

Tommy Robinson Explains Why He Is A Zionist:
https://www.youtube.com/watch?v=pc5iY3k5M_0
Citera
2026-04-30, 15:09
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Sion vises protokoll. Judar utmålas som en hemlig makt som styr världshändelser. De har återkommit i olika former i över hundra år, oavsett vad som faktiskt händer i världen. Migration från MENA beror på konflikter, inbördes och gränskonflikter, instabila/auktoritära diktaturer, ekonomiska problem, religiös fundamentalism (islamism), sökandet efter bättre förutsättningar för självförsörjning, kriminalitet eller standardhöjning osv.

Varför skulle judar bidra till att stärka krafter som är uttalat dödligt antijudiska? Hur går det ihop med grundläggande självbevarelsedrift?

Därför att det är den starka vita rasen som är dödlig för juden inte muslimska.
Citera
2026-04-30, 15:10
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Nu hänger jag verkligen inte med i ditt resonemang. Varför skulle han vilja att sina finansiärer ska lämna UK? Vill du försöka förtydliga?

Sionisterna i Israel idag vill att alla judar åkter till Israel. Det är inte en ny grej utan någonting som de propagerat för i flera decennier. Långt innan Tommy Robinson blev sionist. Däremot finns det många sionister som inte tycker det, men de betalar inte pengar till influencers.
Citera
2026-04-30, 15:11
Medlem
Citat:
Jag citerar:

"The formation of the EDL wasn’t solely Robinson’s effort; it involved key figures like Paul Ray, who played a significant role in laying the groundwork for the organisation. Paul Ray, who had previously infiltrated a pro-Palestinian organisation, reportedly worked closely with Israeli intelligence. His activities, combined with those of Roberta Moore, a former Israeli soldier, were instrumental in registering the EDL and later leading its Jewish Division.

Moore’s connections to the Jewish Defence League (JDL), a group designated as a terrorist organisation by the U.S. government, reveal the depth of the EDL’s ties to extremist Zionist movements. These associations suggest that the EDL’s creation may have been influenced by Zionist extremists with a broader agenda beyond mere reactionary opposition to Islam."

"The financial backing of Tommy Robinson adds another layer of complexity. Robinson’s role as a fellow at the David Horowitz Freedom Centre was funded by tech billionaire Robert Shillman, a board member of Friends of the Israel Defence Forces. Shillman’s financial support, reportedly amounting to £8,000 per month, underscores the international interest in Robinson’s activities. The Middle East Forum, another organisation linked to Zionist extremism, also provided significant funding, further questioning where Robinson’s true allegiances lie."

Det finns hur mycket som helst om du testar att googla lite. Sorry att göra dig besviken.
Citera
2026-04-30, 15:12
Medlem
Citat:
Sionisterna i Israel idag vill att alla judar åkter till Israel. Det är inte en ny grej utan någonting som de propagerat för i flera decennier. Långt innan Tommy Robinson blev sionist. Däremot finns det många sionister som inte tycker det, men de betalar inte pengar till influencers.
Det känns som vi pratar förbi varandra. Jag hänger inte riktigt med i hur du tänker.
Citera
2026-04-30, 15:16
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Jag citerar:

"The formation of the EDL wasn’t solely Robinson’s effort; it involved key figures like Paul Ray, who played a significant role in laying the groundwork for the organisation. Paul Ray, who had previously infiltrated a pro-Palestinian organisation, reportedly worked closely with Israeli intelligence. His activities, combined with those of Roberta Moore, a former Israeli soldier, were instrumental in registering the EDL and later leading its Jewish Division.

Moore’s connections to the Jewish Defence League (JDL), a group designated as a terrorist organisation by the U.S. government, reveal the depth of the EDL’s ties to extremist Zionist movements. These associations suggest that the EDL’s creation may have been influenced by Zionist extremists with a broader agenda beyond mere reactionary opposition to Islam."

Men nu är inte JDL en sionistisk organisation. Sionism handlar om ett judiskt hemland vilket är Israel. JDL är en våldsbejakande rörelse utan förankring till Israel.
Citera
2026-04-30, 15:19
Medlem
Citat:
Men nu är inte JDL en sionistisk organisation. Sionism handlar om ett judiskt hemland vilket är Israel. JDL är en våldsbejakande rörelse utan förankring till Israel.
Jag har mig veterligen inte påstått det. Vad är det egentligen vi diskuterar här?

Du frågade hur han är sponsrad av sionister, så jag visade det och att han säger att han är en.
Citera
2026-04-30, 15:21
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Jag har mig veterligen inte påstått det. Vad är det egentligen vi diskuterar här?

Du frågade hur han är sponsrad av sionister, så jag visade det och att han säger att han är en.

Jag skriver att JDL inte är en sionistisk organisation. Är du trög?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in