2026-04-30, 14:04
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Nej.
Det fanns ingen anledning att kritisera vara sig Tommy Robinson eller SD när de såg ut som att de faktiskt ville kämpa för den vita rasen.

Det är ju först när judiska intressen identifierar och sedan infiltrerar nationalistiska rörelser som är på väg att bli så stora att de kan innebära problem för globalisterna som kritiken är befogad.

Du menar att vara pro-Israel betyder att man är anti-vit? På vilket sätt då?
Citera
2026-04-30, 14:07
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Alla eliter är knappast judar, och alla som utger sig för att vara judar är inte det. Det är väldigt antisemitiskt av dig att tro det. Jag ska bussa Aron Flam på dig!

Du har inte läst tråden ännu eller? Berätta vilka du syftade på.
Citera
2026-04-30, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Du menar att vara pro-Israel betyder att man är anti-vit? På vilket sätt då?

Då är man en sk goyim.
En slav åt juden som bara ska utnyttjas. Efter ett tag så blir de flesta invandringskritiker så pass upplysta eller insatta att man kan dra samma konklusion dvs den att judarna är och har alltid varit den vita rasens värsta och farligaste fiende.
Citera
2026-04-30, 14:08
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Nej det behöver jag inte. Om du blir irriterad över att någon försöker skydda en utsatt minoritet för våld och mord så betyder det att du tycker att det är fel att göra det. Hoppas du blir våldtagen av en muslim, det tycker jag vore rätt åt dig.

Vad är det du inte behöver?

Jag blir väl "irriterad" över att du tar parti i en urgammal konflikt om sagor som utgör klumpiga och utdaterade förklaringsmodeller med katastrofala biverkningar. Israel dödar också folk.
Citera
2026-04-30, 14:13
Medlem
Citat:
Du har inte läst tråden ännu eller? Berätta vilka du syftade på.
Jag har läst tråden. Vad tänkte du på?

Vill du att jag ska räkna upp elitens alla nickedockor?

Eller tror du att lilla jag har nån susning om vilka som styr dem som styr marionettdockorna?

Jag tror bestämt min gode herre har lite väl höga tankar om mig.
Citera
2026-04-30, 14:14
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Jag blir väl "irriterad" över att du tar parti i en urgammal konflikt om sagor som utgör klumpiga och utdaterade förklaringsmodeller med katastrofala biverkningar. Israel dödar också folk.

Menar du på riktigt att Sverige inte dödat människor i krig? Skolkade du hela skolgången eller?
Citera
2026-04-30, 14:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Googla islams expansion från 600 ekr - jämför med de andra religionerna.
Ja, vilken religion är det egentligen som expanderat mest:
https://www.vecteezy.com/vector-art/438016-world-religions-map

Citat:
Ni kan även passa på att googla vilken religion majoriteten av terrorbrott har gemensamt.
Och hur mycket beror det på att vi klassar muslimskt våld som terrorism medan judiskt och kristet våld kallas krig eller rentav självförsvar?
Citera
2026-04-30, 14:27
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Jag har läst tråden. Vad tänkte du på?

Vad står det i inlägg nummer två igen, eller försvann "tråden" för dig där? Klarade du läsa hela två inlägg innan minnet försvann för dig?
Citera
2026-04-30, 14:31
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Funnits sekulära regimer i MENA regionen efter andra världskriget. Man kanske borde låtit dem köra sitt race och inte sponsra islamister som IS och Hamas. Israel och judarna I Washington älskar islamister som proxy. I detta nu sitter en Al Qaida tomte som "president" av Syrien. Bytt Jihad-klänningen mot kostym.

Sion vises protokoll. Judar utmålas som en hemlig makt som styr världshändelser. De har återkommit i olika former i över hundra år, oavsett vad som faktiskt händer i världen. Migration från MENA beror på konflikter, inbördes och gränskonflikter, instabila/auktoritära diktaturer, ekonomiska problem, religiös fundamentalism (islamism), sökandet efter bättre förutsättningar för självförsörjning, kriminalitet eller standardhöjning osv.

Varför skulle judar bidra till att stärka krafter som är uttalat dödligt antijudiska? Hur går det ihop med grundläggande självbevarelsedrift?
Citera
2026-04-30, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Han är betald av sionisterna.

Och Mellanöstern då?
Är de oxå betalda av sionisterna?
Citera
2026-04-30, 14:44
Medlem
ManySuchCasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Sion vises protokoll. Judar utmålas som en hemlig makt som styr världshändelser. De har återkommit i olika former i över hundra år, oavsett vad som faktiskt händer i världen. Migration från MENA beror på konflikter, inbördes och gränskonflikter, instabila/auktoritära diktaturer, ekonomiska problem, religiös fundamentalism (islamism), sökandet efter bättre förutsättningar för självförsörjning, kriminalitet eller standardhöjning osv.

Varför skulle judar bidra till att stärka krafter som är uttalat dödligt antijudiska? Hur går det ihop med grundläggande självbevarelsedrift?
Problemen du nämner som uppstår har eldats på från "väst"
Ja fråga Israel varför man sponsra Hamas för att undergräva PLO. Sionismen är inte nationalism som många nötter tror, den är internationell.
Citera
2026-04-30, 14:50
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Problemen du nämner som uppstår har eldats på från "väst"
Ja fråga Israel varför man sponsra Hamas för att undergräva PLO. Sionismen är inte nationalism som många nötter tror, den är internationell.

Det var inte så det gick till. Israel stödde prekursorn till Hamas innan Hamas bildades. Hamas har dock aldrig stötts av Israel, Israel har emellanåt gjort vissa saker lättare för Hamas. Pengarna som "Netanyahu skickade till Hamas" kom inte från Israel utan från Qatar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in