2026-04-30, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det är så jävla tradigt att höra det där hela tiden. Det var inte judar som dragit hit islam och det är fan inte judar som vill ha hit fler. Reinfeldt är inte jude. Magda är inte judinna. Fatta.
Vad har judar med saken att göra? Är du antisemit?
Citera
2026-04-30, 13:44
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Har lagt in lite mer i inlägget för att förklara min ståndpunkt men du verkar ju inställd på att "körsbärsplocka" så det kanske du struntar i.

Nej det behöver jag inte. Om du blir irriterad över att någon försöker skydda en utsatt minoritet för våld och mord så betyder det att du tycker att det är fel att göra det. Hoppas du blir våldtagen av en muslim, det tycker jag vore rätt åt dig.
Citera
2026-04-30, 13:47
Medlem
Typiskt köpt judeälskare som hetsar mot muslimer (vilket jag egentligen inte har något problem med) men man ska veta att hans föresatser är av falsk natur.

De försöker kapa det vita folkets växande motstånd i England precis som de gjorde med den svenska folkrotsrörelsen Sverigedemokraterna.

Intresset ligger i att skapa splittring i samhället som i detta specifika fall mellan muslimer och vita för att få bort fokus från Israel/ judarna.
Citera
2026-04-30, 13:52
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Vad har judar med saken att göra? Är du antisemit?

Vilka personer var det du syftade på då? Buddhisterna? Hinduerna?
Citera
2026-04-30, 13:53
Medlem
ManySuchCasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Ni måste se denna videon av Tommy Robinson, originalet är 2 timmar ca men denna är nerklippt till 25 minuter.

https://www.youtube.com/watch?v=8u8pMdVWDiM

Tommy förklarar verkligen hur Islam tänker ta över världen, och visar även med en hel del klipp i presentationen om det hela, alltså det är så jävla skrämmande så ja jag vet inte vad jag ska säga..

Hur muslimerna emigrerar och ser till att föda fler barn än original befolkningen.

Hur de kommer att använda våran demokrati emot oss via korkade jävla vänster människor.

Att alla muslimers syfte är Jihad mot kristna och andra religioner, men det är ju mest vi i väst som är korkade nog att låta dessa mass immigrera, vad jag vet så river Kina tex moskéer

Ja jag kommer nog inte behöva uppleva detta helvete, men mina barn och barn barn kommer säkerligen....

Deras slutmål är Sharia law

De pratar om 2050 vad tror ni? Det som händer nu i västvärlden är ett kollektivt självmord enligt mig.....
Detta trodde jag också runt millennieskiftet men mycket vatten har runnit under broarna sen dess.
Att år 2026 inte förstå att Israel och judiskt inflytande i västvärlden är roten till allt ont så måste man vara född mellan 1945-1964.
Varför har vi t.ex hundratusentals Irakier i Sverige? Det är ett större spel som spelats och några vänsterpolitiker i Sverige har verkligen inte mycket att säga till om när flyktingströmmar skapats pga USA/Israel spridit terror och död i Mellanöstern.
Citera
2026-04-30, 13:54
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Jag förstår. Du är en perfekt följare till Robinson.

Jag är inte hans följare, jag betraktar honom som jag betraktar dig, ni är uppenbart bägge vilsna men så länge era uttryck är mer rätt än fel så får ni hållas.
Citera
2026-04-30, 13:55
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Typiskt köpt judeälskare som hetsar mot muslimer (vilket jag egentligen inte har något problem med) men man ska veta att hans föresatser är av falsk natur.

Kan du hänvisa till någon person på högerkanten som kritiserade Tommy Robinson innan han blev pro-Israel?
Citera
2026-04-30, 13:56
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManySuchCases
Detta trodde jag också runt millennieskiftet men mycket vatten har runnit under broarna sen dess.
Att år 2026 inte förstå att Israel och judiskt inflytande i västvärlden är roten till allt ont så måste man vara född mellan 1945-1964.
Varför har vi t.ex hundratusentals Irakier i Sverige? Det är ett större spel som spelats och några vänsterpolitiker i Sverige har verkligen inte mycket att säga till om när flyktingströmmar skapats pga USA/Israel spridit terror och död i Mellanöstern.

Utrota judar, israeler och skänk Israel till islamisterna i palestina så har du kvar problemet med islam som sedan 600 ekr har globalt kalifat som mål - vilket syns sett till den våldsamma expansionen.
Citera
2026-04-30, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Jag är inte hans följare, jag betraktar honom som jag betraktar dig, ni är uppenbart bägge vilsna men så länge era uttryck är mer rätt än fel så får ni hållas.
Vad storsint av dig.
Citera
2026-04-30, 14:03
Medlem
Citat:
Vilka personer var det du syftade på då? Buddhisterna? Hinduerna?
Alla eliter är knappast judar, och alla som utger sig för att vara judar är inte det. Det är väldigt antisemitiskt av dig att tro det. Jag ska bussa Aron Flam på dig!
Citera
Medlem
ManySuchCasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Utrota judar, israeler och skänk Israel till islamisterna i palestina så har du kvar problemet med islam som sedan 600 ekr har globalt kalifat som mål - vilket syns sett till den våldsamma expansionen.
Funnits sekulära regimer i MENA regionen efter andra världskriget. Man kanske borde låtit dem köra sitt race och inte sponsra islamister som IS och Hamas.
Israel och judarna I Washington älskar islamister som proxy.
I detta nu sitter en Al Qaida tomte som "president" av Syrien. Bytt Jihad-klänningen mot kostym.
Senast redigerad av ManySuchCases 2026-04-30 kl. 14:06.
Citera
Medlem
Citat:
Kan du hänvisa till någon person på högerkanten som kritiserade Tommy Robinson innan han blev pro-Israel?

Nej.
Det fanns ingen anledning att kritisera vara sig Tommy Robinson eller SD när de såg ut som att de faktiskt ville kämpa för den vita rasen.

Det är ju först när judiska intressen identifierar och sedan infiltrerar nationalistiska rörelser som är på väg att bli så stora att de kan innebära problem för globalisterna som kritiken är befogad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in