Citat:
Ursprungligen postat av
Ahlborg40
Har också väldigt svårt för hans utstuderade spelstil, hoppas han inte vinner.
Efter dagens avsnitt - sett på TV4 Play;
Lag Nord:
Jonas är en riktig luring. Spelar med låg profil men styr under täcket hela tiden. Han behöver ut och även Iki och Lasse. De sistnämnda är lika jobbiga på var sitt sätt och deras ömsesidiga ogillande av varandra stör hela lagets fokus. Tyvärr vinner nog Iki den dragkampen i slutänden verkar det som. Själv ogillar jag samtliga dessa tre personer.
Lag Syd:
Ola behöver nog hamna på Gränslandet för att bli lite ödmjuk. Bra att Halil redan i förra avsnittet visade en "bra" sida när han sa: Om Lag Nord hamnar i Öråd så ska jag ge Carro immuniteten. Schysst tänk! Nu hoppas jag att Hanna hittar den gömda Hemliga immuniteten och att Lag Syd röstar ut Ola fast det kommer nog inte att hända. Bra att Melina åkte hem för hon kan ju inte tävla och hade inte gjort det på 7 dgr sa hon och nu fick hon inte längre stå över tävlingar heller vilket avgjorde hennes beslut - Äntligen! 👍
Gränslandet:
Av Mensur och Amadeus på kommande Immunitetstävling så tror jag Mensur vinner och Amadeus kommer tillbaka och då antingen med Hanna eller Nathalie. Fast det hade varit kul om om Ola skulle bli vald och får åka med till Gränslandet då faktiskt men det tror jag inte kommer att hända om Mensur vinner.
Aza har växt lite i mina ögon under sin tid på Gränslandet. Nu fick han sitt önskade scenario i varje fall.
Anna har varit där i endast 4 dgr och gnäller redan. Aza har varit där i 2 veckor och han har tydligen starkare psyke, uthållighet och tålamod.