2026-04-29, 20:22
Medlem
Som på senaste bilden
Klagar på att hon varit vaken sen 5.30 (välkommen till verkligheten)
Vet inga andra influencers som nämner ens det, det är livet från en dag till en annan
Och sen nåt konstigt också gnäll däruppe i hörnet
"Spöket laban är mitt sällskap, Givande.."
Vadå givande?
Den här otrevliga människan, försöker göra sig rolig på bekostnad av andra och är liksom hånfullt i sitt sätt att skämta
Hon kan ju vara glad att hon ens har nån familj så svagbegåvad hon är, och så är det enda hon gör gnäller och är spydig och hånfull
Mellan det ska alla tycka synd om henne, för hennes ångest och att hon inte klarar ett dyft i vardagen
Men det kanske inte är så konstigt, hon kandke borde skaffa sig lite vett i skallen så kanske hon skulle må bättre
Citera
2026-04-29, 20:45
Medlem
Dom älskar verkligen att inte prova något nytt
Citera
2026-04-29, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felipaqq
Som på senaste bilden
Vet inga andra influencers som nämner ens det, det är livet från en dag till en annan
Vadå givande?
Den här otrevliga människan, försöker göra sig rolig på bekostnad av andra och är liksom hånfullt i sitt sätt att skämta
Hon kan ju vara glad att hon ens har nån familj så svagbegåvad hon är, och så är det enda hon gör gnäller och är spydig och hånfull
Mellan det ska alla tycka synd om henne, för hennes ångest och att hon inte klarar ett dyft i vardagen
Men det kanske inte är så konstigt, hon kandke borde skaffa sig lite vett i skallen så kanske hon skulle må bättre
Hon är fruktansvärd. Många människor är på sitt fysiska jobb redan då men hon kan sitta hemma på sin äckliga madrass i vardagsrummet och gnälla.
Citera
2026-04-29, 21:24
Medlem
Vi har som familj sovit i vardagsrummet ett par gånger när sonen var ungefär 1,5-2 år.
Då var det för att sonen var sjuk med väldigt hög feber och vi ville ha konstant koll på honom då vi tyckte det var obehagligt att han var så dålig.
Vi sov då framför tvn för att jag och min man ville ändå kunna umgås och titta på tv när sonen somnat och vi ville inte lägga honom i vårat sovrum och själva sitta i vardagsrummet.
Trots monitor ville vi helt enkelt sitta bredvid honom för att ha koll (vi är väldigt hönsiga föräldrar)
Tycker den anledningen är lite annat 😅🙈!
Citera
2026-04-29, 21:24
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Tippar på Vellingeblomman imorgon då!

Det var iaf inte graviditet som gjorde henne plufsig, det är nog för mycket snackstallrik bland annat.
Citera
2026-04-29, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felipaqq
Som på senaste bilden
Vadå givande?
Vaken sen 05.30?!? Vi som jobbar går upp 05.45 och HON klagar som jobbar max en timme om dan med uruselt content. Ser fram emot när hon slutligen förlorar alla sponsorer,obegripligt att några företag betalar henne.
Citera
2026-04-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Vaken sen 05.30?!? Vi som jobbar går upp 05.45 och HON klagar som jobbar max en timme om dan med uruselt content. Ser fram emot när hon slutligen förlorar alla sponsorer,obegripligt att några företag betalar henne.

Gör mig också förbannad!
Går upp 5:07 och slutar 17:30. Sen är de hem, laga mat, läsa läxor, bad/dusch och nattning av barn för att starta om nästa dag.
Välkommen till verkligheten.
Hon ska INTE klaga!
Och är det inte dags för Lars att sova i egen säng nu….. var kanske H och kebaben som sov hade sleepover som barnrumpor.

Ahhhhhhh.
Citera
2026-04-29, 21:42
Medlem
65,9!!!
Citera
2026-04-29, 22:04
Medlem
Hon är impad av lite risk och kyckling. Antar att hennes smaklökar är vana vid sämre
Citera
2026-04-29, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Tippar på Vellingeblomman imorgon då!

Det var iaf inte graviditet som gjorde henne plufsig, det är nog för mycket snackstallrik bland annat.

Jag tror det blir funnys. Dit kan hon inte gå på fredag när det är röd dag för då måste hon träffa folk. På Vellingeblomman behöver hon inte interagera med folk på samma sätt.
Citera
2026-04-29, 22:39
Medlem
Varför åker de inte till typ emporia köpcenter istället för vellingeblomman? Eller in till centrala Malmö såsom lilla torg som är jättefint och mysigt? Åka till havet?
Citera
2026-04-30, 02:59
Medlem
FruKrokodils avatar
Nu är jag världens party pooper men den där extremt torra kycklingskiten Hanna hyllar till skyarna- NEJ den är inte Malmös bästa kyckling-ish. Och absolut ingen blir sugen på den där torra tallriken
Malmö har ett Kebabhak ungefär var femte meter men Hanna orkade inte ta sig typ längre än svärmors parkeringsplats.

Rätten är bara steget före svärmors falukorv i ugn ala 1984 men nu är det 2026 så få mig att dreggla Hanna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in