2026-04-26, 21:18
Medlem
meganegerdases avatar
Man får nog ha med sig att produktionen klipper för att skapa dramatik och tar säkert kommentarer ur sitt sammanhang också!
Citera
2026-04-26, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Man får nog ha med sig att produktionen klipper för att skapa dramatik och tar säkert kommentarer ur sitt sammanhang också!

Precis. Naturligtvis är det så. Som med (nästan) alla andra program.
Citera
2026-04-27, 09:52
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virkloppan
Precis. Naturligtvis är det så. Som med (nästan) alla andra program.

Jo men tänker på de i tråden som bara "HUUUUR Kan de inte dra slutsatsen" när de tar ett uttalande som är filmat som följs upp med en "omg vad sa han nu" reaktion som kanske är filmad vid ett annat tillfälle.

Det hade varit kul om tv4 släppte hela runda bordet oklippt som extramaterial
Citera
2026-04-27, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Jag tycker han framstår som ganska oskarp och märklig i sitt gestaltande och sätt att prata på. Han känns som en gammal limsniffare vars oförmåga att läsa av ett rum har misstolkats för lakonisk integritet av någon producent. Jag är dock ödmjuk inför att jag kan vara i minoritet här och att de flesta som tittar på programmet verkar gillar honom.

Lol. Du själv hanterar ju svenska språket på en om möjligt lägre nivå än vad han gör. Är du måhända ansvarig för castingen?

Han spelar en karaktär i förrädarna, det är därför han framstår så. Det är inte så här han är utanför förrädarna.
Citera
2026-04-28, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
patriks första försvar vid första bordet var det sämsta jag hört, han sista replik liksom jag vill bara lägga till jag är trogen

Patrick har extremt dåligt pokerface kolla hur han försöker se förvånad och skärrad ut vid bordet, det är fan humor på högnivå

miriam är ju som jag sagt hela tiden väldigt känd för vara riktigt korkad, och deltagandet här är inget undantag jag har skrivit i tråden ifrån början hon är den dolde förrädaren det går inte missa.

De måste värva in en babbe för dem vågar ingen rösta på har vi sett i tidigar3e program annars är förrädarna körda inom kort eller de är redan det.

Mona muslim är verkligen ingen bra värvning alla vet vad politiker som har som specialkompetens ljuga och bedra går för sedan innan hon åker när som helst, en babbe politiker däremot hade varit vass värva men det finns så få av dem av rent intelligens mässiga skäl tyvärr

Du menar Torbjörn va? Hans ”jag vill bara lägga till att jag är trogen” var så kul.

Men han sågar sig själv hårt på sin Instagram. Väldigt underhållande hur han läser sin dagbok från dygnen därinne.
Citera
2026-04-28, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Du menar Torbjörn va? Hans ”jag vill bara lägga till att jag är trogen” var så kul.

Men han sågar sig själv hårt på sin Instagram. Väldigt underhållande hur han läser sin dagbok från dygnen därinne.
ah jag menar han jag blandar ihop namnen på dem för de är så okända för mig fast de tydligen ska vara kända, före höll han ju tal med och sa typ men nej har ni talat om mig vad fan tror han de flesta där inne talar nog om de flesta där när de inte är närvarande
Citera
2026-04-28, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Jo, exakt så är det. Även Bibi har ungerskt efternamn men beter sig helt svenskt.

Vadå ungerskt efternamn? En snabb googling säger att det kommer från Rödön i Jämtland
Citera
2026-04-29, 10:36
Medlem
Jag tycker att det är lite synd att vi som tittare får veta vilka som är förrädarna. Det hade varit roligare att få gissa. Men det kanske är svårt att göra ett så långt program om man hoppar den delen.

Jag är förvånad över att Anna Anka håller så låg profil, hon verkar ju plötsligt trevlig...😲🤷.

Det vore kul att höra motiveringen till varför just dessa personer blev utvalda att bli förrädare, men det kanske inte finns någon motivering? Jag tycker att den stelopererade vetenskapsmannen sköter uppdraget bäst.
Citera
2026-04-29, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag tycker att det är lite synd att vi som tittare får veta vilka som är förrädarna. Det hade varit roligare att få gissa. Men det kanske är svårt att göra ett så långt program om man hoppar den delen.

Jag är förvånad över att Anna Anka håller så låg profil, hon verkar ju plötsligt trevlig...😲🤷.

Det vore kul att höra motiveringen till varför just dessa personer blev utvalda att bli förrädare, men det kanske inte finns någon motivering? Jag tycker att den stelopererade vetenskapsmannen sköter uppdraget bäst.
Jag håller med om Anna Anka. Om man på förhand fått gissa vem av Maria Montazami (i tidigare säsong) och Anna Anka som skulle komma in och ta plats och vara bufflig och otrevlig så hade man ju hundra gånger om gissat på Ankan. Men det är nog en klok taktik att hålla låg profil, åtminstone inledningsvis.
Citera
2026-04-29, 12:24
Medlem
Detta måste vara det sämsta förrädargänget någonsin. Är rätt säker på att de trogna tar hem det.
Citera
2026-04-29, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekatten3
Detta måste vara det sämsta förrädargänget någonsin. Är rätt säker på att de trogna tar hem det.

Svårt att säga så tidigt för det lär ju bli minst en rekrytering och då kan de ju rekrytera smart! Men jag håller med om att jag inte tror att dessa förrädare kommer vara kvar till slutspel.
Citera
2026-04-30, 01:32
Medlem
Johan, vilken tönt. Hoppas han skäms innerligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in