Citat:
Ursprungligen postat av
Dr King
Nackspärrs-Patrik är nog den enda av förrädarna som har en chans att överleva mer än 2-3 program till. Såväl Torbjörn som Miriam är ju alltför klantiga och ligger redan på radarn för 3-4 trogna var.
Om Patrik skall ha en chans på segern handlar det sedan om att han inte försöker göra som Sara Skyttedal och köra solo utan ser till att värva en förrädare till. Mona Sahlin eller Julia vore då klokt att plocka in.
patriks första försvar vid första bordet var det sämsta jag hört, han sista replik liksom jag vill bara lägga till jag är trogen
Patrick har extremt dåligt pokerface kolla hur han försöker se förvånad och skärrad ut vid bordet, det är fan humor på högnivå
miriam är ju som jag sagt hela tiden väldigt känd för vara riktigt korkad, och deltagandet här är inget undantag jag har skrivit i tråden ifrån början hon är den dolde förrädaren det går inte missa.
De måste värva in en babbe för dem vågar ingen rösta på har vi sett i tidigar3e program annars är förrädarna körda inom kort eller de är redan det.
Mona muslim är verkligen ingen bra värvning alla vet vad politiker som har som specialkompetens ljuga och bedra går för sedan innan hon åker när som helst, en babbe politiker däremot hade varit vass värva men det finns så få av dem av rent intelligens mässiga skäl tyvärr